kozmetika
![](https://img.franchising.pl/cz/64a/0d4/miroslav_kubricht-1.jpg)
Máme za sebou rok plný výziev a zmien
„Rástli sme aj v období pandémie, ale ani nám sa nevyhlo zatváranie pobočiek," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
„Rástli sme aj v období pandémie, ale ani nám sa nevyhlo zatváranie pobočiek," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
![](https://img.franchising.pl/cz/51f/923/121041181_3418720961528883_6338794938779814906_n.jpg)
Bližšie k zákazníkom počas lockdownu
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
![](https://img.franchising.pl/cz/60f/427/yr_kubricht_440_2.jpg)
30 rokov na trhu
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
![](https://img.franchising.pl/sk/7af/991/yr_sr_440.jpeg)
Franšíza s dobrým menom
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
![](https://img.franchising.pl/pl/71a/426/semilac-zajawka.jpg)
Pestrofarebné podnikanie
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
![](https://img.franchising.pl/cz/212/cb2/yr_kubricht_440.jpg)
Nové miesta pre obchody si dôkladne vyberáme
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
![](https://img.franchising.pl/pl/71a/426/semilac-zajawka.jpg)
Keď stavíš na hybrid
Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!
![](https://img.franchising.pl/pl/a50/bc3/paulina-patelka-semilac.jpg)
Franšíza pre profesionálov aj začiatočníkov
„V našom odbore je veľmi dôležitý tréning. Preto mu pri práci s franšízantmi venujeme veľkú energiu,“ hovorí Paulina Patelka, franšízová manažérka pre rozvoj sieteSemilac.
![](https://img.franchising.pl/cz/3ee/8aa/triumph_interier_440.jpg)
Franšíza na telo
Značka Triumph chce mať na trhu do troch rokov 10 až 12 predajní. V akých mestách otvárajú už čoskoro?
![](https://img.franchising.pl/cz/796/afc/collagencoctail_440.jpg)
Šanca na úspech v kozmetickom priemysle
Naši franšízanti pracujú v odbore krásy, ktorý neustále rastie, oni tak môžu rásť s ním, hovorí Éva Farkasz, zástupkyňa konceptu Collagen Cocktail.
![](https://img.franchising.pl/cz/671/e1a/yvesrocher_440_shop.jpg)
Tradície a spolupráca
Franšíza Yves Rocher otvorila v Česku a na Slovensku 100 pobočiek. Teraz chce cieliť na menšie mestá.
![](https://img.franchising.pl/cz/1e7/da2/semilac_440_2.jpg)
Zisk za nechtami
Láka vás podnikanie v oblasti predaja nechtovej kozmetiky? Šancu vstúpiť do tohto biznisu práve ponúka franšízová sieť Semilac.
![](https://img.franchising.pl/sk/36f/a23/yr_pribeh_fransizantasr_440.jpeg)
Stále je kam rásť
Rozhodoval sa medzi dvoma franšízovými značkami. Nakoniec jeho voľba padla na sieť obchodov s kozmetikou Yves Rocher. Od roku 2013 Pavol Lipovský funguje ako jej franšízant.
![](https://img.franchising.pl/cz/949/a40/yvesrocher_kubricht_440.jpg)
Ponuky z Česka aj Slovenska
Záujem o franšízové licencie značky Yves Rocher rastie. Pomáha aj zvyšujúce sa ekologické správanie koncových zákazníkov, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR a SR.
![](https://img.franchising.pl/cz/d02/3be/farkas2.png)
Hľadáme príležitosť na expanziu na Slovensku
Ak chcete rýchlo vstúpiť do inovatívneho kozmetického priemyslu, Collagen Cocktail je správnou voľbou, hovorí zástupkyňa maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.
![](https://img.franchising.pl/cz/d85/d82/yr.png)
Sila čistej prírody aj tradície
Franšízu známej francúzskej kozmetickej značky Yves Rocher je možné obstarať už od 60 tisíc eur. Hodí sa aj do menších miest.
![](https://img.franchising.pl/cz/1ac/23f/larome_330-1.png)
Voňavý biznis, vysoké zisky
Minimálne investičné riziko predstavuje franšíza chorvátskej značky L’Arome. Pri nulových poplatkoch ponúka vysoké marže na tovar.
![](https://img.franchising.pl/cz/3ed/d9d/klein2.png)
KiwiSun chce dobyť celú Európu
V Maďarsku patrí KiwiSun medzi najúspešnejšie franšízy, pôsobí aj v Británii, Írsku či Taliansku. O koncepcii a plánoch do budúcnosti hovoril zakladateľ siete biosolárií Péter Klein.
![](https://img.franchising.pl/cz/cb6/274/konopn_-l_k_rna_vstup.jpg)
Konope rastie u susedov
Koncept českých Konopných lekární expanduje na Slovensku. Franšízanti majú okrem predaja za úlohu aj šíriť osvetu o konope.
![](https://img.franchising.pl/cz/810/e4c/enii_330_2.png)
Biznis s krásnymi rukami
ENII-NAILS otvorila nové pobočky v Olomouci a Bratislave. Značka hľadá nových franšízantov so záujmom o prevádzkovanie nechtového salónu.
![](/img-blank/blank_220_2.jpg)
Podnikanie s vôňami prekračuje hranice
Franšíza L’Arome sa v minulom roku rozšírila na niekoľko trhov. Aké je tajomstvo rýchlej expanzie značky a podmienky spolupráce popisuje Davor Bagić, tvorca konceptu.