OBCHOD

Rastúci záujem o licencie
Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.

Zisk počas troch mesiaov prevádzky
„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.

Franšíza spolupracujúca s lekármi
Franšízová sieť Nutriadapt funguje na trhu od minulého decembra. Aký bol pre ňu rok 2020 a čo chystá ďalej?

Pre našich franchisantov máme prácu
„Hľadáme ľudí, ktorí majú odvahu sa postaviť na vlastné nohy a majú tužbu budovať svoje podnikanie," hovorí Miroslav Kubík, konateľ spoločnosti Lomax.

Ekotopánky na ceste do regiónov
Slovensko je druhou krajinou, kde majú topánky značky Natural World špecializovaný obchod. Ich počet by sa mal vďaka franšíze čoskoro rozrásť.

Záujem zákazníkov rastie
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.

Najlepší rok v histórii
Ciele, ktoré sme si dali, sa nám podarilo prekonať, ale už sme pripravení na ďalší rok, prezrádza Tomáš Kania, obchodný manažér franšízovej siete Dom farieb.

3 nové predajne
Medzinárodná franchisingová obchodná sieť Diego takmer so 160 predajňami se rozšírila tiež na Slovensku. A to aktuálne na 21 predajní.

Dvere otvorené k podnikaniu
Solodoor tento rok otvoril už 3 nové franšízové predajne. Poskytovateľ licencie vidí priestor pre ďalšie na Slovensku, rovnako ako v Česku.

30 rokov na trhu
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.

Pozíciu lídra chceme posilňovať
„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.

Naši franšízanti ťažia aj z online predaja
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.

Zarábame peniaze šitím na mieru
Bulharská značka Brutale hľadá na Slovensku franšízantov. Koľko peňazí musíte investovať do rozbehnutia svojho módneho podnikania?

Oxalis mieri ďalej do sveta
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.

Franšíza pre dom a záhradu
Obsadiť krajské mestá a následne preniknúť do okresných. Taký je plán franšízového konceptu Kinekus.

Na franšízu od základov
Viac ako 28 rokov skúseností a 153 obchodov v 3 európskych krajinách. To všetko je koncept Diego, ktorý chce so svojimi pobočkami obsadiť celé Slovensko. Kto sa môže stať franšízantom?

Podnikanie sa počas krízy nezastavilo
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.

Podnikanie zamerané na deti
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?

Nové franšízy
Ďalšie rozširovanie siete a dobudovanie novej výrobnej haly. Také sú tohtoročné plány spoločnosti Lomax. Ako sa vysporiadala so súčasnou situáciou?

Vďaka rozvozu nachádzame nových zákazníkov
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.

Franšízou si realizujú svoj sen
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.