OBCHOD

odevy a doplnky | 02.12.2019

Podnikanie šité na mieru

Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.

Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.

kozmetika | 09.09.2019

Nové miesta pre obchody si dôkladne vyberáme

V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

bývanie a stavba | 12.08.2019

Vo franšízantoch hľadáme obchodného ducha

Na Slovensku chceme otvoriť 10 nových pobočiek. Ponúkame príležitosť ďalším záujemcom o franšízu, hovorí Jan Malysz, obchodný riaditeľ spoločnosti Lomax.

kozmetika | 30.07.2019

Keď stavíš na hybrid

Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!

potraviny a zdravie | 29.07.2019

Je nutné veriť a nezastaviť sa

Chceme franšízami posilniť svoje pozície konceptu zdravej stravy Vitabox na Slovensku a zároveň vstúpiť na okolité trhy, hovorí majiteľ David Raškov.

bývanie a stavba | 15.07.2019

Franšíza plná farieb s exkluzivitou

Sieť špecializovaných maloobchodných predajní s ponukou farieb, lakov, doplnkov a príslušenstvom pre maľovanie a natieranie – to je Dom Farieb. Aktuálne hľadá nových franšízantov.

odevy a doplnky | 04.07.2019

Podnikanie v módnej brandži

Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

potraviny a zdravie | 10.06.2019

Päťdesiatka na dosah

Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.

produkty pre detí | 30.05.2019

Franšízanti v akcii

Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.

kozmetika | 24.05.2019

Franšíza pre profesionálov aj začiatočníkov

„V našom odbore je veľmi dôležitý tréning. Preto mu pri práci s franšízantmi venujeme veľkú energiu,“ hovorí Paulina Patelka, franšízová manažérka pre rozvoj sieteSemilac.

kozmetika | 09.05.2019

Franšíza na telo

Značka Triumph chce mať na trhu do troch rokov 10 až 12 predajní. V akých mestách otvárajú už čoskoro?

kozmetika | 06.05.2019

Šanca na úspech v kozmetickom priemysle

Naši franšízanti pracujú v odbore krásy, ktorý neustále rastie, oni tak môžu rásť s ním, hovorí Éva Farkasz, zástupkyňa konceptu Collagen Cocktail.

kozmetika | 02.05.2019

Tradície a spolupráca

Franšíza Yves Rocher otvorila v Česku a na Slovensku 100 pobočiek. Teraz chce cieliť na menšie mestá.

potraviny a zdravie | 25.04.2019

Zisk v krabičkách

Zaujíma vás podnikanie v oblasti zdravého stravovania? Čo poviete na franšízu Body Chief s očakávanou návratnosťou investície okolo 12 mesiacov?

bývanie a stavba | 16.04.2019

Bližšie k zákazníkom vďaka franšíze

Rastúci dopyt vedie českého výrobcu vchodových dverí, garážovej a tieniacej techniky Lomax k ďalšiemu rozširovaniu franšízovej siete. Akých franšízantov hľadá?

potraviny a zdravie | 27.02.2019

Franšíza pre zdravý život

Láka vás podnikanie v gastronómii spojené so zdravým životným štýlom? Čo poviete na VITABOX? Vlastnými a franšízovými pobočkami chce dobyť domáci aj zahraničný trh.

bývanie a stavba | 21.02.2019

Franšízantom pomáhame s výberom lokality

Každé okresné mesto, kde ešte nie sme, je pre nás výzvou a súčasne plánom rozvoja prevádzok, prezrádza Štefan Francisty, manažér franchisovej siete spoločnosti Kinekus zo Žiliny.

kozmetika | 13.02.2019

Zisk za nechtami

Láka vás podnikanie v oblasti predaja nechtovej kozmetiky? Šancu vstúpiť do tohto biznisu práve ponúka franšízová sieť Semilac.

bývanie a stavba | 07.02.2019

Tento rok bude sieť Solodoor rásť rýchlejšie

Sme radi, keď záujem o otvorenie franšízovej predajne má podnikateľ, ktorý sa chce na jej chode aktívne podieľať, hovorí Stanislav Malohlava, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný