OBCHOD

odevy a obuv | 22.02.2023

Podnikanie na telo

Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.

Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.

odevy a obuv | 21.10.2022

Módny biznis s franšízou

Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.

bývanie a stavba | 04.08.2022

Franšíza nielen pre stavebníkov

Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?

potraviny a zdravie | 29.07.2022

Podnikanie bez investície

Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.

potraviny a zdravie | 19.07.2022

Magická stovka na dohľad

Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.

produkty pre detí | 27.06.2022

S našimi partnermi približujeme deťom svet knih

„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.

odevy a obuv | 01.06.2022

Otevíráme obchod s obuví

Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.

odevy a obuv | 13.05.2022

Franšíza v spodnej bielizni

Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.

bývanie a stavba | 25.03.2022

Viac ako 20 rokov skúseností s franšízou

Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?

produkty pre detí | 20.02.2022

Otvárame obchod s detským oblečením

Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.

potraviny a zdravie | 06.02.2022

Reštart gastroprevádzok vďaka novému smeru

Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.

potraviny a zdravie | 03.01.2022

Podnikanie s potravinami

Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?

potraviny a zdravie | 25.10.2021

Kilá dolu, podnikanie hore

Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?

odevy a obuv | 03.10.2021

Značka lákajúca podnikateľov aj obchodné centrá

Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?

odevy a obuv | 16.09.2021

Biznis na mieru

Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.

bývanie a stavba | 13.09.2021

Čaká nás redizajn pobočiek aj expanzia

„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.

bývanie a stavba | 02.09.2021

Biznis s teplom domova

Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.

odevy a obuv | 26.07.2021

Módna značka LOFT mieri na trh

50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?

bývanie a stavba | 05.07.2021

Férové jednanie je základ úspechu

„COVID-19 náš biznis ovplyvnil negatívne aj pozitívne. Mali sme zatvorené, ale predávali sme viac ako keby sme mali otvorené," hovorí franšízant siete Dom farieb Ján Maťuga.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný