OBCHOD

potraviny a zdravie | 10.06.2019

Päťdesiatka na dosah

Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.

Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.

kozmetika | 09.05.2019

Franšíza na telo

Značka Triumph chce mať na trhu do troch rokov 10 až 12 predajní. V akých mestách otvárajú už čoskoro?

kozmetika | 06.05.2019

Šanca na úspech v kozmetickom priemysle

Naši franšízanti pracujú v odbore krásy, ktorý neustále rastie, oni tak môžu rásť s ním, hovorí Éva Farkasz, zástupkyňa konceptu Collagen Cocktail.

kozmetika | 02.05.2019

Tradície a spolupráca

Franšíza Yves Rocher otvorila v Česku a na Slovensku 100 pobočiek. Teraz chce cieliť na menšie mestá.

potraviny a zdravie | 25.04.2019

Zisk v krabičkách

Zaujíma vás podnikanie v oblasti zdravého stravovania? Čo poviete na franšízu Body Chief s očakávanou návratnosťou investície okolo 12 mesiacov?

bývanie a stavba | 16.04.2019

Bližšie k zákazníkom vďaka franšíze

Rastúci dopyt vedie českého výrobcu vchodových dverí, garážovej a tieniacej techniky Lomax k ďalšiemu rozširovaniu franšízovej siete. Akých franšízantov hľadá?

potraviny a zdravie | 27.02.2019

Franšíza pre zdravý život

Láka vás podnikanie v gastronómii spojené so zdravým životným štýlom? Čo poviete na VITABOX? Vlastnými a franšízovými pobočkami chce dobyť domáci aj zahraničný trh.

bývanie a stavba | 21.02.2019

Franšízantom pomáhame s výberom lokality

Každé okresné mesto, kde ešte nie sme, je pre nás výzvou a súčasne plánom rozvoja prevádzok, prezrádza Štefan Francisty, manažér franchisovej siete spoločnosti Kinekus zo Žiliny.

kozmetika | 13.02.2019

Zisk za nechtami

Láka vás podnikanie v oblasti predaja nechtovej kozmetiky? Šancu vstúpiť do tohto biznisu práve ponúka franšízová sieť Semilac.

bývanie a stavba | 07.02.2019

Tento rok bude sieť Solodoor rásť rýchlejšie

Sme radi, keď záujem o otvorenie franšízovej predajne má podnikateľ, ktorý sa chce na jej chode aktívne podieľať, hovorí Stanislav Malohlava, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.

bývanie a stavba | 18.01.2019

Úspech vďaka kvalite a tradícii

Produkty čo najbližšie ku koncovým zákazníkom. Taký je cieľ spoločnosti Solodoor. Pomôcť jej majú aj franšízanti.

odevy a doplnky | 27.12.2018

Franšíza s francúzskym šarmom

Otvorenie obchodu Pierre Cardin stojí minimálne 100 tisíc EUR. Ako dlho musíte čakať, kým sa vám investícia vráti?

potraviny a zdravie | 10.12.2018

Franšíza vhodná aj pre investorov

Sieť obchodov značky 1.day sa rozrastá. Najnovšie môžete nájsť v Banskej Bystrici a v Zlatých Moravciach. Spolu je ich už 68.

odevy a doplnky | 26.11.2018

Módna franšíza

Tradičný výrobca spodnej bielizne Triumph expanduje prostredníctvom licencií. Je novinkou v Katalógu franšíz.

produkty pre detí | 16.11.2018

Kvalita strieda kvantitu

Podnikaniu zameranému na deti sa na Slovensku darí. Dôkazom je aj franšíza Tulec Trend. V poslednej dobe eviduje viac kvalitných záujemcov o licencie ako kedykoľvek predtým.

potraviny a zdravie | 01.11.2018

Oxalis vstúpil s franšízou na Slovensko

Sieť obchodov s čajom a kávou zahájila expanziu za hranice Česka. Na slovenskom trhu otvorila prvé franšízové pobočky.

produkty pre detí | 29.10.2018

Teraz už aj v Maďarsku i Bosne a Hercegovine

V roku 1998 sa vydavateľstvo Modrý slon rozhodlo motivovať české deti na čítanie pomocou personálnych kníh. Jeho majiteľ Marek Halfar prezradzuje, ako sa im darí s franšízou v zahraničí.

potraviny a zdravie | 15.10.2018

Z 0 na 35 za 10 rokov

Veľa našich franšízantov prišlo z korporátneho prostredia, na spolupráci s nami oceňujú priateľský a otvorený prístup, hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete výživových poradní Naturhouse pre ČR a SR.

kozmetika | 20.09.2018

Stále je kam rásť

Rozhodoval sa medzi dvoma franšízovými značkami. Nakoniec jeho voľba padla na sieť obchodov s kozmetikou Yves Rocher. Od roku 2013 Pavol Lipovský funguje ako jej franšízant.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný