OBCHOD

odevy a obuv | 30.08.2023

Franšíza v krajkách

Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.

Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.

bývanie a stavba | 09.05.2023

Franšíza Solodoor má ambície rásť

Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.

bývanie a stavba | 19.04.2023

Zisk vďaka úsporám z energií

Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.

odevy a obuv | 22.02.2023

Podnikanie na telo

Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.

bývanie a stavba | 02.01.2023

Farebné podnikanie s franšízou

Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?

bývanie a stavba | 06.11.2022

Otvárame franšízový obchod s domácimi potrebami

V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?

odevy a obuv | 21.10.2022

Módny biznis s franšízou

Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.

bývanie a stavba | 04.08.2022

Franšíza nielen pre stavebníkov

Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?

potraviny a zdravie | 29.07.2022

Podnikanie bez investície

Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.

potraviny a zdravie | 19.07.2022

Magická stovka na dohľad

Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.

produkty pre detí | 27.06.2022

S našimi partnermi približujeme deťom svet knih

„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.

odevy a obuv | 01.06.2022

Otevíráme obchod s obuví

Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.

odevy a obuv | 13.05.2022

Franšíza v spodnej bielizni

Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.

bývanie a stavba | 25.03.2022

Viac ako 20 rokov skúseností s franšízou

Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?

produkty pre detí | 20.02.2022

Otvárame obchod s detským oblečením

Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.

potraviny a zdravie | 06.02.2022

Reštart gastroprevádzok vďaka novému smeru

Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.

potraviny a zdravie | 03.01.2022

Podnikanie s potravinami

Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?

odevy a obuv | 03.10.2021

Značka lákajúca podnikateľov aj obchodné centrá

Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?

odevy a obuv | 16.09.2021

Biznis na mieru

Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný