Čerstvá príležitosť pre podnikanie
Spoločnosť s mnohoročnou tradíciou v gastronómii sa posledných už skoro 15 rokov špecializuje na krabičkové diéty a prekonali počet 30 000 odberateľov. Na Slovensku má Fit Eat zastúpenie v Bratislave, Trenčíne, Piešťanoch, Žiline a Trnave. V Českej republike sa nachádzajú v troch krajoch, Prahe a Brne. Potenciál pre ďalšie vidia vo všetkých krajských mestách. Ich zákazníci sú ľudia, ktorí majú vo všeobecnosti vzťah k zdravému životnému štýlu.
Dávno nejde len o riešenie pre tých, čo chcú chudnúť. Stravovacie programy riešia aj mnoho ďalších stravovacích režimov a štýlov, napríklad vegetariánstvo, low carb, keto diétu a ďalšie. Jedlá zostavujú nutriční terapeuti s ohľadom na moderné poznatky o vyváženej strave.
Franšízová spolupráca je vhodná pre tých, ktorí chcú založiť úplne novú pobočku, ale aj pre gastro prevádzky, ktoré potrebujú posilniť svoje využitie zavedeným produktom.Súčasťou franšízovej spolupráce je aj veľkoobchod, pomocou ktorého franšízor dodáva pobočkám suroviny.
Investícia do novej franšízy je preto závislá od mnohých faktorov, ako napríklad či má franšízant zariadenie a prevádzkareň, alebo či bude so zariadením začínať. Preto vstupný poplatok činí od štyroch až po štyridsať tisíc eur podľa náročnosti. Pokiaľ záujemca o franšízu zatiaľ v odbore nepodniká, na začiatku ho čaká aj zariadenie prevádzky zhruba za 40 až 80 tisíc eur podľa veľkosti.

Prečítaj články

Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
Najčítanejšie

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.