môj franchising

môj franchising | 04.03.2020

Franšízou si realizujú svoj sen

Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

môj franchising | 20.05.2019

Učia, stavajú a zarábajú

Robert Stopa investoval do franšízy Edukido niekoľko tisíc eur. Svoje vložené peniaze získal veľmi rýchlo späť a kúpil si licenciu na rozvoj tejto siete i v ďalšom regióne.

môj franchising | 20.09.2018

Stále je kam rásť

Rozhodoval sa medzi dvoma franšízovými značkami. Nakoniec jeho voľba padla na sieť obchodov s kozmetikou Yves Rocher. Od roku 2013 Pavol Lipovský funguje ako jej franšízant.

môj franchising | 20.08.2018

Franšízou k plneniu detských snov

Jeho cieľom je vychovávať profesionálnych futbalistov, zastupuje preto na Slovensku franšízovú sieť futbalových škôl Socatots. Spolupráca s britským konceptom je pre Michala Ogorka zároveň splnením detského sna.

môj franchising | 09.08.2018

Študentky, ktorých zlákal UGO

Podnikateľskú šancu využili naplno. Franšízantky dvoch slovenských UGO Freshbarov začali s podnikaním hneď po vysokej škole.

môj franchising | 04.01.2018

Čajová franšíza ako investícia

Markéta Puzrlová bola štátnou úradníčkou, keď sa rozhodla postaviť sa na vlastné nohy. Ako franšízantka nemeckej značky TeaGschwendner sa cíti voľná a slobodná.

môj franchising | 08.11.2016

Kľúčom je kvalitný produkt

Jozef Feňák a Beata Ryšianová sa rozhodli priviesť do rodného mesta koncept, ktorý tam dovtedy chýbal. Momentálne je martinská kaviareň Bon Bon miestom, kam sa zákazníci radi vracajú.

môj franchising | 02.08.2016

Kvalitná komunikácia sa vracia

Centrá na bielenie zubov Smilepoint sa na Slovensku rýchlo rozrastajú. Aj vďaka franšízantke z Popradu Zuzane Kriššákovej má spoločnosť už 15 pobočiek.

môj franchising | 25.04.2016

Nová úloha vo franšíze

Medzi veci, ktoré franšízantku spoločnosti NATURHOUSE Radku Tabačekovú prekvapili najviac, bola reakcia zákazníkov. Výživové poradenstvo nepoznali, pritom po ňom túžili.