môj franchising
![](https://img.franchising.pl/sk/868/2bd/solo_nitra_440.jpg)
Naši zákazníci nechcú bežné dvere
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
![](https://img.franchising.pl/sk/3b1/1b8/img_5761-1.jpeg)
Uvolnená atmosféra je vo franšíze plus
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
![](https://img.franchising.pl/sk/c58/e30/97._all_fran_zing_foto4_440_2.jpg)
Po rokoch spolupráce s UGO je aj moje stravovanie úplne iné
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
![](https://img.franchising.pl/cz/df7/994/liliana_nikolova_mb_sofia.jpg)
Kanadské vzdelávanie aj pre deti na Slovensku
„Podpora zo strany franšízora je pre nás kľúčová," hovorí Liliana Nikolová, franšízantka konceptu bilingválnych škôl a škôlok Maple Bear v Bulharsku.
![](https://img.franchising.pl/sk/6f7/1db/zoltan_vida_mcd_1_4440.jpg)
McDonald´s je môj koníček aj život
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
![](https://img.franchising.pl/sk/b74/9fc/subway_varga_440.jpg)
Americký sen sa stal na Slovensku skutočnosťou
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
![](https://img.franchising.pl/sk/394/a54/1day_franchisant_440.jpg)
Franšízou si realizujú svoj sen
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
![](https://img.franchising.pl/sk/812/7b8/tabboards_igoraxamit_mspodniakova_440.jpg)
TAB Board spája podnikateľskú diskusiu a tréning
O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.
![](https://img.franchising.pl/pl/29a/f34/stopa_robert_franczyzobiorc.jpg)
Učia, stavajú a zarábajú
Robert Stopa investoval do franšízy Edukido niekoľko tisíc eur. Svoje vložené peniaze získal veľmi rýchlo späť a kúpil si licenciu na rozvoj tejto siete i v ďalšom regióne.
![](https://img.franchising.pl/sk/36f/a23/yr_pribeh_fransizantasr_440.jpeg)
Stále je kam rásť
Rozhodoval sa medzi dvoma franšízovými značkami. Nakoniec jeho voľba padla na sieť obchodov s kozmetikou Yves Rocher. Od roku 2013 Pavol Lipovský funguje ako jej franšízant.
![](https://img.franchising.pl/cz/1ab/7e0/socatots_ogorek_440-1.jpg)
Franšízou k plneniu detských snov
Jeho cieľom je vychovávať profesionálnych futbalistov, zastupuje preto na Slovensku franšízovú sieť futbalových škôl Socatots. Spolupráca s britským konceptom je pre Michala Ogorka zároveň splnením detského sna.
![](https://img.franchising.pl/cz/0a0/0b8/ugofra_1_.png)
Študentky, ktorých zlákal UGO
Podnikateľskú šancu využili naplno. Franšízantky dvoch slovenských UGO Freshbarov začali s podnikaním hneď po vysokej škole.
![](https://img.franchising.pl/cz/8ea/1e7/puzrlovatee.png)
Čajová franšíza ako investícia
Markéta Puzrlová bola štátnou úradníčkou, keď sa rozhodla postaviť sa na vlastné nohy. Ako franšízantka nemeckej značky TeaGschwendner sa cíti voľná a slobodná.
![](https://img.franchising.pl/cz/d45/2fe/bonbon_vstup.png)
Kľúčom je kvalitný produkt
Jozef Feňák a Beata Ryšianová sa rozhodli priviesť do rodného mesta koncept, ktorý tam dovtedy chýbal. Momentálne je martinská kaviareň Bon Bon miestom, kam sa zákazníci radi vracajú.
![](https://img.franchising.pl/cz/d21/24d/smilepoint.png)
Kvalitná komunikácia sa vracia
Centrá na bielenie zubov Smilepoint sa na Slovensku rýchlo rozrastajú. Aj vďaka franšízantke z Popradu Zuzane Kriššákovej má spoločnosť už 15 pobočiek.
![](https://img.franchising.pl/cz/0ac/3c3/taba_ekov__vstup.jpg)
Nová úloha vo franšíze
Medzi veci, ktoré franšízantku spoločnosti NATURHOUSE Radku Tabačekovú prekvapili najviac, bola reakcia zákazníkov. Výživové poradenstvo nepoznali, pritom po ňom túžili.