Kvalitná komunikácia sa vracia

Dôvodom toho, že sa Zuzana Kriššáková stala franšízantkou spoločnosti Smilepoint, bola snaha zdokonaliť rozsah kozmetických služieb vlastneného Z-beauty salónu. Kozmetickým službám sa majiteľka venuje už päť rokov a v rámci budovania vzťahov s klientmi chce neustále prinášať niečo nové. Napriek tomu, že nemala predchádzajúce skúsenosti so starostlivosťou o zuby, išla si službu Smilepoint jedného dňa sama vyskúšať a potom bola pevne rozhodnutá rozbehnúť vlastnú pobočku na bielenie zubov.
Reakcia rodiny na jej rozhodnutie bola pozitívna aj preto, že je iniciátorkou nových nápadoch, ktoré rodina prijíma, nie iba v kozmetickom salóne, ale aj doma. Okrem rodinných príslušníkov ju v podnikateľských aktivitách povzbudzujú aj jej spolupracovníci. Preto podľa majiteľky salónu nebol žiadny väčší problém rozvíjať novú pobočku Smilepoint. Skutočnosť, ktorá jej však negatívne zasahuje do podnikania, je ľudská závisť, s ktorou sa stretáva od začiatku svojho pôsobenia. „Snažím sa nevnímať takéto reakcie a venovať sa svojim povinnostiam, ktoré ma bavia a napĺňajú. Služba Smilepoint sa našťastie rozbehla nad moje očakávania,“ hovorí Zuzana Kriššáková a dodáva, že najviac bola prekvapená veľkým záujmom o túto službu zo strany mužov.
Prípadným záujemcom o franšízu by Zuzana Kriššáková poradila, aby si dôkladne prečítali zmluvné podmienky. Práve obsah zmluvy a komunikácia s franšízorom boli pre ňu tým, čo rozhodlo, že spoluprácu naviaže. „Franšízanti sa musia pripraviť na to, že budú musieť dodržiavať určité podmienky. Preto je dôležitá vzájomná dôvera. S partnerom Smilepoint mám osobne iba dobré skúsenosti,“ popisuje spoluprácu Zuzana Kriššáková.
V současnosti, keď majú klienti na trhu možnosť výberu z veľkého množstva salónov, je dôležitá kvalitná komunikácia s klientom, ktorá pre Zuzanu Kriššákovou znamená potvrdenie toho, že sa salónu darí. „Verím, že to, čo do zlepšovania vzťahu so zákazníkmi dáme, sa nám vrátí. Preto sa snažíme vylepšovať so zákazníkmi vzťahy a dávame im najavo, že si ich vážime a máme ich radi. Netreba zabúdať na to, že náš zákazník je náš pán,“ popisuje stratégiu vzťahu ku klientom franšízantka.
Napriek tomu, že je pobočka Smilepoint otvorená iba krátko, uvažuje už majiteľka salónu o sprevádzkovaní druhej pobočky. „Pretože sa môj salón nachádza na východe Slovenska, v Poprade, určite by som teraz išla na západnú časť Slovenska. Je to zatiaľ iba myšlienka, teraz ju už iba zrealizovať,“ uzatvára pohľad do budúcnosti Zuzana Kriššáková.
Prečítaj články

Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Z Trenčína na celé Slovensko chce prostredníctvom franšízantov expandovať koncept Yoga Space. Ako vysoká investícia čaká na franšízantov?
Značka Smilepoint plánuje posilniť svoju pozíciu. Preto u nás hľadá záujemcov o franšízové licencie.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Najčítanejšie

Franchisová sieť Directreal patrí na slovenskom trhu medzi 3 najväčšie realitnej kancelárie. Majiteľ siete Marián Paták v rozhovore uviedol, že firma by rada našla master-franchisanta aj v ČR.
Počet škôl Helen Doron English stále rastie, záujem o výučbu trvá už 12 rokov, hovorí v rozhovore manažérka medzinárodného konceptu pre franšízing Barbora Tošenovská.
V dnešnej dobe počujeme slovo startup na každom rohu. Ročne sa ich objavuje čím ďalej viac, a to aj napriek faktu, že podnikateľské riziko je v ich prípade značne vysoké. Odhaľte, čo stojí za úspechmi týchto ešte sa len rodiacich projektov v novom čísle magazínu Vlastná firma FRANCHISING.
Štúdia Skinial prenikla z Nemecka ďalej do Európy, Austrálie, USA i Kanady. Majiteľ konceptu Klaus Böde v Rozhovoru týždňa hodnotí revolúciu v odstránení tetovania.
Franšíza Edukido umožňuje skĺbiť podnikanie s rodinným životom. Franšízových partnerov chce nájsť aj na našom trhu.
Populárne na fóre
Rozvoj s jasným cieľom
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...
Podnikanie s hladkou pokožkou
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...
Franšíza s úsmevom
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...