Naturhouse

Informácie o franchisovém systému
popis franchisového systému
Podnikajte s nami, nebudete na to sami!
NATURHOUSE je celosvetová sieť výživových poradní s vedúcim postavením na Slovensku, v Českej republike a v zahraničí.
Pred 25 rokmi sa v Španielsku zrodila myšlienka ponúknuť ľuďom, ktorí majú problémy s váhou, také služby na jednom mieste, ktoré riešia príčinu a nie až následok nadváhy. Začala sa tak rozvíjať franchisová sieť NATURHOUSE, v ktorej sa klienti učia zdravému stravovaniu.
Od svojho založenia NATURHOUSE kontinuálne rastie. Do dnešnej doby expandovala do 32 krajín sveta, v ktorých pôsobí 2 300 pobočiek. Pridaná hodnota tkvie v osobnom výživovom poradenstve, ktoré je zadarmo, dlhodobej práci s klientom a širokom sortimente exkluzívnych výrobkov. V každej pobočke NATURHOUSE pôsobia preškolení odborníci, ktorí stanovia stravovací plán na základe osobnej štúdie doplnenej o exkluzívne produkty z vlastných európskych laboratórií.
Klienti dochádzajú do výživových poradní na pravidelné konzultácie každý týždeň. Tieto týždenné stretnutia slúžia k tomu, aby človek, ktorý redukuje svoju hmotnosť, oznámil svoje dojmy a názory a prípadne upozornil na akúkoľvek nepríjemnosť. Výživový poradca tak kontroluje vývoj váhy, prispôsobuje jedálničky a dodáva motiváciu.
Nejde o prísnu diétu, ale o to naučiť sa pestro a pravidelne stavovať s podporou výživového poradcu NATURHOUSE. Tajomstvo spočíva vo výbere a správnej kombinácii potravín na základe individuálnych charakteristík každého človeka a chuťových preferencií. S odborným vedením a podporou exkluzívnych produktov dochádza k trvalej zmene stravovacích návykov tak, aby fyziologické, biochemické a metabolické potreby boli pokryté a pritom bol zaistený úbytok alebo stabilizácia váhy. Nejedná sa o užívanie "zázračných" piluliek ani o žiadnu drastickú diétu. Klienti naopak často jedia viac, než boli zvyknutí, a pritom chudnú.
V NATURHOUSE odmietame akékoľvek vzorce kontroly váhy, ktoré nie sú založené na prísne stanovených medzinárodných zdravotných kritériách a lekárskych odporúčaniach. Všetky výživové plány a potravinové doplnky sú navrhnuté a schválené technickým oddelením NATURHOUSE, v ktorom pracuje tím odborníkov z najrôznejších odborov.
Prestížny portál Franchise Direct zaradil NATURHOUSE na zoznam Top 100 globálnych franchisingových systémov. NATURHOUSE sa stal víťazom v 2 kategóriách súťaže Franchisa roka v ČR.
Vlastné pobočky
- 4 v SR
- 18 v ČR
Franchisové pobočky
- 32 v SR
- 83 v ČR
- viac ako 2 000 v zahraničí
Stále hľadáme ďalších franchisantov do miest, v ktorých nie sme - Bardejov, Humenné, Liptovský Mikuláš, Spišská Nová Ves a do ďalších lokalít s 8.000 a viac obyvateľmi. Taktiež ponúkame už zavedené pobočky na odkup, napríklad v Nitre.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti;
- Know-how;
- Vstupné a priebežné školenia;
- Poradenstvo a podpora centrály;
- Asistencia pri otváraní prevádzky;
- Marketingová a propagačná podpora.
Nevyhnutná investícia na začiatku
Vstupná investícia pre otvorenie pobočky začína pre mikro-mikro koncept od 9 200 eur, mikrokoncept od 11 200 eur, pre štandardnú predajňu od 16 100 eur, ktorá zahrňuje nákup tovaru, zariadení a úpravy obchodného priestoru podľa štandardov NATURHOUSE.
Za nákup franchisovej licencie sa neplatí, odvádza sa 300 eur ročne (bez DPH) ako tzv. vstupný poplatok.
Investícia sa obvykle vracia za 1 až 3 roky.
Základné požiadavky
Podľa veľkosti lokality, v ktorej bude vaša pobočka pôsobiť, máme pripravené dva koncepty:
- Štandardný koncept je určený pre mestá s 20.000 a viac obyvateľmi.
Vlastná alebo prenajatá prevádzkareň s min. 29 m2, s výkladom, na frekventovaných zónach a v obchodných centrách. - Mikrokoncept pre mestá s 10.000 – 19.000 obyvateľmi.
Vlastná alebo prenajatá prevádzkareň s min. 20 m2, s výkladom. Predajňa je rozdelená na čakáreň a výživovú poradňu a nachádza sa na frekventovanej lokalite v centre mesta. - Mikro-mikrokoncept pre mestá s 5.000 – 10.000 obyvateľmi.
Informácie o franchisorovi

NATUR SLOVAKIA, s.r.o.
Hrabina 338, 951 71 Sľažany, Slovensko
+421 903 432 001
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Ján Drábik
riaditeľ franchisingovej siete na Slovensku
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.
Veľa našich franšízantov prišlo z korporátneho prostredia, na spolupráci s nami oceňujú priateľský a otvorený prístup, hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete výživových poradní Naturhouse pre ČR a SR.

Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Franšízová sieť Nutriadapt funguje na trhu od minulého decembra. Aký bol pre ňu rok 2020 a čo chystá ďalej?

Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.