DepilConcept – novinka v Katalógu franšíz
Využívanie moderných technológií i osvedčený franšízový koncept, ktorého pobočky nájdeme v 9 krajinách sveta vrátane napríklad Portugalska, Poľska, Brazílie alebo Írska. To všetko v sebe spájajú špecializované kozmetické salóny s viac ako 15ročnými skúsenosťami v oblasti fotoepilácie a fototerapie DepilConcept, ktoré sa práve v Portugalsku a Poľsku stali lídrom na trhu. Pomáha aj fakt, že depilačné služby poskytované pobočkami DepilConcpet sú cenovo dostupné pre všetkých. Svoju sieť chce táto portugalská značka rozvinúť a vybudovať aj na tuzemskom trhu. Pomôcť jej v tom má držiteľ master-franšízovej licencie, spoločnosť Depil Czechoslovakia, ktorá, ako jej názov napovedá, je zodpovedná za rozvoj značky na slovenskom trhu a ktorá už úspešne prevádzkuje svoj pilotný salón v Košiciach. Master franšízor usilovne pracuje na expanzii značky a siete do ďalších miest v rámci Slovenska a Česka.
Ako už bolo povedané, uchádzači o franšízovú licenciu DepilConcept sa môžu na základe svojich možností rozhodnúť, ako vysoká bude ich vstupná investícia. Ak si zvolia možnosť prenájmu alebo leasingu zariadenia SHR, ktoré tvorí nevyhnutnú súčasť pobočky, investujú 18 900 Eur bez DPH. Podnikatelia, ktorí budú pripravení si jedno zariadenie SHR zakúpiť, zaplatia 27 900 Eur bez DPH. V prípade záujmu o dve zariadenia SHR v pobočke investícia činí 36 900 Eur bez DPH. V rámci franšízovej spolupráce následne franšízový partner hradí pravidelné mesačné poplatky. Franšízový vychádza na 250 Eur bez DPH, marketingový poplatok vo výške300 Eur a mesačná platba za poskytnutý software je 30 Eur.
Podpora vo franšíze
Za svoju investíciu získa franšízant, ktorý nemusí mať skúsenosti z kozmetického odboru, nepretržitú podporu zo strany Master franšízora, a to nielen na začiatku ich spoločného podnikania. Franšízant získava aj lokálnu exkluzivitu na vybranú oblasť. Okrem pomoci s výberom a návrhom toho správneho miesta pre pobočku DepilConcept, ktorá by sa mala nachádzať v meste s viac ako 30 tisíc obyvateľmi, poskytovateľ licencie odovzdá franšízantovi zariadenie salónu, know-how a manuály potrebné na úspešné prevádzkovanie pobočky. Franšízový partner sa môže spoľahnúť na pomoc poskytovateľa licencie s náborom zamestnancov, samozrejmosťou je zabezpečenie úvodného a ďalších podporných školení počas celej doby. Tým prejde aj franšízant.
Master franšízor pomáha franšízantom s aktívnou akvizíciou nových klientov, realizuje celoštátne marketingové aktivity, dodáva potrebné know-how a materiály ohľadom lokálneho marketingu, ktorý má na starosti franšízant vo svojom regióne. Franšízový model je nastavený tak, aby bol ziskový už od prvého mesiaca po otvorení salónu pri dodržiavaní know-how a odporúčaní Master franšízora.
Veľkou výhodou pre franšízové pobočky, ktorých úspech do veľkej miery závisí od využívania modernej technológie, je neustály servis poskytovaný centrálou. V prípade potreby servisu, franšízor okamžite poskytne franšízantovi náhradné zariadenie, aby nedošlo k odstávke služieb.

Prečítaj články

Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Zoznámte sa s nápadmi na podnikanie, do ktorých sa oplatí investovať. Prezradíme, ako si otvoriť vlastnú kantínu alebo kaviareň. Dozviete sa tiež, ako uspieť vďaka umývaniu áut bez vody. Predstavíme vám tipy na biznis, ktoré zarábajú nie iba v letných mesiacoch, alebo to, ako si vybrať ziskový franšízový koncept. To všetko sa dočítate v magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?