Podnikanie s hladkou pokožkou
S franšízovým rozvojom má značka DepilConcept dlhoročné skúsenosti. Svoju sieť totiž prostredníctvom franšízových licencií rozširuje už od roku 2006. Od vtedy sa stala lídrom na domácom portugalskom trhu a expandovala do Brazílie, Poľska alebo na Kapverdy. Svoje pôsobenie chce rozšíriť aj k nám na Slovensko, kde vidí veľký potenciál. Hlavne preto, že na našom trhu v súčasnosti v tomto odbore nepôsobí žiadna veľká franšízová sieť.
V susednom Poľsku má DepilConcept momentálne 50 pobočiek, z ktorých 49 je v rukách franšízových partnerov. Pôsobí tu od roku 2011. Ako už bylo v úvode povedané, pred niekoľkými rokmi bola značka franšízou určenou pre mestá s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Postupom času sa však ukázalo, že kúpna sila je dostatočná aj v menších mestách. Dnes pobočky nájdeme aj v mestách s 60, 50 i 24 tisíc obyvateľmi. Dôležitou správou pre franšízantov je, že v prípade depilácie a epilácie nejde o poskytovanie jednorazových služieb, ale zákazníci prichádzajú opakovane.
Nová značka, nový trh
Záujemca získa master-franšízovú licenciu, ktorá mu umožní priviesť na trh úplne nový koncept a rozšíriť ho po celej republike prostredníctvom predaja sublicencií. Investícia do otvorenia jedného štúdia Depil Concept sa pohybuje od 26 do 34 tisíc eur. Na držiteľa licencie čakajú aj pravidelné mesačné poplatky, za prvé kozmetické štúdio zaplatí 250 eur mesačne, za každé ďalšie 50 eur. Cena licencie, ktorá master-franšízantovi zaručí exkluzivitu na dohodnutom území, začína na 50 tisícoch eur.
Pred otvorením, spoločnosť DepilConcept poskytuje budúcemu master-franšízantovi komplexné trojtýždenné školenie na získanie všetkých zručností nevyhnutných na to, aby sa stal master-franšízantom: technické, predajné, marketingové, prevádzkové a finančné. Po otvorení je mu k dispozícii monitorovacie a podporné centrum. Samozrejmosťou je, že aj v priebehu spolupráce sú realizované ďalšie školenia, napríklad ohľadom poskytovaných služieb, alebo marketingu.
„Podnikanie v oblasti kozmetických služieb bolo v uplynulých mesiacoch tiež silno zasiahnuté situáciou spojenou s pandémiou koronavírusu. Často sa stalo, že majitelia kozmetických a depilačných štúdií boli na riešenie problémov sami, čo v prípade franšízových konceptov nehrozí. Vždy je totiž po ruke skúsený franšízor, ktorého cieľom je svoje podnikanie a podnikanie svojich franšízantov čo najviac ochrániť. Tiež preto je možné očakávať, že v prípade, keď sa na trhu objaví zaujímavá značka s dlhou históriou a skúsenosťami z podobných trhov, bude pre záujemcu o vlastné podnikanie v tejto brandži atraktívna,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka spoločnosti PROFIT system.
Prečítaj články
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Franšíza Depil Concept posilňuje svoje postavenie vo východnej Európe. Chce otvárať depilačné štúdia aj u nás. Ako náročné je získať jej licenciu?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.