Bratislava predstaví nové trendy
Už len pár dní zostáva do začiatku 3. ročníka medzinárodnej výstavy "Podnikajte s franchisingom", ktorého hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o franšízovom podnikaní, predstaviť ho ako efektívny spôsob expanzie firiem a zoznámiť návštevníkov s aktuálnou ponukou franšízových konceptov, ktoré hľadajú nielen na Slovensku franšízantov pre svoj ďalší rozvoj. Na jednom mieste tak vzniká platforma medzi záujemcami o franšízove licencie a spoločnosťami, ktorí práve vďaka franšízovým partnerom expandujú.
Zoznam vystavovateľov z rad franšíz je pestrý. Zastúpená je tu celá rada odborov. Vybrať si tak môžu záujemcovia o podnikanie napríklad v oblasti gastronómie, maloobchodu, B2B alebo realít. Účasť na akcii vám umožní stretnúť sa tvárou v tvár so zástupcami takých značiek ako napríklad sú 1.Day, Triumph, Naturhouse, TAB Board, Dom farieb alebo Subway, ktoré poznáte aj z Katalógu franšíz portálu Franchising.sk, ktorý je mediálnym partnerom celej akcie.
Súčasťou výstavy je aj sprievodný program, ktorý sa zameriava nielen na všeobecné informácie o franšízovom spôsobe podnikania, ale hlavne na skúsenosti z praxe. O tie sa podelí celá rada rečníkov, ktorí zasadnú v panelových diskusiách. Zvería sa napríklad s tým, aké ťažké je vybudovať vlastný franšízový koncept, alebo, ako priviesť úplne novú franšízovú sieť na trh a rozvíjať ju na ňom. Zaujímavé bude iste aj zamyslenie nad tým, do akej miery je franchising podnikaním budúcnosti.
Vstup na výstavu "Podnikajte s franchisingom" je po predchádzajúcej registrácii ZADARMO. Organizátorom výstavy je Slovenská franchisingová asociácia.

Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Už ste vykonali voľbu franchisovej siete, o ktorej nákup licencie máte záujem. Pred podpisom zmluvy si pre vlastné bezpečie spočítajte, či finančne unesiete nákup licencie a priebežné náklady na prevádzku podniku.