Najčítanejšie

Franchising – čo to je?

Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!

UGO berie v úvahu názor franšízantov

Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.

Ako zarobiť peniaze na YouTube?

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?

Naši zákazníci nechcú bežné dvere

Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.

Kolobežky si na seba zarobia rýchlo

„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.

Štíhly biznis porastie

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?

Čerstvá inšpirácia z Paríža

V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?

Po rokoch spolupráce s UGO je aj moje stravovanie úplne iné

Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?

McDonald´s je môj koníček aj život

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.

Franšízou si realizujú svoj sen

Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

PF 2024

Prajeme všetkým našim priaznivcom z radov čitateľov a klientov úspešný vstup do nového roka 2024.

TAB Board spája podnikateľskú diskusiu a tréning

O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.

Kanadské vzdelávanie aj pre deti na Slovensku

„Podpora zo strany franšízora je pre nás kľúčová," hovorí Liliana Nikolová, franšízantka konceptu bilingválnych škôl a škôlok Maple Bear v Bulharsku.

Americký sen sa stal na Slovensku skutočnosťou

Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?

Základné pojmy franchisingu

V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.

Podnikanie, ktoré Slovensku dodá farbu

Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?

Bielizeň je v móde neustále

,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.

Diverse prináša do módy inakosť

Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.

Biznis tri v jednom

Britská franšíza s outdoorovým oblečením Regatta Great Outdoors ponúka na Slovensku licencie. Mieri do miest nad 50 tisíc obyvateľov.

Uvolnená atmosféra je vo franšíze plus

Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?

Ako nájsť franšízantov

Spôsoby vyhľadávania potenciálnych franšízantov

Podnikanie bez investície

Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.

Tvoríme franchisový podnikateľský plán

Niektorý franchisori môžu požadovať od kandidátov predloženie podnikateľského plánu na určitú výšku investície a konkrétne miesto.

Výhody franchisingu pre franchisora

Franchising umožňuje rýchly a intenzívny rozvoj siete odbytu produktov a služieb.

Bratislavský McDonald's v novom

V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.

Najsilnejšia značka? LEGO

Výrobca hračiek LEGO bol menovaný najrýchlejšie rastúcou značkou sveta. Druhý zostal Google, tretia skončila firma Nike.

Kaliforňan prináša personalizovaný street food

Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.

Najčastejšie problémy, ktoré riešia franchisanti pri uzatváraní zmluv

Franchisant môže svojimi znalosťami trhu významne a pozitívne prispieť k prispôsobeniu franchisovej zmluvy.

Franšízing na telo

Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.

Podnikanie s vôňami prekračuje hranice

Franšíza L’Arome sa v minulom roku rozšírila na niekoľko trhov. Aké je tajomstvo rýchlej expanzie značky a podmienky spolupráce popisuje Davor Bagić, tvorca konceptu.