Biznis s hladkou kožou
O licenciu tohto konceptu zameraného na poskytovanie služieb v oblasti fotoepilácie a fototerapie, ktorého korene siahajú do Portugalska, kde vznikol pred zhruba 15 rokmi, sa môžu uchádzať aj ľudia, ktorí s týmto druhom podnikania doteraz nemajú skúsenosti. Všetko potrebné sa totiž naučia v rámci školenia, ktoré franšízor organizuje nielen pre franšízorov, ale aj pre špecialistov, ktorí potom v jednotlivých pobočkách pracujú priamo s klientmi.
To, s čím je pre začiatok podnikania treba počítať, je počiatočná investícia nutná pre rozbehnutie vlastného salónu pod značkou DepilConcept. Jej výška sa odvíja od formátu spolupráce, pre ktorú sa budúci franšízanti rozhodnú. Ak si zvolia možnosť prenájmu alebo lízingu zariadenia SHR, ktoré tvoria nevyhnutnú súčasť pobočky, investujú 18 200 eur bez DPH. Podnikatelia, ktorí budú pripravení si jedno zariadenie SHR zakúpiť, zaplatia 26 800 eur bez DPH. V rámci franšízovej spolupráce následne franšízový partner hradí pravidelné mesačné poplatky. Ten franšízový vychádza zhruba 248 eur bez DPH, marketingový cca 300 eur a mesačná platba za poskytnutý softvér činí zhruba 30 eur.
Na otvorenie salónu DepilConcept je nutné mať k dispozícii priestory s veľkosťou 40 až 80 m2 najlepšie na prízemí s dostupným parkovaním. Pobočka sa nemusí nachádzať na hlavných obchodných triedach. Čo sa týka lokalít, otvorenie prevádzky prichádza v úvahu v mestách s minimálnym počtom 30 tisíc obyvateľov, vo veľkých mestách svoje miesto môže nájsť viac štúdií. Po podpise franšízovej zmluvy je franšízantovi garantovaná územná exkluzivita na vopred dohodnuté územie.
OBCHODNÁ VIZITKA:
- 15 rokov na trhu
- 183 salónov vo svete
- 45 000 zákazníkov denne
- Pôvod značky: Portugalsko

Prečítaj články

Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Najčítanejšie

Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.