potraviny a zdravie

Franšíza vhodná aj pre investorov
Sieť obchodov značky 1.day sa rozrastá. Najnovšie môžete nájsť v Banskej Bystrici a v Zlatých Moravciach. Spolu je ich už 68.
Sieť obchodov značky 1.day sa rozrastá. Najnovšie môžete nájsť v Banskej Bystrici a v Zlatých Moravciach. Spolu je ich už 68.

Oxalis vstúpil s franšízou na Slovensko
Sieť obchodov s čajom a kávou zahájila expanziu za hranice Česka. Na slovenskom trhu otvorila prvé franšízové pobočky.

Z 0 na 35 za 10 rokov
Veľa našich franšízantov prišlo z korporátneho prostredia, na spolupráci s nami oceňujú priateľský a otvorený prístup, hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete výživových poradní Naturhouse pre ČR a SR.

Jednoducho, rýchlo, prakticky
Franšízanti slovenskej siete predajní alkoholických nápojov 1.day zarábajú v priemere podľa centrály až 72 tisíc eur ročne.

Čajová franšíza ako investícia
Markéta Puzrlová bola štátnou úradníčkou, keď sa rozhodla postaviť sa na vlastné nohy. Ako franšízantka nemeckej značky TeaGschwendner sa cíti voľná a slobodná.

Naturhouse upevnil svoju sieť
Španielska značka výživových poradní patrí v ČR a SR k najprogresívnejším franšízám. Vhodná je pre manažérsky zdatných podnikateľov.

Víno, ktoré má štýl
Franšízová sieť Víno Hruška sa tento rok rozrástla o 4 nové franšízy, dve z toho otvorila vinarská spoločnosť z Blatničky v Prahe.

Oxalis mieri do USA a Kanady
Sieť obchodov s čajom a kávou v minulom roku expandovala do Indie a Francúzska, do svojho portfolia by momentálne rada pridala Spojené štáty a Kanadu.

Zelená franšíza 2017? Čaj
Príkladom ekológie, hospodárenia, i kultúry v biznise sa stala v Európe značka TeaGschwendner. Franšíza funguje i v Prahe.

Domáca dobrota v BON BON
Český BON BON už 10 rokov vyrába a predáva originálnu, ručne tvarovanú čokoládu. Tento rok otvára franšízy na Slovensku.

Zdravé menu aj pre Nemcov
Franšízy Fitness food menu mali expandovať do Poľska, skôr však uspeli vďaka menej prísnym zákonom v Nemecku a Maďarsku.

Kľúčom je kvalitný produkt
Jozef Feňák a Beata Ryšianová sa rozhodli priviesť do rodného mesta koncept, ktorý tam dovtedy chýbal. Momentálne je martinská kaviareň Bon Bon miestom, kam sa zákazníci radi vracajú.

Investovať s chuťou
Obchody s čokoládou a marcipánom Bon Bon umožňujú franšízantom voľne dopĺňať sortiment. Na jeseň pripravujú predaj špeciálnych 3D praliniek.

Sladký biznis s čokoládou
Neúspech podnikateľa nemusí vždy znamenať pre firmu katastrofu. Vie o tom aj Petra Kovandová, majiteľka franšízovej siete BON BON.

Namiesto kávy čokoláda
Manželia Černí premýšľali o otvorení literárnej kaviarne. Nakoniec rozbehli svoj biznis pod značkou BON BON. A práca s čokoládou je baví.

Franšíza pre podnikavých
Čo vidí ako najväčší prínos rozvoja prostredníctvom franšízantov prezradila v Rozhovore týždňa Petra Kovandová, majiteľka siete BON BON.

Lídrom vo franchisách
Fastfoodový reťazec Subway naďalej obsadzuje prvé miesto v najväčších franchisových sieťach. V Európe už otvoril 4500 reštaurácií.

Pan Kashtan priamo z pece
Predajca pečených gaštanov hľadá na Slovensku master-franchisanta.

Intenzívne rokovania
Pôvodom český franchisový koncept Náš Grunt jedná o vstupe na slovenský trh. V rozhovore týždňa to prezradil jeden zo spolumajiteľov Aleš Kotěra.

Matejov dvor členom SFA
Pôvodom slovenský koncept farmárskych predajní v marci rozšíril rady Slovenskej franchisingovej asociácie.

SFA sa rozrástla
Novým členom Slovenskej franchisingovej asociácie sa stala firma Fornetti Slovakia. Na trhu pôsobí už 250 franchisových pobočiek.