potraviny a zdravie

potraviny a zdravie | 29.07.2022

Podnikanie bez investície

Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.

Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.

potraviny a zdravie | 03.01.2022

Podnikanie s potravinami

Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?

potraviny a zdravie | 25.10.2021

Kilá dolu, podnikanie hore

Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?

potraviny a zdravie | 14.05.2021

Záujem o licencie a služby DietaFit stále rastie

Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.

potraviny a zdravie | 10.05.2021

Modernizácia a nové trendy

„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.

potraviny a zdravie | 21.12.2020

Franšíza spolupracujúca s lekármi

Franšízová sieť Nutriadapt funguje na trhu od minulého decembra. Aký bol pre ňu rok 2020 a čo chystá ďalej?

potraviny a zdravie | 04.11.2020

Záujem zákazníkov rastie

Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.

potraviny a zdravie | 03.08.2020

Pozíciu lídra chceme posilňovať

„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.

potraviny a zdravie | 20.07.2020

Naši franšízanti ťažia aj z online predaja

„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.

potraviny a zdravie | 22.06.2020

Oxalis mieri ďalej do sveta

„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.

potraviny a zdravie | 01.06.2020

Podnikanie sa počas krízy nezastavilo

Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.

potraviny a zdravie | 13.04.2020

Vďaka rozvozu nachádzame nových zákazníkov

"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.

potraviny a zdravie | 04.03.2020

Franšízou si realizujú svoj sen

Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

potraviny a zdravie | 13.02.2020

Nová značka, nové podnikanie

Od decembra pôsobí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahradzuje poradne siete Sveta zdravia. Čo sa tým mení?

potraviny a zdravie | 20.01.2020

Podnikanie v krabičke

Franšíza DietaFit chce preraziť na Slovensko. Kto sa môže uchádzať o licenciu?

potraviny a zdravie | 29.07.2019

Je nutné veriť a nezastaviť sa

Chceme franšízami posilniť svoje pozície konceptu zdravej stravy Vitabox na Slovensku a zároveň vstúpiť na okolité trhy, hovorí majiteľ David Raškov.

potraviny a zdravie | 10.06.2019

Päťdesiatka na dosah

Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.

potraviny a zdravie | 25.04.2019

Zisk v krabičkách

Zaujíma vás podnikanie v oblasti zdravého stravovania? Čo poviete na franšízu Body Chief s očakávanou návratnosťou investície okolo 12 mesiacov?

potraviny a zdravie | 27.02.2019

Franšíza pre zdravý život

Láka vás podnikanie v gastronómii spojené so zdravým životným štýlom? Čo poviete na VITABOX? Vlastnými a franšízovými pobočkami chce dobyť domáci aj zahraničný trh.

2
3