potraviny a zdravie

potraviny a zdravie | 14.05.2021

Záujem o licencie a služby DietaFit stále rastie

Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.

Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.

potraviny a zdravie | 04.11.2020

Záujem zákazníkov rastie

Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.

potraviny a zdravie | 03.08.2020

Pozíciu lídra chceme posilňovať

„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.

potraviny a zdravie | 20.07.2020

Naši franšízanti ťažia aj z online predaja

„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.

potraviny a zdravie | 22.06.2020

Oxalis mieri ďalej do sveta

„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.

potraviny a zdravie | 01.06.2020

Podnikanie sa počas krízy nezastavilo

Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.

potraviny a zdravie | 13.04.2020

Vďaka rozvozu nachádzame nových zákazníkov

"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.

potraviny a zdravie | 04.03.2020

Franšízou si realizujú svoj sen

Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

potraviny a zdravie | 13.02.2020

Nová značka, nové podnikanie

Od decembra pôsobí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahradzuje poradne siete Sveta zdravia. Čo sa tým mení?

potraviny a zdravie | 20.01.2020

Podnikanie v krabičke

Franšíza DietaFit chce preraziť na Slovensko. Kto sa môže uchádzať o licenciu?

potraviny a zdravie | 29.07.2019

Je nutné veriť a nezastaviť sa

Chceme franšízami posilniť svoje pozície konceptu zdravej stravy Vitabox na Slovensku a zároveň vstúpiť na okolité trhy, hovorí majiteľ David Raškov.

potraviny a zdravie | 10.06.2019

Päťdesiatka na dosah

Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.

potraviny a zdravie | 25.04.2019

Zisk v krabičkách

Zaujíma vás podnikanie v oblasti zdravého stravovania? Čo poviete na franšízu Body Chief s očakávanou návratnosťou investície okolo 12 mesiacov?

potraviny a zdravie | 27.02.2019

Franšíza pre zdravý život

Láka vás podnikanie v gastronómii spojené so zdravým životným štýlom? Čo poviete na VITABOX? Vlastnými a franšízovými pobočkami chce dobyť domáci aj zahraničný trh.

potraviny a zdravie | 10.12.2018

Franšíza vhodná aj pre investorov

Sieť obchodov značky 1.day sa rozrastá. Najnovšie môžete nájsť v Banskej Bystrici a v Zlatých Moravciach. Spolu je ich už 68.

potraviny a zdravie | 01.11.2018

Oxalis vstúpil s franšízou na Slovensko

Sieť obchodov s čajom a kávou zahájila expanziu za hranice Česka. Na slovenskom trhu otvorila prvé franšízové pobočky.

potraviny a zdravie | 15.10.2018

Z 0 na 35 za 10 rokov

Veľa našich franšízantov prišlo z korporátneho prostredia, na spolupráci s nami oceňujú priateľský a otvorený prístup, hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete výživových poradní Naturhouse pre ČR a SR.

potraviny a zdravie | 13.08.2018

Jednoducho, rýchlo, prakticky

Franšízanti slovenskej siete predajní alkoholických nápojov 1.day zarábajú v priemere podľa centrály až 72 tisíc eur ročne.

potraviny a zdravie | 04.01.2018

Čajová franšíza ako investícia

Markéta Puzrlová bola štátnou úradníčkou, keď sa rozhodla postaviť sa na vlastné nohy. Ako franšízantka nemeckej značky TeaGschwendner sa cíti voľná a slobodná.

2