Záujem zákazníkov rastie
Súčasnosť gastroprevádzkam zrovna nepraje, nájdeme však aj také, ktorým sa darí rásť. Patrí k nim aj pôvodom česká franšíza DietaFit, ktorá má záujem o preniknutie aj na náš trh. Svoju sieť rozšírila o novú pobočku v západočeských Klatovoch. Obyvatelia tohto 22tisícového mesta môžu využívať služby systémového stravovania zameraného na zdravý životný štýl. Vedenie spoločnosti registruje záujem o franšízovú licenciu zo strany podnikateľov v oblasti gastronómie. „Jednáme s niekoľkými záujemcami, ktorí stále vyčkávajú na prípadné dopady krízy spôsobenej pandémiou COVID-19. Práve náš koncept im ponúka možnosť pokračovať v podnikaní formou výroby a následnej distribúcie k zákazníkovi bez obmedzovaní, ktoré na reštauračné prevádzky dopadajú,“ hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit – krabičková diéta.
Koronavírus mal pomerne výrazný dopad aj na záujem zo strany zákazníkov o stravovanie touto formou, a to v pozitívnom slova zmysle. Robert Šefraný už na jar prezradil redakcii portálu Franchising.sk, že vďaka možnosti fungovať v dobe vládnych opatrení v boji s koronavírusom, zaznamenala značka väčší záujem o služby. A tento trend, zdá sa, pretrváva. Pobočky tohto konceptu, ktoré je možné prevádzkovať aj na základe franšízovej licencie, zaznamenávajú neustály nárast dopytu po individuálnom vyváženom stravovaní s možnosťou – jesť zdravo, redukovať svoju hmotnosť a zlepšovať svoj zdravotný stav.
Na zariadení záleží
Ako to v podnikaní býva, aj záujemcovia o podnikanie pod hlavičkou DietaFit, sa musia pripraviť na nutné investície pre štart ich pôsobenia ako franšízanti. Cena franšízovej licencie sa odvíja od veľkosti regiónu, ktorý bude franšízant v rámci uzatvorenej zmluvy obsluhovať, a pohybuje sa od 2 do 10 tisíc eur. Ak má záujemca o franšízu k dispozíci už fungujúce priestory pre gastroprevádzku, musí počítať s jej dozariadením. V prípade, že chce franšízant prevziať úplne novú výrobňu krabičiek na kľúč, investícia činí okolo 40 tisíc eur. „Našim franšízantom poskytujeme poradenstvo v otázkach nutnej zariadenosti prevádzky za účelom splnenia všetkých požadovaných noriem potrebných na prevádzku. Záujemca, ktorý už podobnú činnosť vykonáva, má výhodu v zariadení, teda následná investícia bude minimálna,“ dopĺňa Šefraný.
Cieľom franšízy DietaFit je s pomocou franšízových partnerov preniknúť do všetkých krajov. Záujem je o pokrytie veľkých miest ako je Bratislava, Banská Bystrica, Košice alebo Žilina. Šancu stať sa súčasťou tejto siete však majú, tiež ako v susednom Česku, aj podnikatelia z menších miest. Samozrejme v súlade s tým ide ruka v ruke správne nastavenie všetkých vstupných a následných prevádzkových nákladov vzhľadom na zaľudnenosť daného regiónu a náročnosť rozvozu. Podľa Šefraného je možné, že z nefunkčnej reštaurácie so zariadenou kuchyňou môže zmenou konceptu vzniknúť prosperujúce podnikanie.
Prečítaj články
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Najčítanejšie
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.
Populárne na fóre
【毕业证英文】高仿UW华盛顿大学双学士成绩单微信Q729926040国外真实留信存档认证wse认证【毕业证丢失补办成绩单丢失补办】毕业证代办文凭代办学历代办University of Washington真实留信认证留服认证
...
【毕业证英文】高仿UIUC伊利诺伊大学厄本那香槟双学士成绩单微信Q729926040国外真实留信存档认证wse认证【毕业证丢失补办成绩单丢失补办】毕业证代办文凭代办学历代办Illinois Urbana Champaign真实留信认证留服认证
...
【毕业证英文】高仿NYU纽约大学双学士成绩单微信Q729926040国外真实留信存档认证wse认证【毕业证丢失补办成绩单丢失补办】毕业证代办文凭代办学历代办New York University真实留信认证留服认证
...
【毕业证英文】高仿Tufts塔夫斯大学双学士成绩单微信Q729926040国外真实留信存档认证wse认证【毕业证丢失补办成绩单丢失补办】毕业证代办文凭代办学历代办Tufts University真实留信认证留服认证
...
【毕业证英文】高仿UPenn宾夕法尼亚大学双学士成绩单微信Q729926040国外真实留信存档认证wse认证【毕业证丢失补办成绩单丢失补办】毕业证代办文凭代办学历代办 University of Pennsylvania真实留信认证留服认证
...
【毕业证英文】高仿CIT加州理工学院双学士成绩单微信Q729926040国外真实留信存档认证wse认证【毕业证丢失补办成绩单丢失补办】毕业证代办文凭代办学历代办California Institute of Technology真实留信认证留服认证
...
《制作美国毕业文凭》CUNY纽约城市大学正式成绩单《微信Q729926040》留信真实存档认证留信官网永久可查《美国假文凭学历毕业证书原版一比一制作》真实留信认证留服认证
...
《制作美国毕业文凭》SFSU旧金山州立大学正式成绩单《微信Q729926040》留信真实存档认证留信官网永久可查《美国假文凭学历毕业证书原版一比一制作》真实留信认证留服认证
...