Reštart gastroprevádzok vďaka novému smeru
Na nezáujem zo strany potenciálnych franšízantov sa značka DietaFit nemôže sťažovať. Bohužiaľ sa to nijako výrazne neodráža v jej expanzii. Podľa majiteľa konceptu Roberta Šefraného za tým stoja stále pretrvávajúce obavy podnikateľov z neistoty rozbehnúť v súčasnosti nové podnikanie. „Dotazy na licencie, ktoré dostávame, nás vedú k neustálemu vysvetľovaniu. Týkajú sa toho, ako koncept prakticky funguje, ale aj aké príležitosti ponúka,“ vysvetľuje Šefraný s tým, že podľa neho je práve teraz pre mnohých majiteľov gastronomických prevádzok zasiahnutých pandémiou vhodný čas na zmenu ich zamerania.
Na trhu je v súčasnosti veľa reštaurácií, bistier či ďalších gastropodnikov, ktoré stoja vplyvom pandémie na križovatke, či svoju prevádzku ukončia, alebo či budú pokračovať ďalej. Majitelia podnikov, ktorí sa rozhodli aj napriek dopadom vládnych obmedzení ďalej podnikanie rozvíjať, majú možnosť pokračovať v podnikaní, alebo využiť príležitosť a zmeniť smer. Zameranie sa na zdravé stravovanie môže byť perspektívnym krokom.
Noví zákazníci aj vďaka inflácii
Potvrdzujú to aj slová Roberta Šefraného. DietaFit totiž počas posledných dvoch rokov zaznamenala zvýšenie dopytu po ich produktoch a zmenili sa aj klienti. „Predtým naše služby využívali výhradne ľudia, ktorí chceli dosiahnuť zníženie váhy, prípadne si upraviť jedálniček do zdravšej formy. To sa zmenilo. Počas pandémie však začali využívať naše služby ďalší zákazníci, ktorí mali záujem o kvalitné jedlo za rozumnú cenu dodávané priamo do ich domácností. A tento trend pokračuje,“ vysvetľuje Šefraný s tým, že svoj podiel na tom môže mať aj neustále zdražovanie potravín na Slovensku vplyvom inflácie . Môže to pomôcť aj franšízantom, ktorí sa budú snažiť ponukou osloviť nové skupiny klientov.
Aj keď je franšíza DietaFit vhodnou príležitosťou pre majiteľov gastroprevádzok, nie je nutné, aby uchádzač o licenciu mal skúsenosti z oblasti gastronómie. Všetko potrebné sa budúci franšízant dozvie v rámci školení, ktoré absolvuje pred spustením prevádzky. Pre vedenie konceptu je kvalitné odovzdanie know-how veľmi dôležité, aj preto si dáva na čas a jeho cieľom je získavať kvalitných franšízových partnerov.
Cena franšízovej licencie sa odvíja od veľkosti regiónu, ktorý bude franšízant v rámci uzatvorenej zmluvy obsluhovať, a pohybuje sa od 2 do 10 tisíc EUR podľa rozsahu územnej exkluzivity. Ak má záujemca o franšízu k dispozícii už fungujúce priestory pre gastro prevádzky, musí počítať s jeho dozariadením. V prípade, že chce franšízant prevziať úplne novú výrobňu na kľúč, investícia činí okolo 40 tisíc EUR. Návratnosť investície sa pohybuje v horizonte 1 rok až 2 roky.

Prečítaj články

Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Franšíza DietaFit chce preraziť na Slovensko. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Najčítanejšie

„Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Populárne na fóre
화성출장샵【텔레그램opp399】화성출장마사지 화성출장샵가격 화성업체안전보장 화성한국인매니저
화성출장샵【텔레그램opp399】화성출장마사지 화성출장샵가격 화성업체안전보장...
울주출장마사지∬텔레-ssx166∬울주출장샵가격∬울주출장만남후기∬울주모텔출장∬울주무한샷출장
...
옥천출장마사지♨텔레/msm363 옥천힐링건마 옥천출장샵가격 옥천내상제로 옥천폐이만남/조건만남
옥천출장마사지♨텔레/msm363 옥천힐링건마 옥천출장샵가격 옥천내상제로 옥천폐이만남/조건만남 옥천출장마사지♨텔레/msm363...
선릉출장마사지∬텔레-ssx166∬선릉출장샵가격∬선릉출장만남후기∬선릉모텔출장∬선릉무한샷출장
...
평택출장마사지♨텔레/msm363 평택힐링건마 평택출장샵가격 평택내상제로 평택폐이만남/조건만남
평택출장마사지♨텔레/msm363 평택힐링건마 평택출장샵가격 평택내상제로 평택폐이만남/조건만남 평택출장마사지♨텔레/msm363...
시흥출장마사지♨텔레/msm363 시흥힐링건마 시흥출장샵가격 시흥내상제로 시흥폐이만남/조건만남
시흥출장마사지♨텔레/msm363 시흥힐링건마 시흥출장샵가격 시흥내상제로 시흥폐이만남/조건만남 시흥출장마사지♨텔레/msm363...
직산콜걸샵《텔레/ssx166》직산출장샵가격『무한샷출장』직산조건만남 직산한국인매니저 직산섹파
직산콜걸샵《텔레/ssx166》직산출장샵가격『무한샷출장』직산조건만남 직산한국인매니저...
원주콜걸샵《텔레/ssx166》원주출장샵가격『무한샷출장』원주조건만남 원주한국인매니저 원주섹파
원주콜걸샵《텔레/ssx166》원주출장샵가격『무한샷출장』원주조건만남 원주한국인매니저...