Rozdelenie trhu

odevy a doplnky | 14.10.2019

Príležitosť pre menšie mestá

Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.

Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.

vzdelávanie | 24.09.2019

Franšíza Maple Bear prenikla do Európy

Vzdelávací koncept Maple Bear už niekoľko rokov buduje sieť škôl za hranicami domácej Kanady. Od septembra nájdeme franšízovú školu aj na starom kontinente.

business a poradenstvo (B2B) | 23.09.2019

Franšízantom umožňujeme ďalej rásť

Do piatich rokov chce mať franšízový koncept TAB Board v Česku a na Slovensku 25 zastúpení, prezradzuje Jana Škabradová, Operation Manager TAB Board CZ.

vzdelávanie | 18.09.2019

Naprogramovaný zisk

Vzdelávanie IT špecialistov má budúcnosť. Vsádza na to franšízový koncept Coding Giants, ktorý chce preniknúť aj na Slovensko.

kozmetika | 09.09.2019

Nové miesta pre obchody si dôkladne vyberáme

V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

rôzné služby (B2C) | 02.09.2019

Podnikanie s vôňou čistej bielizne

Po úspechu v susednom Česku, začína sieť samoobslužných práčovní Quickwash obsadzovať aj náš trh. Pobočka by mohla fungovať v každom okresnom meste.

bývanie a stavba | 02.09.2019

Využite šancu a obsaďte si svoje miesto na trhu!

Možnosť podnikania v odbore s veľkým potenciálom vám teraz ponúka výrobca a predajca dverí a zárubní SOLODOOR.

gastronómia | 28.08.2019

Menej zamestnancov, menej starostí

Myslíte si, že prevádzkovať reštauráciu či bar znamená zamestnávať početný personál? Nemusí to tak byť vždy. Franšíza Easy Wine vie, ako na to a ponúka licenciu pre rozvoj siete na Slovensku.

krása a šport | 23.08.2019

Zisk na vlastnej koži

Franšíza DepilConcept rozširuje pôsobenie v Európe. Od marca nájdu zákazníci ich pobočky v Srbsku. Nájde sa aj u nás master-franšízant, ktorý využije potenciál tejto siete?

krása a šport | 15.08.2019

Zisk vďaka kráse

Portugalská sieť estetických kliník Body Concept hľadá na Slovensku masterfranšízanta, ktorý by rozšíril jej pobočky po celej republike.

bývanie a stavba | 12.08.2019

Vo franšízantoch hľadáme obchodného ducha

Na Slovensku chceme otvoriť 10 nových pobočiek. Ponúkame príležitosť ďalším záujemcom o franšízu, hovorí Jan Malysz, obchodný riaditeľ spoločnosti Lomax.

rôzné služby (B2C) | 06.08.2019

Zisk z prania aj žehlenia

Franšízová sieť čistiarní 5áSec ponúka šancu podnikať v tomto perspektívnom odbore. Na ako vysokú investíciu sa musí franšízant pripraviť?

kozmetika | 30.07.2019

Keď stavíš na hybrid

Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!

potraviny a zdravie | 29.07.2019

Je nutné veriť a nezastaviť sa

Chceme franšízami posilniť svoje pozície konceptu zdravej stravy Vitabox na Slovensku a zároveň vstúpiť na okolité trhy, hovorí majiteľ David Raškov.

gastronómia | 23.07.2019

Bar bez alkoholu? Je to možné

Čo je to za nápad otvoriť bar a ponúkať v ňom iba nealkoholické nápoje? Taká by bola typická reakcia ľudí z celého sveta. Jeden takýto funguje v Írsku.

bývanie a stavba | 15.07.2019

Franšíza plná farieb s exkluzivitou

Sieť špecializovaných maloobchodných predajní s ponukou farieb, lakov, doplnkov a príslušenstvom pre maľovanie a natieranie – to je Dom Farieb. Aktuálne hľadá nových franšízantov.

rôzné služby (B2C) | 11.07.2019

Kuriér na ceste za hranice

Franšíza Ship Center expanduje ďalej do zahraničia. Chce sa presadiť na Slovensku, v Česku, Litve, Lotyšsku a Estónsku.

business a poradenstvo (B2B) | 09.07.2019

TAB Board spája podnikateľskú diskusiu a tréning

O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.

odevy a doplnky | 04.07.2019

Podnikanie v módnej brandži

Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný