Rozdelenie trhu
![](https://img.franchising.pl/sk/299/5ba/naturhousesk_440.jpg)
Štíhly biznis porastie
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
![](https://img.franchising.pl/sk/967/4c4/sesja_etos5591_3_.jpg)
Slováci oceňujú kvalitu a štýl
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
![](https://img.franchising.pl/pl/e53/b08/gentlemen-barber-shop.jpg)
Podnikanie, ktoré mužom pristane
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
![](https://img.franchising.pl/sk/868/2bd/solo_nitra_440.jpg)
Naši zákazníci nechcú bežné dvere
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
![](https://img.franchising.pl/sk/2cd/959/mato6046-1.jpg)
Franšízing na telo
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
![](https://img.franchising.pl/pl/0ef/56e/aleksandra_sobotkossss.jpg)
Bielizeň je v móde neustále
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
![](https://img.franchising.pl/cz/f3c/dd3/img_1026-1.jpg)
UGO berie v úvahu názor franšízantov
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
![](https://img.franchising.pl/eu/12d/b56/ey_r_m_ni_ceo_at_hopp.jpg)
Kolobežky si na seba zarobia rýchlo
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
![](https://img.franchising.pl/sk/944/925/sqvzz_img_7345-1-.jpg)
Naše kliniky sú ako autoškola
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
![](https://img.franchising.pl/cz/9a9/d49/elegant-1.jpeg)
Oblečenie od Cocodrillo si na deťoch všimnete
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
![](https://img.franchising.pl/cz/e13/49c/1701987646303.jpeg)
Bageterie Boulevard má u nás potenciál
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
![](https://img.franchising.pl/sk/3b1/1b8/img_5761-1.jpeg)
Uvolnená atmosféra je vo franšíze plus
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
![](https://img.franchising.pl/sk/369/10b/dsc_0906-1.jpg)
Podnikanie, ktoré Slovensku dodá farbu
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
![](https://img.franchising.pl/sk/315/032/sl_dkovi_ovo_oc_point_exteri_r_i.-1.jpg)
Nákupy vo 1.day sú spontánne
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
![](https://img.franchising.pl/sk/7ee/6f0/whatsapp_image_2023-03-07_at_08-1.08.39_1_.jpeg)
Silný partner eliminuje veľké riziká
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
![](https://img.franchising.pl/pl/7a2/b48/diverse.jpg)
Diverse prináša do módy inakosť
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
![](https://img.franchising.pl/sk/e99/29f/exteria_superb_440.jpg)
Bezpečnosť je biznis
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
![](https://img.franchising.pl/cz/fa0/842/fruitisimo_drinks-1.jpg)
Zdravé podnikanie nesie ovocie
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
![](https://img.franchising.pl/sk/29e/4be/jse_1.jpg)
Stálica McDonald’s nehasne
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
![](https://img.franchising.pl/cz/1d4/6de/ingrid_board2-1.jpg)
TAB expanduje
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
![](https://img.franchising.pl/sk/da8/cd0/1695360548955.jpg)
European Franchise Awards pozná víťaza
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.