Rozdelenie trhu

Slovensko | 22.10.2018

Originalita zarába

Ako už názov napovedá, Easy Wine a Easy Beer sú inovatívne gastronomické koncepty, ktoré svojich zákazníkov priťahujú ako magnet. Zhodnú sa na tom ich majitelia aj franšízanti.

rozhovor týždňa | 15.10.2018

Z 0 na 35 za 10 rokov

Veľa našich franšízantov prišlo z korporátneho prostredia, na spolupráci s nami oceňujú priateľský a otvorený prístup, hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete výživových poradní Naturhouse pre ČR a SR.

Slovensko | 11.10.2018

UGO chystá ďalší rozvoj franšízy

Sieť šalátovní a freshbarov značky UGO tento rok odovzdala celkovo 9 už existujúcich pobočiek do rúk franšízantov. V tomto trende chce pokračovať i na Slovensku.

zahraničie | 04.10.2018

Fantastické americké franšízy

Dáte si Jurský svet či Hviezdne vojny? Americké fastfoody Dairy Queen a Denny’s spojili sily s filmom, aby (nie iba) pobavili svojich hostí.

zahraničie | 02.10.2018

Grandiózny a atypický

Je to viac ako dva roky, čo Starbucks oznámil, že vstúpi na taliansky trh. Prvá kaviareň bola otvorená nedávnov Miláne, v exkluzívnom formáte.

môj franchising | 20.09.2018

Stále je kam rásť

Rozhodoval sa medzi dvoma franšízovými značkami. Nakoniec jeho voľba padla na sieť obchodov s kozmetikou Yves Rocher. Od roku 2013 Pavol Lipovský funguje ako jej franšízant.

Slovensko | 17.09.2018

Na vrchole vďaka franšízingu

Stať sa hlavným poskytovateľom mobilných aplikácií a webových stránok na Slovensku. To je cieľ spoločnosti EaziApps. Pomôcť jej v tom majú aj franšízanti.

Slovensko | 07.09.2018

Raňajky šampiónov a hra o čas

Raňajky sú pre fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway ich ponúkajú aj ďalšie franšízové značky ako KFC, Bageteria Boulevard či Ugo.

rozhovor týždňa | 03.09.2018

Vždy na strane franšízantov

Značka EXTRA služby pre domáce práce a údržbu hľadá franšízových partnerov v celej Európe. Pri výbere sme opatrní, hovorí riaditeľ franšízového rozvoja Radek Straka.

zahraničie | 22.08.2018

Nový McDonald's v novom

Big Mac oslávi 50. narodeniny a globálne vedenie spoločnosti McDonald's sa sťahuje. Po 47 rokoch sa vráti do Chicaga, kde manažérov privíta nové firemné sídlo za 250 miliónov dolárov.

môj franchising | 20.08.2018

Franšízou k plneniu detských snov

Jeho cieľom je vychovávať profesionálnych futbalistov, zastupuje preto na Slovensku franšízovú sieť futbalových škôl Socatots. Spolupráca s britským konceptom je pre Michala Ogorka zároveň splnením detského sna.

zahraničie | 17.08.2018

Nová IKEA vo virtuálnej realite

Švédska franšízová ikona IKEA testuje možnosť vyskúšať si nábytok v obchodoch vo virtuálnej realite. Plánuje aj ďalší rast medzinárodnej siete.

Slovensko | 15.08.2018

Subway víťazí u spotrebiteľov

Podľa pravidelného prieskumu majú zákazníci najlepšie skúsenosti so značkou Subway. Uspel aj celý fast-foodový priemysel.

rozhovor týždňa | 13.08.2018

Ponuky z Česka aj Slovenska

Záujem o franšízové licencie značky Yves Rocher rastie. Pomáha aj zvyšujúce sa ekologické správanie koncových zákazníkov, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR a SR.

Slovensko | 13.08.2018

Jednoducho, rýchlo, prakticky

Franšízanti slovenskej siete predajní alkoholických nápojov 1.day zarábajú v priemere podľa centrály až 72 tisíc eur ročne.

môj franchising | 09.08.2018

Študentky, ktorých zlákal UGO

Podnikateľskú šancu využili naplno. Franšízantky dvoch slovenských UGO Freshbarov začali s podnikaním hneď po vysokej škole.

Slovensko | 06.08.2018

Štýlový, moderný. A výnimočný

Chcete patriť medzi špičku vo svojom odbore? Francúzska značka pánskej módy Pierre Cardin ponúka v ČR franšízovú licenciu.

rozhovor týždňa | 30.07.2018

Záujem o naše franšízy je konzistentný

Pre Nemecko a Rakúsko máme zjednaných partnerov a ich pôsobenie vnímame ako zbieranie skúseností pre ďalší rozvoj, hovorí majiteľ tuzemské značky Fitness Food Menu Tomáš Volf.

Slovensko | 23.07.2018

Franšízy, v ktorých šéfuje telo

Na slovenský trh mieri ďalšia úspešná poľská franšízová značka. Body Chief sa špecializuje na chutné diétne pokrmy v krabičkách, ktoré vozí zákazníkom až domov.

rozhovor týždňa | 16.07.2018

Hľadáme príležitosť na expanziu na Slovensku

Ak chcete rýchlo vstúpiť do inovatívneho kozmetického priemyslu, Collagen Cocktail je správnou voľbou, hovorí zástupkyňa maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

1
3
4
5
next  
posledný