Rozdelenie trhu

Otvárame mexickú fast food reštauráciu
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.

DepilConcept – novinka v Katalógu franšíz
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.

Pizzerie s medzinárodnou značkou
„V rámci stratégie sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovať zisk,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.

Viac ako 20 rokov skúseností s franšízou
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?

Strýčko Váňa namiesto McDonald's?
Chcú Rusi napodobiť McDonald's? Mierne upravené logo a názov Strýčko Váňa by mohli nahradiť značku tejto globálnej siete v Rusku.

Franšízing pre nás znamená dlhodobé partnerstvo
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.

Svetovým franšízám vládnu džusy
V súťaži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvíťazila Austrálska značka Boost Juice.

McDonald´s rozšiřuje zastúpenie
Reštaurácie McDonald´s na Slovensku v minulom roku obslúžili viac ako 12,5 milióna zákazníkov. Svoj podiel na tom mali aj nové franšízové pobočky.

Kaviarne pripravené na rast
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?

Otvárame obchod s detským oblečením
Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.

Impérium MBE
Mail Boxes Etc. pomáha ľuďom a spoločnostiam zvýšiť produktivitu outsourcingom logistických a komunikačných služieb. Na Slovensku hľadá master-franšízového partnera.

Reštart gastroprevádzok vďaka novému smeru
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.

Chuť divokého západu
Lotyšská franšízová sieť reštaurácií SteikuHaoss má plán, ako nakŕmiť Európu. Kto sa môže uchádzať o licenciu?

Investícia do vzdelania sa vráti
Záujem o vzdelávacie kurzy, a to nielen pre deti, ale aj pre dospelých v poslednej dobe rastie. Ponúka sa príležitosť pre mnohé franšízové koncepty.

Trampoty giganta Starbucks
Ani dlhoročné skúsenosti s franšízovým rozvojom vás nemusia ochrániť pred problémami na nových trhoch. Vie o tom aj celosvetovo obľúbená kaviarenská sieť.

Zisk vďaka úsporám klientov
"Obchodný model ExpenseReductionAnalysts je postavený na spolupráci, z ktorej ťažia všetci franšízanti," hovorí Michal Brzeminski, Headof CEE Development ERA.

Podnikanie s potravinami
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?

Nová gastro franšíza na dohľad
Česká značka Amici Pizza & Burgers vstupuje na slovenský trh. Franšízantom ponúka tri obchodné formáty. Ktoré to sú?

Spoľahnúť sa na IT vzdelávanie
Franšízový koncept Logiscool chce rozšíriť svoju sieť na Slovensku prostredníctvom franšíz. Aká investícia čaká franšízantov?

Do päť rokov 150 pobočiek Simplea Point
„Slovensko je zaujímavý trh vďaka menším a stredne veľkým mestám. Tie sú pre naše finančné franšízy tým pravým miestom," hovorí zakladateľ Partners Petr Borkovec.