Pestrofarebné podnikanie

Z Poľska až na kraj sveta / Zákazníci nájdu výrobky značky Semilac v 33 krajinách sveta, a to aj mimo Európu, napríklad v Austrálii, Izraeli, Maroku alebo v USA. Zaujímavosťou je, že všetky produkty, ktoré má v ponuke, sú vyrábané priamo v Poľsku neďaleko Poznane. Za ako dlho sa prvý obchod objaví aj u nás, záleží na tom, ako rýchlo tu sieť nájde svojich prvých franšízantov.
Pondelok
25.11.2019
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
 

Na Slovensku sú laky značky Semilac dostupné zatiaľ iba prostredníctvom e-shopov, kamennú pobočku tu nenájdeme. Práve to chce vedenie firmy spoločnosti Nespreta, ktorá za značkou stojí, zmeniť. Konkrétne prostredníctvom franšízových partnerov, ktorí by rozšírili obchody po celej republike.

Na domácom poľskom trhu funguje v súčasnosti viac ako 110 predajných miest, kde sú dostupné  hybridné laky. Zatiaľ posledné bolo otvorené v poľskom meste Opole v nákupnom centre Solaris. Je to obchod s veľkosťou 32 m2, kde si môžu zákazníci kúpiť nie iba celú škálu kozmetiky a doplnkov Semilac, majú však tiež príležitosť využiť služby nechtových stylistov, konzultácie vizážistov a nechať si urobiť hybridnú manikúru. Okrem kamenných obchodov ponúkame záujemcom o licencie franšízy Semilac tiež možnosť otvorenia predajného ostrovčeka v obchodných centrách.

Investícia do otvorenia pobočky Semilac sa pohybuje okolo 25 tisíc eur. Vedenie siete upozorňuje, že výška vynaložených financií závisí na veľkosti priestorov, ich stave a nákladoch spojených s ich rekonštrukciou a zariadením podľa štandardov konceptu. Poskytovateľ licencie svojim franšízantom pomáha  tiež pri výbere miesta ich budúceho podnikania a zároveň pomáha pri jednaniach s majiteľom nehnuteľnosti. Je tiež prítomný pri podpise nájomnej zmluvy.

Okrem toho franšízor poskytuje držiteľom licencie poradenstvo pri nábore zamestnancov, školenia zamestnancov v predajných a produktových schopnostiach. Franšízanti sa tiež môžu spoľahnúť na marketingovú podporu, napr. v oblasti marketingových kampaní na sociálnych sieťach, propagačných materiálov tak, aby boli schopní realizovať regionálny marketing. O ten centrálny sa stará poskytovateľ licencie.


Trendy ako na dlani / „Neustále sledujeme súčasné trendy a v súlade s nimi rozširujeme našu ponuku. V súčasnosti naše portfólio zahŕňa viac ako 300 odtieňov hybridných lakov a veľa produktov a doplnkov pre starostlivosť o nechty a styling,“ hovorí Paulina Patelka, vývojová manažérka franšízovej siete Nesperta, majiteľka značky Semilac.