Ponuky z Česka aj Slovenska
Ako sa v súčasnosti darí značke Yves Rocher na českom a slovenskom trhu?
Na oboch trhoch, na českom aj na slovenskom, úspešne rastieme. A to LFL tržbami, aj počtom našich prevádzok a teda aj celkovými tržbami.
Je to zhruba rok, čo ste v čele Yves Rocher pre českú a slovenskú republiku. Akými zmenami spoločnosť prešla počas tohto obdobia?
Neustále pracujeme na zlepšení našich služieb a verím, že zmeny sú na našich obchodoch vidieť a zákazníci ich pozitívne vnímajú. Ďalšie zmeny, na ktorých momentálne pracujeme, sa budú týkať najmä digitalizácie nášho vernostného programu. Nesmiem opomenúť zmeny, ktoré sú skôr interného charakteru, a ktoré so sebou niesli personálne výmeny na niektorých pozíciách.
Pobočkovú sieť rozširujete prostredníctvom franšízantov. Ako sa vám osvedčuje tento spôsob expanzie?
Stále chceme rozširovať sieť o ďalšie franšízové obchody. A nebránime sa ani obchodnému modelu, kedy franšízant bude mať väčší počet obchodov ako iba 1, či 2. Myslím, že náš koncept prináša win-win situáciu, ktorá je výhodná pre nás aj pre našich partnerov. Z našej strany, vďaka prepracovanému CRM konceptu, zaisťujeme čiastočnú istotu stúpajúcej návštevnosti obchodov, na druhou stranu veríme, že práca franšízanta v danej lokalite by mala byť viac efektívna a prínosná pre obe strany, najmä vo veci vedenia tímu na predajni.
Aký je záujem medzi potenciálnymi franšízantmi o licencie na vlastné obchody s prírodnou kozmetikou?
V súčasnosti zaznamenávame zvýšený záujem o našu franšízu. Možno je to dané zvýšením ekologického prístupu koncových zákazníkov a vyšším dopytom po zelených a eko produktoch. Iba za posledný týždeň nás oslovili dvaja záujemcovia z Česka a dvaja zo Slovenska.
Podľa našich informácií stojí „obstaranie" a otvorenie jednej pobočky Yves Rocher franšízanta zhruba 3 milióny českých korún. Veľa z nich musí svoju investíciu financovať z externých zdrojov. Pomáhate svojim franšízantom nejako s financovaním ich investície – napr. pri rokovaniach s bankami o pôžičke? Myslíte si, že toto by mala byť jedna z úloh franšízora?
Nie je to úplne pravda. Zhruba 3 milióny korún platia v prípade „čistej" franšízy, kedy franšízant platí celé náklady spojené s vybudovaním obchodu sám. Plus je nutné pripočítať prvotnú investíciu na nákup skladu. Potom sú to cca 3 milióny korún. V prípade „viazanej" franšízy, kedy sme prenajímateľom obchodných priestorov a celé náklady na vybudovanie obchodu idú z našej strany, franšízant platí iba prvotný licenčný poplatok a prvotný sklad. Potom sa investícia pohybuje v rozmedzí cca 1 až 1,5 miliónov korún podľa veľkosti obchodu. V súčasnosti neposkytujeme službu rokovanie s bankami. Pomáhame však s prípravou výsledovky, ktorá je pre účely poskytnutia úveru nevyhnutná.
Niekoľko rokov ste pôsobili v spoločnosti Levi´s Česká republika, ďalšou Vašou ponukou bola podľa mojich informácií práca pre Nike. Čo Vás viedlo k rozhodnutiu vrhnúť sa do kozmetického biznisu?
Po niekoľkoročnom pôsobení v zahraničí, naposledy necelé dva roky v Moskve, som prijal túto novú výzvu. A som rád. Hodnoty firmy korešpondujú s mojimi, kozmetický segment pre mňa prináša veľa nového a mám sa stále čo učiť. A tiež som naspäť doma a so svojou rodinou, ktorej tak môžem aspoň čiastočne vynahradiť moju absenciu v minulých rokoch.
Chystá Yves Rocher pre svojich zákazníkov, prípadne pre franšízantov, nejaké novinky či zmeny?
Ako som už spomenul, hlavnou plánovanou zmenou je digitalizácia nášho vernostného systému a tým pádom zjednodušenie celého procesu.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Populárne na fóre
加急查尔斯达尔文大学毕业证成绩单微/Q744043126加急法国成绩单法国文凭认证/
...
快速办理解决墨尔本大学微信/QQ744043126快速办理证件QQ微信744043126办理国外毕业证价格
...
一手制做解决国立大学QQ\微信744043126一手制做英国学历证书QQ微信744043126国外毕业证书编号查询
...
仿制墨尔本大学毕业证成绩单Q+微744043126仿制日本文凭QQ微信744043126办假大学毕业证
...
一手制做新英格兰大学文憑微信+QQ744043126一手制做文凭证书QQ微信744043126 国外烫金照片
...
咨询纽卡斯尔大学文憑QQ+微信744043126咨询学历证书Q\微信744043126加拿大哪里 可以办理毕业证
...
办理詹姆斯库克大学毕业证||成绩单微+Q744043126办理新加坡学历QQ微信744043126美国高校文凭
...
造假格里菲斯大学毕业证||成绩单Q+微744043126造假马来西亚大学毕业证毕业证成绩单
...