kozmetika

Máme za sebou rok plný výziev a zmien
„Rástli sme aj v období pandémie, ale ani nám sa nevyhlo zatváranie pobočiek," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
„Rástli sme aj v období pandémie, ale ani nám sa nevyhlo zatváranie pobočiek," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.

Bližšie k zákazníkom počas lockdownu
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.

30 rokov na trhu
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.

Franšíza s dobrým menom
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?

Pestrofarebné podnikanie
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.

Nové miesta pre obchody si dôkladne vyberáme
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

Keď stavíš na hybrid
Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!

Franšíza pre profesionálov aj začiatočníkov
„V našom odbore je veľmi dôležitý tréning. Preto mu pri práci s franšízantmi venujeme veľkú energiu,“ hovorí Paulina Patelka, franšízová manažérka pre rozvoj sieteSemilac.

Franšíza na telo
Značka Triumph chce mať na trhu do troch rokov 10 až 12 predajní. V akých mestách otvárajú už čoskoro?

Šanca na úspech v kozmetickom priemysle
Naši franšízanti pracujú v odbore krásy, ktorý neustále rastie, oni tak môžu rásť s ním, hovorí Éva Farkasz, zástupkyňa konceptu Collagen Cocktail.

Tradície a spolupráca
Franšíza Yves Rocher otvorila v Česku a na Slovensku 100 pobočiek. Teraz chce cieliť na menšie mestá.

Zisk za nechtami
Láka vás podnikanie v oblasti predaja nechtovej kozmetiky? Šancu vstúpiť do tohto biznisu práve ponúka franšízová sieť Semilac.

Stále je kam rásť
Rozhodoval sa medzi dvoma franšízovými značkami. Nakoniec jeho voľba padla na sieť obchodov s kozmetikou Yves Rocher. Od roku 2013 Pavol Lipovský funguje ako jej franšízant.

Ponuky z Česka aj Slovenska
Záujem o franšízové licencie značky Yves Rocher rastie. Pomáha aj zvyšujúce sa ekologické správanie koncových zákazníkov, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR a SR.

Hľadáme príležitosť na expanziu na Slovensku
Ak chcete rýchlo vstúpiť do inovatívneho kozmetického priemyslu, Collagen Cocktail je správnou voľbou, hovorí zástupkyňa maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

Sila čistej prírody aj tradície
Franšízu známej francúzskej kozmetickej značky Yves Rocher je možné obstarať už od 60 tisíc eur. Hodí sa aj do menších miest.

Voňavý biznis, vysoké zisky
Minimálne investičné riziko predstavuje franšíza chorvátskej značky L’Arome. Pri nulových poplatkoch ponúka vysoké marže na tovar.

KiwiSun chce dobyť celú Európu
V Maďarsku patrí KiwiSun medzi najúspešnejšie franšízy, pôsobí aj v Británii, Írsku či Taliansku. O koncepcii a plánoch do budúcnosti hovoril zakladateľ siete biosolárií Péter Klein.

Konope rastie u susedov
Koncept českých Konopných lekární expanduje na Slovensku. Franšízanti majú okrem predaja za úlohu aj šíriť osvetu o konope.

Biznis s krásnymi rukami
ENII-NAILS otvorila nové pobočky v Olomouci a Bratislave. Značka hľadá nových franšízantov so záujmom o prevádzkovanie nechtového salónu.

Podnikanie s vôňami prekračuje hranice
Franšíza L’Arome sa v minulom roku rozšírila na niekoľko trhov. Aké je tajomstvo rýchlej expanzie značky a podmienky spolupráce popisuje Davor Bagić, tvorca konceptu.