aktuality
Kuriér na ceste za hranice
Franšíza Ship Center expanduje ďalej do zahraničia. Chce sa presadiť na Slovensku, v Česku, Litve, Lotyšsku a Estónsku.
TAB Board spája podnikateľskú diskusiu a tréning
O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.
Podnikanie v módnej brandži
Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.
Trampolína pre podnikanie
Plánujeme rozšíriť ponuku služieb, franšízanti tak budú môcť osloviť širšiu skupinu zákazníkov, hovorí Bartosz Śledziński majiteľ konceptu Jump Planet.
Vzdelávacia franšíza 21. Storočia
Kanadský vzdelávací systém Maple Bear zahajuje rozvoj siete v strednej a východnej Európe. Kto sa môže stať franšízatom a čo ho čaká v podnikaní s touto značkou?
Budúcnosť v digitálnych schopnostiach
Vzdelanie je investícia s návratnosťou. Svoje o tom vedia zakladatelia škôl Coding Giants, ktoré sú zamerané na kurzy programovania a digitálnej gramotnosti pre deti a mládež. Práve hľadajú franšízantov aj v Česku.
McDonald´s dáva do hry nové franšízy
Tuto výnimočnú situáciu môžu využiť podnikatelia, ktorí by sa radi stali franšízantmi tejto svetovej značky. Prax v odbore nie je pritom nutnosťou.
Podnikanie bez zamestnancov
Franšízový koncept samoobslužných práčovní Speed Queen chce do 3 rokov zdvojnásobiť sieť. Na Slovensku aj v Česku.
S Fruitisimom mierime do nových lokalít
„Profil záujemcov o naše franšízové licencie sa mení, stále častejšie sa hlásia mladí ľudia pod 30 rokov,“ prezradzuje Michal Příhoda, výkonný riaditeľ Fruitisimo Group.
Päťdesiatka na dosah
Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.
Hor sa za oceán
Extéria Market chce ísť za hranice. Vedie rokovania so záujemcami o master-franšízové licencie.
Legenda LEGO
Na celej zemeguli snaď nie je nikto, kto by nepoznal LEGO. Kde sa nápad na farebné kocky vzal a kedy sa stal celosvetovým fenoménom? Viete, že sa s nimi dá aj podnikať?
Franšízanti v akcii
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
Franšíza pre profesionálov aj začiatočníkov
„V našom odbore je veľmi dôležitý tréning. Preto mu pri práci s franšízantmi venujeme veľkú energiu,“ hovorí Paulina Patelka, franšízová manažérka pre rozvoj sieteSemilac.
Americké koncepty na čele
Špecializovaný portál FranchiseDirect zostavuje rebríček TOP 100 najúspešnejších franšíz už 11 rokov. Za ten čas sa v jeho čele vystriedali iba dve značky. Ktoré to sú?
Učia, stavajú a zarábajú
Robert Stopa investoval do franšízy Edukido niekoľko tisíc eur. Svoje vložené peniaze získal veľmi rýchlo späť a kúpil si licenciu na rozvoj tejto siete i v ďalšom regióne.
Za franšízou do Neapolu
Na dva májové dni sa Neapol stane hlavným cieľom firiem a podnikateľov, ktorí majú záujem o franšízing. Koná sa tu totiž Expo Franchising Napoli.
Franšíza na telo
Značka Triumph chce mať na trhu do troch rokov 10 až 12 predajní. V akých mestách otvárajú už čoskoro?
Šanca na úspech v kozmetickom priemysle
Naši franšízanti pracujú v odbore krásy, ktorý neustále rastie, oni tak môžu rásť s ním, hovorí Éva Farkasz, zástupkyňa konceptu Collagen Cocktail.
Tradície a spolupráca
Franšíza Yves Rocher otvorila v Česku a na Slovensku 100 pobočiek. Teraz chce cieliť na menšie mestá.