potraviny a zdravie
Nákupy vo 1.day sú spontánne
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Gastroranšíza aj pre začiatočníkov
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Môjobchod odteraz aj na čerpacej stanici
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Podnikanie bez investície
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Magická stovka na dohľad
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Reštart gastroprevádzok vďaka novému smeru
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Podnikanie s potravinami
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
Záujem o licencie a služby DietaFit stále rastie
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Modernizácia a nové trendy
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Záujem zákazníkov rastie
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Oxalis mieri ďalej do sveta
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
Podnikanie sa počas krízy nezastavilo
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
Vďaka rozvozu nachádzame nových zákazníkov
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Franšízou si realizujú svoj sen
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Podnikanie v krabičke
Franšíza DietaFit chce preraziť na Slovensko. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Je nutné veriť a nezastaviť sa
Chceme franšízami posilniť svoje pozície konceptu zdravej stravy Vitabox na Slovensku a zároveň vstúpiť na okolité trhy, hovorí majiteľ David Raškov.
Zisk v krabičkách
Zaujíma vás podnikanie v oblasti zdravého stravovania? Čo poviete na franšízu Body Chief s očakávanou návratnosťou investície okolo 12 mesiacov?
Franšíza pre zdravý život
Láka vás podnikanie v gastronómii spojené so zdravým životným štýlom? Čo poviete na VITABOX? Vlastnými a franšízovými pobočkami chce dobyť domáci aj zahraničný trh.
Franšíza vhodná aj pre investorov
Sieť obchodov značky 1.day sa rozrastá. Najnovšie môžete nájsť v Banskej Bystrici a v Zlatých Moravciach. Spolu je ich už 68.
Oxalis vstúpil s franšízou na Slovensko
Sieť obchodov s čajom a kávou zahájila expanziu za hranice Česka. Na slovenskom trhu otvorila prvé franšízové pobočky.
Jednoducho, rýchlo, prakticky
Franšízanti slovenskej siete predajní alkoholických nápojov 1.day zarábajú v priemere podľa centrály až 72 tisíc eur ročne.