Rozdelenie trhu
S franšízou do ďalších miest
Košice a Žilina, to sú mestá, kde môžeme nájsť franšízová fitness štúdia Contours.
Boj o značku
O tom, ako sa brániť plagiátorom značky sme sa v Rozhvoru týždňa rozprávali s Ľuborom Lelovitsom, majiteľom spoločnosti Mr. Kebab. Značky, ktorá sa s týmto problémom vlani stretla.
Zmena smeru
Značka Lego Wear sa bude orientovať skôr na expanziu tzv. Shop-in-shop. Stále však hľadá partnerov i na Slovensku.
Tridsiatka na krku
McDonald`s zvýšil počet svojich reštaurácií na Slovensku. Novo je tiež v nákupnom centre Bory Mall v Bratislave.
Opäť späť
Chceme otvoriť nová štúdia BodyConcept a DepilConcept, vraví v rozhovore riaditeľ oboch franšízových konceptov Alexandre Lourenço. Hodlá dosiahnuť podobného úspechu ako v Poľsku.
Pizza, deti a víno
Ak chcete uspieť v tak zložitom odbore, akým je gastronómia, musíte byť originálny.
Splnený sen
Otvoriť si vlastnú banku nemusí už byť len sen. Splniť si ho môžete aj na Slovensku.
Moderná liečba
Štúdia Skinial prenikla z Nemecka ďalej do Európy, Austrálie, USA i Kanady. Majiteľ konceptu Klaus Böde v Rozhovoru týždňa hodnotí revolúciu v odstránení tetovania.
Sendviče v popredí
Franchisa Quiznos sa rozširuje v Ázii a Strednom východe. Do šiestich rokov chce otvoriť 1000 reštaurácií.
Stabilný rozvoj
Sieť obchodov ORION - český obchod pre domácnosť sa rozhodla klásť väčší dôraz na rozvoj pomocou franchisy. Konateľ spoločnosti Jiří Doubek komentuje ďalšie ciele firmy v Česku a na Slovensku.
Nekopírujú sa len obri
Boj s napodobňovateľi značiek sa dnes netýka už len globálnych gigantov. Svoje o tom vie aj slovenská franchisová sieť Mr.Kebab. Bez toho, aby o tom vedela, má pobočku aj v Kórei.
Reach Local končí
Franchisová kancelária Reach Local ukončuje svoje pôsobenie na trhu. Podala na seba konkurz.
Na pizzu do Petržalky
Nová Pizza Mizza v bratislavskej Petržalke spustila prevádzku.
Lídrom vo franchisách
Fastfoodový reťazec Subway naďalej obsadzuje prvé miesto v najväčších franchisových sieťach. V Európe už otvoril 4500 reštaurácií.
Odevy & jedlo
Spoločnosť Marks & Spencer prežila úspešný rok. Plánuje posilniť na svetových trhoch, predovšetkým formou franchisovej spolupráce.
Boj s tetovaním
Štúdia Skinial sa rozvíjajú po celej Európe a v Austrálii. Franchisantov hľadá nielen u nás, ale v celej Európe.
Oblečenie s vlastným štýlom
Franchisová sieť oblečenia Cipo & Baxx sa rozvíja po celom svete. Uspieť chce aj u nás.
Výhody pre starších
Senior Agentura si dala za cieľ rozšíriť program zliav pre starších ľudí a seniorov World Senior Card do celej Európy. Pomôcť ju má franchisa.
Trojka na globálnom trhu
Fastfoodové reťazce by mali byť v pozore. Čoskoro vďaka akvizícii franchisových firiem Burger King a Tim Hortons vznikne tretia najväčšia sieť rýchleho občerstvenia.
Futbalom k učeniu
Športovo-vzdelávacie centrá pre deti zažívajú revolúciu. Franchisový program Socatots sa chce stať jednotkou na trhu.