Podnikanie s hladkou kožou
Podnikanie v oblasti starostlivosti o krásu a telo je nie iba na Slovensku stále populárnejšie. Využiť to chce franšízová značka DepilConcept, ktorá u nás aktuálne hľadá master-franšízanta, ktorý by sa postaral o rozvoj tejto siete na celom trhu. Pre podnikateľa, ktorý má chuť na trh priviesť úplne novú značku, predstavuje táto pôvodom portugalská sieť zaujímavú príležitosť. Dôkazom má byť jej úspešný rozvoj v susedom Poľsku.
Tamojší master-franšízový partner má v súčasnosti viac ako 50 franšízových pobočiek.
DepilConcept je sieť špecializovaných kozmetických salónov, ktoré ponúkajú najnovšie spôsoby ošetrenia pre trvalé odstránenie chĺpkov (fotoepiláciu) a fototerapiu. Ako franšízor uvádza, jedným z faktorov, vďaka ktorým sa im darí oslovovať zákazníkov po celom svete, sú konkurencieschopné ceny služieb. Vyvracia tým mýtus o tom, že účinné a trvalé odstránenie chĺpkov je luxusom, ktorý si môže dovoliť iba bohatá klientela.
Cieľom poskytovateľa master-franšízových licencií je nájsť ambiciózneho a dynamického kandidáta, ktorý by sa postaral o budovanie siete franšízových pobočiek po celom území Slovenska. A to samozrejme za predpokladu dodržiavania všetkých postupov a štandardov DepilConcept, ktoré sa v praxi úspešne osvedčili nie iba v už spomínanom Poľsku, ale tiež v Brazílii, Srbsku či v domácom Portugalsku. Výhodou je ak má záujemca o licenciu už skúsenosti s franšízingom, riadením spoločnosti alebo podnikaním v oblasti estetiky a krásy.
Cena master-licence je závislá na veľkosti územia, ktoré bude mať partner na starosti, a začína na 50 tisícoch eur. Úlohou master-franšízanta je nie iba vyhľadávať nových franšízových partnerov, ale tiež otvoriť minimálne jeden kozmetický salón tejto značku, čo stojí 26 až 34 tisíc eur. „Pred otvorením pobočky čaká na master-franšízanta dôkladné trojtýždňové školenie, aby si osvojil všetky nevyhnutné zručnosti potrebné na úspešné rozširovanie a riadenie franšízovej siete," hovorí Anna Ermakova, manažérka pre medzinárodnú expanziu spoločnosti DepilConcept. A tiež dodáva, že po zahájení prevádzky a v priebehu celej spolupráce sa partner môže spoľahnúť na efektívnu pomoc a podporu zo strany poskytovateľa licencie, napríklad pri výbere a školení zamestnancov a franšízantov, pri akvizícii nových klientov, pri tvorbe a realizácii marketingových stratégií alebo v oblasti zákazníckeho servisu a predaja.

Prečítaj články

Na Slovensku každoročne stúpa počet žien, ktoré sa pustia do vlastného podnikania. Príležitosť rozvíjať podnikanie im dávajú aj franšízy, ktoré ešte len na náš trh mieria.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Franšíza Depil Concept posilňuje svoje postavenie vo východnej Európe. Chce otvárať depilačné štúdia aj u nás. Ako náročné je získať jej licenciu?
Franšíza DepilConcept rozširuje pôsobenie v Európe. Od marca nájdu zákazníci ich pobočky v Srbsku. Nájde sa aj u nás master-franšízant, ktorý využije potenciál tejto siete?
Najčítanejšie

Rok 2020 bol pre podnikateľov z väčšiny odborov náročný. Do akých oblastí sa v roku 2021 oplatí investovať?
Odbor gastronómie sa vplyvom súčasnej situácie zmení. Šancu uspieť získajú nové koncepty, ktoré zaujmú zákazníkov svojou ponukou.
Franchising je systém istého druhu licenčných zmlúv, ktoré sa stávajú čím ďalej tým obľúbenejšími v oblasti podnikania. Do franchisingu je možné zahrnúť i rôzne typy podnikania založeného na distribučných a agentúrnych zmluvách.
Školenie je jednou z najdôležitejších súčastí franšízového balíčku. Noví franšízanti by sa vďaka nemu mali naučiť, ako úspešne podnikať pod zavedenou značkou.
Najúspešnejšie globálne franšízy pochádzajú z oblasti gastronómie. V prvej 50 sú aj značky pôsobiace na tuzemskom trhu.