odevy a obuv

odevy a obuv | 01.06.2022

Otevíráme obchod s obuví

Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.

Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.

odevy a obuv | 16.09.2021

Biznis na mieru

Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.

odevy a obuv | 26.07.2021

Módna značka LOFT mieri na trh

50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?

odevy a obuv | 26.04.2021

Tohtoročná jar je pre nás novým štartom

„V našich franšízantoch hľadáme hlavne nasadenie, vieru v koncept a ochotu pracovať,“ hovorí Gerdi Vanfleteren, majiteľ franšízového konceptu Ekotopánky.

odevy a obuv | 04.01.2021

Rastúci záujem o licencie

Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.

odevy a obuv | 10.11.2020

Ekotopánky na ceste do regiónov

Slovensko je druhou krajinou, kde majú topánky značky Natural World špecializovaný obchod. Ich počet by sa mal vďaka franšíze čoskoro rozrásť.

odevy a obuv | 15.07.2020

Zarábame peniaze šitím na mieru

Bulharská značka Brutale hľadá na Slovensku franšízantov. Koľko peňazí musíte investovať do rozbehnutia svojho módneho podnikania?

odevy a obuv | 02.12.2019

Podnikanie šité na mieru

Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.

odevy a obuv | 14.10.2019

Príležitosť pre menšie mestá

Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.

odevy a obuv | 04.07.2019

Podnikanie v módnej brandži

Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

odevy a obuv | 27.12.2018

Franšíza s francúzskym šarmom

Otvorenie obchodu Pierre Cardin stojí minimálne 100 tisíc EUR. Ako dlho musíte čakať, kým sa vám investícia vráti?

odevy a obuv | 26.11.2018

Módna franšíza

Tradičný výrobca spodnej bielizne Triumph expanduje prostredníctvom licencií. Je novinkou v Katalógu franšíz.

odevy a obuv | 06.08.2018

Štýlový, moderný. A výnimočný

Chcete patriť medzi špičku vo svojom odbore? Francúzska značka pánskej módy Pierre Cardin ponúka v ČR franšízovú licenciu.

odevy a obuv | 23.03.2018

Levi’s zažil rekordný rok

Levi Strauss & Co. chce otvoriť počas roka 100 nových pobočiek. V poslednom štvrťroku 2017 jej predaje v Európe vzrástli o 28 %.

odevy a obuv | 15.12.2017

Aj Adidas chce bližšie k ľuďom

Nemecká značka športového oblečenia a topánok sa chce zamerať na digitálny trh a globálnu kontrolu svojich 13 tisíc franšízových pobočiek.

odevy a obuv | 23.10.2017

Len výzvy vás posunú dopredu

Podnikateľský príbeh módnej návrhárky Blanky Matragi je verejnosti všeobecne známy. Aké je však podľa nej tajomstvo úspechu v módnej brandži?

odevy a obuv | 24.05.2017

Detská značka rýchlo rastie

Franšízová sieť TulecTrend sa za posledný rok takmer zdvojnásobila. Počas roka otvorila 5 nových predajní s detským textilom.

odevy a obuv | 19.05.2017

Déjà Vu naberá na sile

Franšízová sieť second handov z Prahy rýchlo expanduje na území Slovenska, záujem o nové franšízy pretrváva aj medzi českými podnikateľmi.

odevy a obuv | 05.05.2017

Obchod pre deti so šarmom

Franšízanti Coccodrillo nemusia nakupovať tovar na predajňu, bezplatný majú i odvoz nepredaných kusov detskej konfekcie.

2