odevy a obuv

odevy a obuv | 21.10.2022

Módny biznis s franšízou

Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.

Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.

odevy a obuv | 03.10.2021

Značka lákajúca podnikateľov aj obchodné centrá

Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?

odevy a obuv | 16.09.2021

Biznis na mieru

Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.

odevy a obuv | 26.07.2021

Módna značka LOFT mieri na trh

50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?

odevy a obuv | 26.04.2021

Tohtoročná jar je pre nás novým štartom

„V našich franšízantoch hľadáme hlavne nasadenie, vieru v koncept a ochotu pracovať,“ hovorí Gerdi Vanfleteren, majiteľ franšízového konceptu Ekotopánky.

odevy a obuv | 04.01.2021

Rastúci záujem o licencie

Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.

odevy a obuv | 10.11.2020

Ekotopánky na ceste do regiónov

Slovensko je druhou krajinou, kde majú topánky značky Natural World špecializovaný obchod. Ich počet by sa mal vďaka franšíze čoskoro rozrásť.

odevy a obuv | 15.07.2020

Zarábame peniaze šitím na mieru

Bulharská značka Brutale hľadá na Slovensku franšízantov. Koľko peňazí musíte investovať do rozbehnutia svojho módneho podnikania?

odevy a obuv | 02.12.2019

Podnikanie šité na mieru

Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.

odevy a obuv | 14.10.2019

Príležitosť pre menšie mestá

Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.

odevy a obuv | 04.07.2019

Podnikanie v módnej brandži

Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

odevy a obuv | 27.12.2018

Franšíza s francúzskym šarmom

Otvorenie obchodu Pierre Cardin stojí minimálne 100 tisíc EUR. Ako dlho musíte čakať, kým sa vám investícia vráti?

odevy a obuv | 26.11.2018

Módna franšíza

Tradičný výrobca spodnej bielizne Triumph expanduje prostredníctvom licencií. Je novinkou v Katalógu franšíz.

odevy a obuv | 06.08.2018

Štýlový, moderný. A výnimočný

Chcete patriť medzi špičku vo svojom odbore? Francúzska značka pánskej módy Pierre Cardin ponúka v ČR franšízovú licenciu.

odevy a obuv | 23.03.2018

Levi’s zažil rekordný rok

Levi Strauss & Co. chce otvoriť počas roka 100 nových pobočiek. V poslednom štvrťroku 2017 jej predaje v Európe vzrástli o 28 %.

odevy a obuv | 15.12.2017

Aj Adidas chce bližšie k ľuďom

Nemecká značka športového oblečenia a topánok sa chce zamerať na digitálny trh a globálnu kontrolu svojich 13 tisíc franšízových pobočiek.

odevy a obuv | 23.10.2017

Len výzvy vás posunú dopredu

Podnikateľský príbeh módnej návrhárky Blanky Matragi je verejnosti všeobecne známy. Aké je však podľa nej tajomstvo úspechu v módnej brandži?

odevy a obuv | 24.05.2017

Detská značka rýchlo rastie

Franšízová sieť TulecTrend sa za posledný rok takmer zdvojnásobila. Počas roka otvorila 5 nových predajní s detským textilom.

odevy a obuv | 19.05.2017

Déjà Vu naberá na sile

Franšízová sieť second handov z Prahy rýchlo expanduje na území Slovenska, záujem o nové franšízy pretrváva aj medzi českými podnikateľmi.

2