odevy a obuv
![](https://img.franchising.pl/sk/967/4c4/sesja_etos5591_3_.jpg)
Slováci oceňujú kvalitu a štýl
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
![](https://img.franchising.pl/pl/0ef/56e/aleksandra_sobotkossss.jpg)
Bielizeň je v móde neustále
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
![](https://img.franchising.pl/cz/9a9/d49/elegant-1.jpeg)
Oblečenie od Cocodrillo si na deťoch všimnete
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
![](https://img.franchising.pl/pl/7a2/b48/diverse.jpg)
Diverse prináša do módy inakosť
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
![](https://img.franchising.pl/sk/8be/67d/loft-high-street.jpg)
Loft má štýl
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
![](https://img.franchising.pl/pl/b29/420/esotiq_-_wnetrza_witrynas.jpg)
Franšíza v krajkách
Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.
![](https://img.franchising.pl/cz/1d0/973/claudia_36094_36095-03x.jpg)
Podnikanie na telo
Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.
![](https://img.franchising.pl/pl/b29/420/esotiq_-_wnetrza_witrynas.jpg)
Módny biznis s franšízou
Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.
![](https://img.franchising.pl/sk/47f/e17/20200627_113153-1.jpg)
Otevíráme obchod s obuví
Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.
![](https://img.franchising.pl/pl/3f7/3e7/esotiq-witryna.jpg)
Franšíza v spodnej bielizni
Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.
![](https://img.franchising.pl/pl/dd0/977/dzieci-w-strojach-coccodrillo.jpg)
Značka lákajúca podnikateľov aj obchodné centrá
Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?
![](https://img.franchising.pl/sr/440/420/brutale_nas_2.jpg)
Biznis na mieru
Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.
![](https://img.franchising.pl/sk/245/e45/loft1-1_440.jpeg)
Módna značka LOFT mieri na trh
50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?
![](https://img.franchising.pl/sk/fec/8f4/gerdivanfleteren.jpg)
Tohtoročná jar je pre nás novým štartom
„V našich franšízantoch hľadáme hlavne nasadenie, vieru v koncept a ochotu pracovať,“ hovorí Gerdi Vanfleteren, majiteľ franšízového konceptu Ekotopánky.
![](https://img.franchising.pl/cz/02d/7c0/coccodrillo_kids__440.jpg)
Rastúci záujem o licencie
Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
![](https://img.franchising.pl/sk/18c/5f1/ekotopanky_440.jpg)
Ekotopánky na ceste do regiónov
Slovensko je druhou krajinou, kde majú topánky značky Natural World špecializovaný obchod. Ich počet by sa mal vďaka franšíze čoskoro rozrásť.
![](https://img.franchising.pl/pl/c0e/825/brutale.jpg)
Zarábame peniaze šitím na mieru
Bulharská značka Brutale hľadá na Slovensku franšízantov. Koľko peňazí musíte investovať do rozbehnutia svojho módneho podnikania?
![](https://img.franchising.pl/sr/440/420/brutale_nas_2.jpg)
Podnikanie šité na mieru
Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.
![](https://img.franchising.pl/cz/fb2/d1f/triumph_zeny_440.png)
Príležitosť pre menšie mestá
Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.
![](https://img.franchising.pl/pl/611/214/pierre_caridin-model.jpg)
Podnikanie v módnej brandži
Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.
![](https://img.franchising.pl/pl/c41/3ba/pierre_cardin_model.jpg)
Franšíza s francúzskym šarmom
Otvorenie obchodu Pierre Cardin stojí minimálne 100 tisíc EUR. Ako dlho musíte čakať, kým sa vám investícia vráti?