Značka lákajúca podnikateľov aj obchodné centrá
Na slovenskom trhu aktuálne funguje 10 franšízových pobočiek, medzi tie posledné, ktoré začali svoju prevádzku patria franšízy napríklad v Považskej Bystrici, Zvolene alebo Banskej Štiavnici. A ako sa zdá, potenciál pre nové pobočky na Slovensku stále je. Chuť otvoriť ich majú ako noví franšízanti, tak aj tí existujúci, ktorí pod hlavičkou Coccodrillo už fungujú. „Záujem prevádzkovať ďalšie obchody zo strany našich existujúcich franšízových partnerov ma veľmi teší. Vnímam to ako potvrdenie našej dobre nastavenej a fungujúcej spolupráce," hovorí franšízová manažérka Coccodrillo pre ČR a SR Renata Kubáňová.
Záujem mať vo svojom portfóliu Coccodrillo majú aj samotné nákupné centrá. Ponuky priestorov z obchodných centier chodia Renate Kubáňovej veľmi často. Sama však priznáva, že viac sa praxou osvedčilo otvárať predajne v centrách miest a v uliciach, ktorými denne prejde veľa ľudí. Pre majiteľov takého obchodu je totiž ľahšie prispôsobiť chod obchodu svojim možnostiam a tiež nákupnému správanieu zákazníkov v danej lokalite. Nemusí sa tak riadiť pravidlami obchodného centra, ktoré sú mnohokrát veľmi striktné. „V momente, keď franšízant otvára svoju pobočku v nákupnom centre, usilujeme o vyjednanie čo najlepších podmienok, a to nielen, čo sa výšky nájomného týka. Dôležité pre nás tiež je, ako sa majiteľ centra o svojho nájomcu stará, aký robí marketing, aby im priviedol zákazníkov," vysvetľuje Renata Kubáňová.
Záujemca o podnikanie pod hlavičkou Coccodrillo musí do obstarania svojho obchodu investovať zhruba 15 tisíc eur. Táto suma pokryje plne vybavenie predajne a stáva sa následne jej majiteľom. Od svojich franšízových partnerov Coccodrillo nevyberá žiadne licenčné poplatky. Budovať vzťah so svojimi zákazníkmi sa franšízantom darí v malých i veľkých mestách. Všetko závisí na ich aktivite, prístupe, schopnosti a ochote svojim zákazníkom poradiť a spoznať ich.
Prečítaj články
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Rodičia malých detí sú veľmi lojálni zákazníci. Ak nájdu značku oblečenia, ktorá im vyhovuje, sú jej verní. Vsádza na to aj franšíza Coccodrillo.
Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Magazín Enterpreneur vytvoril rebríček TOP 200 Franchis za rok 2014. McDonald’s obhájil svoje prvenstvo.
Medzi veci, ktoré franšízantku spoločnosti NATURHOUSE Radku Tabačekovú prekvapili najviac, bola reakcia zákazníkov. Výživové poradenstvo nepoznali, pritom po ňom túžili.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.