LOFT
![](https://img.franchising.pl/tr/6c4/bc7/loft_1_logo-1.jpg)
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Naše motto
Buď statočný
Náš príbeh
Vízia našej spoločnosti» vyzdvihuje «hodnotu značky» spolu s jedinečným dizajnom a kvalitou produktov na každom trhu, kde máme zastúpenie. «Cieľom našej spoločnosti» je výroba originálnych dizajnových džínsov dostupných pre tých, ktorý sa chcú odlíšiť. Vytvorili sme sieť dodávateľov s výbornými výrobnými možnosťami, ktoré zabezpečujú cenovú dostupnosť a zároveň kvalitu produktov. To nám umožňuje dostať sa na trh a udržať sa na ňom s džínsovým tovarom s inovatívnym dizajnom v špičkovej kvalite.
Náš skutočný úspech v určovaní trendov vyplýva z našej neúnavnej snahy prekročiť očakávania našich zákazníkov a udržať si postavenie „lovemark“.
Náš obchodný koncept
Sme inovatívna / trendová, ale ikonická značka v našej dobe, ktorá predáva kvalitné a originálne navrhnuté výrobky za prijateľné ceny.
Vlastné pobočky
50 v Turecku
Franchisové pobočky
15 v Albánsku, Azerbajdžane, na Cypre (Severná časť), v Rusku, Kazachstane, Luxembursku, Kirgizsku, Alžírsku.
Loft plánuje otvoriť 80 franšíz a obchodov vlastnených spoločnosťou na potenciálnych a vybraných miestach, okrem iného v Rusku, na Ukrajine, v Rumunsku, Srbsku, Maroku, Spojených arabských emirátoch, Saudskej Arábii, Kuvajte, Jordánsku, Libanone, Gruzínsku, Bulharsku, Iraku, Kosove, Líbyi do konca roka 2024.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
LOFT ponúka úvodnú a priebežnú podporu pre franchisantov. Zahŕňa to: procesy, vývoj a kvalita nových výrobkov, marketing a PR, školenia / ľudské zdroje, dodávateľský reťazec, finančné, technické, ako aj manažérske a obchodné stratégie.
Priebežná technická podpora a manuál
- Návšteva pobočky každé 2 mesiace
- Podpora od vedenia
Prevádzkový manuál
- Prevádzkový manuál procesov spoločnosti
- Značka
Školenia na pobočke
- Produktové školenia
- Predajné techniky
- Systémová integrácia a používanie softvéru
- Vizuálny Merchandising
Priebežné marketingové konzultácie
- Podpora ročného marketingového plánu
- Pokyny pre obsah
Podpora pri otváraní prevádzky
- Školenie zamerané na predaj
- Školenie na používanie softvéru
- Školenie vizuálneho merchandisingu
- Podpora pri umiestnení tovarov
Nevyhnutná investícia na začiatku
Požiadavky na investíciu sú nasledovné:
- Plocha: 250 m²;
- Franchisový poplatok: Bude rozhodnuté neskôr podľa franchisového modelu;
- Garancia: Bankové ručenie;
- Royalty Fee: Žiadne;
- Hrubá marža: 55% - 58%;
- Náklady na prevádzku 250 m²: 250 EUR/ m² zahŕňa:
- Keramická podlaha,
- Osvetlenie,
- Nábytok.
Zariadenie obchodu: 60 000 - 70 000 EUR za obchod s rozlohou približne 250 m². Táto suma zahŕňa iba nábytok v obchode, bodové svetlá, podlahu, fasádu a logo. Poskytovateľ franšízy bude zodpovedný za stavbu v obchode.
Počiatočná celková suma objednávky: 50 000 - 60 000 EUR pre obchod s rozlohou približne 250 m².
Nástroje na reporting: Poskytovateľ franšízy je povinný používať softvér na správu maloobchodu určený / schválený franšízorom vo všetkých obchodoch. Počiatočné investície a náklady na ďalší vývoj / údržbu znáša franšízant.
Vyššie uvedené náklady sa zdieľajú, aby poskytli predstavu kandidátom na franšízu. Tieto náklady sa budú líšiť v závislosti od veľkosti a tvaru predajne.
Základné požiadavky
Úspešní franšízanti by mali mať, ale nie je nevyhnutné:
- Finančné zdroje na podporu zavedenia viacerých obchodov;
- Skúsenosti z maloobchodu s infraštruktúrou na zvládnutie logistiky, distribúcie a predaja;
- Kontakty na vedenie obchodných centier alebo na majiteľov priestorov na hlavných uliciach na danom území.
Informácie o franchisorovi
Loft Mağazacılık Inc.
Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey
+90 530 413 24 08
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Doğan Tarhan
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
![](https://img.franchising.pl/sk/8be/67d/loft-high-street.jpg)
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?
![](https://img.franchising.pl/sk/967/4c4/sesja_etos5591_3_.jpg)
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.
![](https://img.franchising.pl/cz/1d0/973/claudia_36094_36095-03x.jpg)
Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.
Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.
Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.
Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?
Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.
![](/img-tmp/brand07.png)
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.