LOFT
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Naše motto
Buď statočný
Náš príbeh
Vízia našej spoločnosti» vyzdvihuje «hodnotu značky» spolu s jedinečným dizajnom a kvalitou produktov na každom trhu, kde máme zastúpenie. «Cieľom našej spoločnosti» je výroba originálnych dizajnových džínsov dostupných pre tých, ktorý sa chcú odlíšiť. Vytvorili sme sieť dodávateľov s výbornými výrobnými možnosťami, ktoré zabezpečujú cenovú dostupnosť a zároveň kvalitu produktov. To nám umožňuje dostať sa na trh a udržať sa na ňom s džínsovým tovarom s inovatívnym dizajnom v špičkovej kvalite.
Náš skutočný úspech v určovaní trendov vyplýva z našej neúnavnej snahy prekročiť očakávania našich zákazníkov a udržať si postavenie „lovemark“.
Náš obchodný koncept
Sme inovatívna / trendová, ale ikonická značka v našej dobe, ktorá predáva kvalitné a originálne navrhnuté výrobky za prijateľné ceny.
Vlastné pobočky
50 v Turecku
Franchisové pobočky
15 v Albánsku, Azerbajdžane, na Cypre (Severná časť), v Rusku, Kazachstane, Luxembursku, Kirgizsku, Alžírsku.
Loft plánuje otvoriť 80 franšíz a obchodov vlastnených spoločnosťou na potenciálnych a vybraných miestach, okrem iného v Rusku, na Ukrajine, v Rumunsku, Srbsku, Maroku, Spojených arabských emirátoch, Saudskej Arábii, Kuvajte, Jordánsku, Libanone, Gruzínsku, Bulharsku, Iraku, Kosove, Líbyi do konca roka 2024.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
LOFT ponúka úvodnú a priebežnú podporu pre franchisantov. Zahŕňa to: procesy, vývoj a kvalita nových výrobkov, marketing a PR, školenia / ľudské zdroje, dodávateľský reťazec, finančné, technické, ako aj manažérske a obchodné stratégie.
Priebežná technická podpora a manuál
- Návšteva pobočky každé 2 mesiace
- Podpora od vedenia
Prevádzkový manuál
- Prevádzkový manuál procesov spoločnosti
- Značka
Školenia na pobočke
- Produktové školenia
- Predajné techniky
- Systémová integrácia a používanie softvéru
- Vizuálny Merchandising
Priebežné marketingové konzultácie
- Podpora ročného marketingového plánu
- Pokyny pre obsah
Podpora pri otváraní prevádzky
- Školenie zamerané na predaj
- Školenie na používanie softvéru
- Školenie vizuálneho merchandisingu
- Podpora pri umiestnení tovarov
Nevyhnutná investícia na začiatku
Požiadavky na investíciu sú nasledovné:
- Plocha: 250 m²;
- Franchisový poplatok: Bude rozhodnuté neskôr podľa franchisového modelu;
- Garancia: Bankové ručenie;
- Royalty Fee: Žiadne;
- Hrubá marža: 55% - 58%;
- Náklady na prevádzku 250 m²: 250 EUR/ m² zahŕňa:
- Keramická podlaha,
- Osvetlenie,
- Nábytok.
Zariadenie obchodu: 60 000 - 70 000 EUR za obchod s rozlohou približne 250 m². Táto suma zahŕňa iba nábytok v obchode, bodové svetlá, podlahu, fasádu a logo. Poskytovateľ franšízy bude zodpovedný za stavbu v obchode.
Počiatočná celková suma objednávky: 50 000 - 60 000 EUR pre obchod s rozlohou približne 250 m².
Nástroje na reporting: Poskytovateľ franšízy je povinný používať softvér na správu maloobchodu určený / schválený franšízorom vo všetkých obchodoch. Počiatočné investície a náklady na ďalší vývoj / údržbu znáša franšízant.
Vyššie uvedené náklady sa zdieľajú, aby poskytli predstavu kandidátom na franšízu. Tieto náklady sa budú líšiť v závislosti od veľkosti a tvaru predajne.
Základné požiadavky
Úspešní franšízanti by mali mať, ale nie je nevyhnutné:
- Finančné zdroje na podporu zavedenia viacerých obchodov;
- Skúsenosti z maloobchodu s infraštruktúrou na zvládnutie logistiky, distribúcie a predaja;
- Kontakty na vedenie obchodných centier alebo na majiteľov priestorov na hlavných uliciach na danom území.
Informácie o franchisorovi
Loft Mağazacılık Inc.
Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey
+90 530 413 24 08
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Doğan Tarhan
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.
Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.
Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.
Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.
Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?
Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.