Coccodrillo
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Sieť predajní Coccodrillo, ktorá je zameraná na predaj značkového oblečenia a doplnkov pre deti a mládež, sa rozvíja od začiatku 90. rokov. Coccodrillo pôsobí v súčasnosti s takmer 500 predajňami v Poľsku, Česku, na Slovensku, v Rumunsku a v ďalších krajinách. Expanduje tiež do ďalších krajín Európskej únie, Ázie a Austrálie.
Systém predajní v sieti Coccodrillo je založený na tom, že franchisor dodáva tovar, franchisant zaisťuje predaj a dostáva províziu z predaja.
Franšíza je overenou metódou vedenia vlastnej firmy. Je to sloboda vo vedení, ale tiež zodpovednosť za vlastné rozhodnutia. Firma CDRL S.A. – vlastník značky Coccodrillo , hľadá podnikateľov s chuťou do práce, ktorí sú schopní využiť možnosti, ktoré trh ponúka, a ktorí majú vlastnú obchodnú činnosť. Franšízový systém je čím ďalej tým viac populárny. Plány firmy sú stále späté s neustálym rozvojom a vyhľadávaním ďalších partnerov a predajní.
Na dosiahnutie úspechu je nutná spolupráca. Výnimočne vysoko si ceníme našich partnerov a staráme sa o dobré vzťahy . Rešpektujeme názory a vždy sa snažíme nájsť riešenie, ktoré uspokojí každú zo strán. Výborná znalosť poľského trhu nám dovoľuje vhodne vyberať miesta pre nové predajne. Pri rozhodovaní o rozvoji siete sa nikdy neriadime iba príležitosťou. Vždy je to výsledok premyslenej stratégie. Výsledkom tohto postupu sú prosperujúce a často navštevované predajne s odevmi Coccodrillo. Značka získala silnú a pevnú pozíciu na poľskom trhu s detskými odevmi vďaka tomu, že je medzi Zákazníkmi rozpoznateľná. Na základe mnohoročných skúseností sme vypracovali koncepciu visual merchandisingu, čo robí z každej predajne priateľské miesto. Rozdelenie predajní na viditeľné oblasti podľa veku a pohlavia zjednodušuje nákupy a skracuje ich dobu.
Vlastné pobočky
- 1 ČR
- 85 PL
Franchisové pobočky
- 10 Slovensko
- 24 ČR
- 159 PL
- ďalšie vo svete.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Možnosť pôsobenia pod známou značkou
- Bohatá ponuka sortimentu pre batoľatá a deti. Značka Coccodrillo spĺňa všetky nutné normy Európskej Únie pre detské odevy
- Nízke finančné náklady na otvorenie predajne
- Zdarma projekt predajne
- Bez franšízových poplatkov
- Nie je nutné investovať do tovarov
- Úspora času a peňazí. Objednávanie tovarov prebieha automaticky, na základe analýzy predaja.
- Bezplatná dodávka tovaru priamo do predajne (obojstranný transport)
- Stály prístup k plnej ponuke firmy s garanciou disponovania všetkými novinkami
- Monitorovanie skladových zásob, ktoré umožňuje precíznu a rýchlu realizáciu najlepšie rotujúceho tovaru
- Odber nepredaného tovaru od franšízanta (nie je potrebné skladovať tovar)
- Pomoc pri rozvrhnutí a expozícii tovarov v súlade s vypracovanou koncepciou visual merchandisingu
- Pomoc regionálneho poradcu pri otvorení predajne a aj v priebehu pôsobenia
- Výhody vyplývajúce z reklamných a promočných akcií realizovaných franšízantom
- Bezplatné promočné materiály a neon s názvom Coccodrillo
- Výhody z továrenských znakov, autorských práv, obchodných tajomstiev a všetkých procesov a vzorcov franšízanta.
- Bezplatné školenie pre personál
Nevyhnutná investícia na začiatku
Investícia cca 13 700 EUR, zahŕňa úplné zariadenie predajne, ktoré zostáva majetkom franšízanta. Pri spolupráci je nutné počítať s vratnou kauciou podľa objemu naskladneného tovaru, ktorá sa vracia po ukončení spolupráce.
Licenčné poplatky sa neplatia.
Základné požiadavky
- Predajne by mali byť umiestené v mestách od 25 tisíc obyvateľov – Košice, Nitra, Bánská Bystrica, Trnava, Martin, Trenčín, Zvolen, Liptovský Mikuláš, Piešťany a ďalšie
- Ideálne umiestenie na atraktívnych miestach v meste alebo v obchodnom centre
- Ideálne pre vlastníkov predajných priestorov a pre osoby, ktoré sa samé chcú podieľať na chode predajne
- Odporúčaná veľkosť predajnej plochy je približne 50-80 m2
Informácie o franchisorovi
CDRL TRADE spol. s r. o.
E. Krásnohorské 1298/4 736 01 Havířov – Podlesí
+420 734 492 318
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Rodičia malých detí sú veľmi lojálni zákazníci. Ak nájdu značku oblečenia, ktorá im vyhovuje, sú jej verní. Vsádza na to aj franšíza Coccodrillo.
Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?
Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?
„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.
Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
Podnikaniu zameranému na deti sa na Slovensku darí. Dôkazom je aj franšíza Tulec Trend. V poslednej dobe eviduje viac kvalitných záujemcov o licencie ako kedykoľvek predtým.
V roku 1998 sa vydavateľstvo Modrý slon rozhodlo motivovať české deti na čítanie pomocou personálnych kníh. Jeho majiteľ Marek Halfar prezradzuje, ako sa im darí s franšízou v zahraničí.
Česká franšízová značka detskej konfekcie sa po 25 rokoch skúseností chystá vstúpiť na rumunský trh.
Česká firma na výrobu a predaj oblečenia pre batoľatá Tulec Trend pomaly vstupuje do 25. roka existencie s novými franšízami v ČR i SR.
Najväčší výrobca hračiek na svete oslávil v lete 85 rokov od svojho vzniku. Dánska značka ponúka spoluprácu aj podnikateľom v Česku.
Že uspieť s franšízami je možné i v zahraničí, dokladá Modrý slon. Internetové knižné vydavateľstvo sa pripravuje na expanziu do ďalších krajín.
Značka detského oblečenia do každého počasia Skiby Kids vie vďaka e-shopu franšízantom vytipovať mestá, kde je o ich ponuku záujem.
Výrobca hračiek LEGO bol menovaný najrýchlejšie rastúcou značkou sveta. Druhý zostal Google, tretia skončila firma Nike.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.