odevy a obuv

odevy a obuv | 11.11.2024

Na bicykel, alebo so psom?

Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.

Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.

odevy a obuv | 25.04.2024

Oblečenie od Cocodrillo si na deťoch všimnete

Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.

odevy a obuv | 25.02.2024

Diverse prináša do módy inakosť

Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.

odevy a obuv | 19.11.2023

Loft má štýl

Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.

odevy a obuv | 30.08.2023

Franšíza v krajkách

Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.

odevy a obuv | 22.02.2023

Podnikanie na telo

Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.

odevy a obuv | 21.10.2022

Módny biznis s franšízou

Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.

odevy a obuv | 01.06.2022

Otevíráme obchod s obuví

Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.

odevy a obuv | 13.05.2022

Franšíza v spodnej bielizni

Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.

odevy a obuv | 03.10.2021

Značka lákajúca podnikateľov aj obchodné centrá

Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?

odevy a obuv | 16.09.2021

Biznis na mieru

Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.

odevy a obuv | 26.07.2021

Módna značka LOFT mieri na trh

50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?

odevy a obuv | 26.04.2021

Tohtoročná jar je pre nás novým štartom

„V našich franšízantoch hľadáme hlavne nasadenie, vieru v koncept a ochotu pracovať,“ hovorí Gerdi Vanfleteren, majiteľ franšízového konceptu Ekotopánky.

odevy a obuv | 04.01.2021

Rastúci záujem o licencie

Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.

odevy a obuv | 10.11.2020

Ekotopánky na ceste do regiónov

Slovensko je druhou krajinou, kde majú topánky značky Natural World špecializovaný obchod. Ich počet by sa mal vďaka franšíze čoskoro rozrásť.

odevy a obuv | 15.07.2020

Zarábame peniaze šitím na mieru

Bulharská značka Brutale hľadá na Slovensku franšízantov. Koľko peňazí musíte investovať do rozbehnutia svojho módneho podnikania?

odevy a obuv | 02.12.2019

Podnikanie šité na mieru

Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.

odevy a obuv | 14.10.2019

Príležitosť pre menšie mestá

Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.

odevy a obuv | 04.07.2019

Podnikanie v módnej brandži

Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

2
3