Diego

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Franchisingový systém „DIEGO“ je spoločnosť založená na veľkoobchodnú a maloobchodnú distribúciu teplých podlahových krytínn, bytového textilu a nástenných krytín. Spoločnosť svoje viac než 30 ročné skúsenosti a poznatky v oblasti predaja, obchodu, produktov, trhu a organizácie obchodnej činnosti zhrnula do jednotného know-how. Ponúkame zabehnutý obchodný model, ktorý používa viac než 160 predajní prevádzkovaných v troch krajinách.
Sieť DIEGO v číslach:
- trhové skúsenosti v 3 krajinách
- 30 rokov nepretržitého vývoja
- 160 predajní DIEGO
- 33 franchise cien a medzinárodných uznaní
- 5.000 druhov produktov
Vlastné pobočky
Vlastné jednotky sú prevádzkované výlučne v Maďarsku. Na Slovensku sú všetky predajne franchisové.
Franchisové pobočky
Prevádzkujeme 103 franšízových predajní DIEGO v Maďarsku, 37 v Rumunsku a 17 na Slovensku.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
V rámci našej medzinárodnej siete vytvárame pre členov franchisingu náskok pred konkurenciou v oblasti predajných, logistických a marketingových možností vyplývajúci z úzkej spolupráce veľkého počtu predajní. V rámci všetkých druhov nami ponúkaných tovarov zabezpečujeme širokú ponuku prispôsobenú aktuálnym trendom a požiadavkám trhu.
Náš logistický systém zabezpečuje pre partnerov jedinečné možnosti, umožňuje centrálne riadenie skladu, ako aj plánovaný príjem tovaru, spracovanie rezaných produktov, vyskladnenie a distribúciu.
Získavanie poznatkov nevyhnutných pre zamestnancov partnera, ako aj odovzdávanie nových poznatkov zabezpečuje vzdelávací a školiaci know-how systém franchisingu Diego.
Informatickú podporu maloobchodnej činnosti realizovanej v rámci franchisingu Diego zjednodušuje integrovaný riadiaci program spoločnosti, Microsoft Axapta.
Franchise Diego garantuje vopred vypracovaný a účinne fungujúci marketingový systém.
Čo ponúkame?
- Úspešný obchodný model
- 5+5 rokov franchisovej zmluvy
- Územná exkluzivita
- Vzdelávanie a zaškolenie
- Finančná a marketingová podpora
Nevyhnutná investícia na začiatku
Smerodajné parametre sme nastavili na základe výšky disponibilného kapitálu, parametrov lokality a navrhovanej rozlohy. Z údajov vyplýva, že investícia franchisingového partnera na počiatočné financovanie sa pohybuje v intervale 30.000 – 100.000 EUR.
Základné požiadavky
Franchisingoví partneri Diego sa dajú zaradiť do dvoch kategórií. Do prvej kategórie sa radia priamo SPOLUPRACUJÚCI PARTNERI. Tí sa okrem priameho riadenia obchodnej činnosti aktívne podieľajú aj na každodenných aktivitách predajne. Sú informovaní o každodenných pracovných postupoch, sú oboznámení s podrobným popisom jednotlivých ponúkaných produktov, sledujú relatívne umiestnenie svojej predajne v štatistikách predaja, ako aj zloženie skladových zásob a určujú smerovanie rozvoja a v neposlednom rade sa zúčastňujú franchisingových porád.
Druhú kategóriu predstavujú INVESTUJÚCI PARTNERI, ktorí delegujú denné operatívne úlohy na vedúcich predajní a vykonávajú hospodárske riadenie prevádzky.
Aký je ideálny franchise partner?
- Je otvorený rozvoju, vzdelávaniu a vytrvalej práci
- Motivujú ho výhody poskytované franchise systémom
- Pozná mesto, v ktorom chce otvoriť predajňu
- Disponuje dostatočnými finančnými prostriedkami
- Ďalšou výhodou je, ak disponuje obchodným priestorom dostatočnej veľkosti
Informácie o franchisorovi
Diego Kft.
2372 Dabas, Beton út 26, Maďarsko
+421 905 831 497
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
József Hetyei
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Medzinárodná franchisingová obchodná sieť Diego takmer so 160 predajňami se rozšírila tiež na Slovensku. A to aktuálne na 21 predajní.
Viac ako 28 rokov skúseností a 153 obchodov v 3 európskych krajinách. To všetko je koncept Diego, ktorý chce so svojimi pobočkami obsadiť celé Slovensko. Kto sa môže stať franšízantom?

Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.

Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
„COVID-19 náš biznis ovplyvnil negatívne aj pozitívne. Mali sme zatvorené, ale predávali sme viac ako keby sme mali otvorené," hovorí franšízant siete Dom farieb Ján Maťuga.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.
„Hľadáme ľudí, ktorí majú odvahu sa postaviť na vlastné nohy a majú tužbu budovať svoje podnikanie," hovorí Miroslav Kubík, konateľ spoločnosti Lomax.
Ciele, ktoré sme si dali, sa nám podarilo prekonať, ale už sme pripravení na ďalší rok, prezrádza Tomáš Kania, obchodný manažér franšízovej siete Dom farieb.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.