3 nové predajne
Diego je dynamicky sa rozvíjajúca medzinárodná franchisingová obchodná sieť, ktorá má zastúpenie v 3 krajinách, v Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku, už takmer so 160 predajňami. Hlavné produktové portfólio predstavujú laminátové a vodeodolné podlahy, kusové a metrážne koberce, záclony, tapety a ich doplnky. „Po založení spoločnosti Diego v roku 1992, a pri nepretržitom raste maďarskej siete, jsma v roku 2007 začali s budovaním slovenskej siete predajní, hovorí Zuzana Csáderová zo spoločnosti Diego Kft.
V mesiacoch august až september tohto roku sa na Slovensku otvorili 3 nové predajne v Galante, Poprade a vo Zvolene. Spolu s novými predajňami sa slovenská sieť Diego rozšírila na celkový počet predajní 21. Galantská predajňa má rozlohu 210 m², nachádza sa v centre mesta a fungovanie začala s 3 členným tímom. Popradská predajňa má rozlohu 370 m², nachádza sa v južnej časti mesta, fungovanie začala s 5 členným tímom, ako rodinné podnikanie. Zvolenská predajňa má rozlohu 360 m², nachádza sa pri rušnej výpadovej ceste, fungovanie začala s 4 členným tímom, ako spoločné podnikanie dvoch mladých podnikateľov.
Všetky tri predajne otvorili noví franchise partneri, ktorí sa k sieti Diego pridali teraz. „Tímy predajcov jednotlivých predajní si osvojili vedomosti týkajúce sa Diego počas viactýždňového školiaceho programu. V predajniach využívame všetky know-how, ktoré sú silnou stránkou franchisingovej siete DIEGO a ktoré povedú predajne k úspechu," dodáva Zuzana Csáderová. Diego hľadá pre ďalšie budovanie siete predajní franchisových partnerov i v ďalších mestách ako například Humenné, Lučenec, Michalovce, Senica, Skalica, Topoľčany, Trebišova alebo Trenčín.

Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Viac ako 28 rokov skúseností a 153 obchodov v 3 európskych krajinách. To všetko je koncept Diego, ktorý chce so svojimi pobočkami obsadiť celé Slovensko. Kto sa môže stať franšízantom?
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Zoznámte sa s nápadmi na podnikanie, do ktorých sa oplatí investovať. Prezradíme, ako si otvoriť vlastnú kantínu alebo kaviareň. Dozviete sa tiež, ako uspieť vďaka umývaniu áut bez vody. Predstavíme vám tipy na biznis, ktoré zarábajú nie iba v letných mesiacoch, alebo to, ako si vybrať ziskový franšízový koncept. To všetko sa dočítate v magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?