produkty pre detí

produkty pre detí | 27.06.2022

S našimi partnermi približujeme deťom svet knih

„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.

„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.

produkty pre detí | 30.05.2019

Franšízanti v akcii

Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.

produkty pre detí | 16.11.2018

Kvalita strieda kvantitu

Podnikaniu zameranému na deti sa na Slovensku darí. Dôkazom je aj franšíza Tulec Trend. V poslednej dobe eviduje viac kvalitných záujemcov o licencie ako kedykoľvek predtým.

produkty pre detí | 29.10.2018

Teraz už aj v Maďarsku i Bosne a Hercegovine

V roku 1998 sa vydavateľstvo Modrý slon rozhodlo motivovať české deti na čítanie pomocou personálnych kníh. Jeho majiteľ Marek Halfar prezradzuje, ako sa im darí s franšízou v zahraničí.

produkty pre detí | 07.05.2018

TulecTrend sa chce šíriť v Európe

Česká franšízová značka detskej konfekcie sa po 25 rokoch skúseností chystá vstúpiť na rumunský trh.

produkty pre detí | 22.01.2018

Tým najmenším na mieru

Česká firma na výrobu a predaj oblečenia pre batoľatá Tulec Trend pomaly vstupuje do 25. roka existencie s novými franšízami v ČR i SR.

produkty pre detí | 12.12.2017

LEGO. Značka, ktorá má ego

Najväčší výrobca hračiek na svete oslávil v lete 85 rokov od svojho vzniku. Dánska značka ponúka spoluprácu aj podnikateľom v Česku.

produkty pre detí | 20.09.2017

Poklad z centra fantázie

Že uspieť s franšízami je možné i v zahraničí, dokladá Modrý slon. Internetové knižné vydavateľstvo sa pripravuje na expanziu do ďalších krajín.

produkty pre detí | 18.07.2017

Biznis a deti do nepohody

Značka detského oblečenia do každého počasia Skiby Kids vie vďaka e-shopu franšízantom vytipovať mestá, kde je o ich ponuku záujem.

produkty pre detí | 11.04.2017

Najsilnejšia značka? LEGO

Výrobca hračiek LEGO bol menovaný najrýchlejšie rastúcou značkou sveta. Druhý zostal Google, tretia skončila firma Nike.

produkty pre detí | 30.01.2017

Správny podnikateľ nie je nikdy spokojný

Po úspechu na tuzemskom trhu sa koncept Tulec Trend rozširuje na Slovensko. O plánoch nie iba v zahraničí hovoril majiteľ firmy na výrobu detského oblečenia Tomáš Tulec.

produkty pre detí | 12.09.2016

Detské tovary zarábajú

Českému maloobchodnému predajcovi Tulec Trend sa podarilo otvoriť tri franšízové obchody v priebehu šiestich mesiacov. Franšízanti najviac zarábajú na textile pre dojčatá.

produkty pre detí | 26.10.2015

Zmena smeru pomohla

Sieť predajní LEGO wear nedávno otvorila svoj prvý outlet v Českej republike. O ďalšom smerovaní značky sme sa rozprávali s Jarmilou Janíková riaditeľka divízie LEGO wear.

produkty pre detí | 22.01.2015

Zmena smeru

Značka Lego Wear sa bude orientovať skôr na expanziu tzv. Shop-in-shop. Stále však hľadá partnerov i na Slovensku.