Detské tovary zarábajú

Spoločnosť Tulec Trend sa na začiatku roka rozhodla ponúkať franšízovú spoluprácu nie iba dlhodobým odberateľom, ale aj úplne novým záujemcom. Výsledkom je, že za posledný polrok sa podarilo otvoriť tri nové predajne s detským oblečením a s ďalšími záujemcami sa momentálne jedná. „Vďaka reklame sa nám podarilo osloviť s ponukou väčší počet záujemcov ako doteraz,“ vysvetľuje nárast záujmu spolumajiteľ firmy Michal Tulec s tým, že záujem bol väčší ako očakávania.
Zvýšený záujem o franšízu je podľa konateľa firmy daný okrem reklamy aj tým, že investície do sprevádzkovania obchodu predstavujú minimálnu záťaž. Franšízant nemusí mať ani presné znalosti o koncepte, pretože mu budú odovzdané franšízorom s dlhoročnými skúsenosťami z reálnej prevádzky. „Systém je nastavený tak, aby nedochádzalo k investíciám, do ktorých by partner musel zbytočne investovať,“ hovorí Michal Tulec s tým, že franšízantom centrála asistuje pri celkovom dizajne predajne, v zaisťovaní reklamy alebo výrobou podporných prostriedkov na predaj ako sú napríklad igelitové tašky alebo vernostné karty. Celková investícia pritom zahŕňa náklady na vratnú kauciu 5 555 Eur a franšízant by mal počítať aj s investíciou do zariadenia predajne.
Po predchádzajúcich úspechoch na tuzemskom trhu chce firma zapracovať na ďalšom rozšírení sortimentu a na propagácii konceptu na Slovensku, kde bola po štyroch mesiacoch ponúkania licencie otvorená prvá predajňa v Žiline. S ďalšími záujemcami sa vedú jednania. Ponúkaný sortiment sa snaží firma neustále dopĺňať. Medzi najnovšie tovary patria zavinovačky s kokosovým vláknom, nové prikrývky, osušky, výrobky z ekobavlny alebo nová kolekcia pančúch. „Čo sa množstva tovarov týka, sme pripravení tak, aby každá nová predajňa bola plne zásobená,“ uzatvára Michal Tulec, ktorého spoločnosť momentálne dodáva tovary do približne 70 obchodov, z čoho je 6 prevádzkovaných ako franšízy a 4 ako vlastné.
Prečítaj články

Podnikaniu zameranému na deti sa na Slovensku darí. Dôkazom je aj franšíza Tulec Trend. V poslednej dobe eviduje viac kvalitných záujemcov o licencie ako kedykoľvek predtým.
Česká franšízová značka detskej konfekcie sa po 25 rokoch skúseností chystá vstúpiť na rumunský trh.
Česká firma na výrobu a predaj oblečenia pre batoľatá Tulec Trend pomaly vstupuje do 25. roka existencie s novými franšízami v ČR i SR.
Po úspechu na tuzemskom trhu sa koncept Tulec Trend rozširuje na Slovensko. O plánoch nie iba v zahraničí hovoril majiteľ firmy na výrobu detského oblečenia Tomáš Tulec.
Franšízová sieť TulecTrend sa za posledný rok takmer zdvojnásobila. Počas roka otvorila 5 nových predajní s detským textilom.
Najčítanejšie

Rok 2020 bol pre podnikateľov z väčšiny odborov náročný. Do akých oblastí sa v roku 2021 oplatí investovať?
„Rok 2021 bude okrem iného v znamení otvárania nových reštaurácií. Chceme, aby boli všetky od začiatku v rukách franšízantov," hovorí Radim Foltýn, Franchising Director CZ & SK McDonald's.
Franchising je systém istého druhu licenčných zmlúv, ktoré sa stávajú čím ďalej tým obľúbenejšími v oblasti podnikania. Do franchisingu je možné zahrnúť i rôzne typy podnikania založeného na distribučných a agentúrnych zmluvách.
Bezpečnosť práce a hygienické predpisy sa počas uplynulého roka dostali do popredia záujmu. Ťažia z toho aj franšízanti Extéria Market.
Franchisové systémy je možno rozdeliť podľa rôznych kritérií: druhu know-how, druhu hospodárskej činnosti či spôsobu organizácie systému.