Bageterie Boulevard má u nás potenciál
Koľko je teraz na Slovensku pobočiek? Chystajú sa nejaké nové?
Zatiaľ čo v Českej republike pokrývame väčšinu krajských miest, na Slovensku je stále priestor pre ďalší rast. Teraz máme tri v Bratislave, v obchodných domoch Central, Eurovea a posledná je nedávno otvorená jednotka v obchodnom dome Bory Mall. Rozhliadame sa aj po ďalších zaujímavých priestoroch.
Kde vidíte nevyčerpaný potenciál na založenie nových franšíz?
Vo väčších obchodných centier hlavného mesta už máme svoje zastúpenie, ale Bageterie Boulevard určite nevyčerpala svoj potenciál. Najmä v niektorých z ďalších miest Slovenska, drive thru prevádzkach a zaujímavých lokáciách pre high streetové jednotky vidím možnosti pre atraktívny biznis, ktorý na Slovensku z môjho pohľadu nie je dostatočne zastúpený. Aktuálne hľadáme napríklad vhodného franšízového partnera pre regionálne časti Slovenska alebo masterfranšízanta pre celú Slovenskú republiku.
Priblížite, ako sa vyvíja trh a tým pádom aj ponuka na pobočkách?
Nepovedala by som, že sortiment prechádza nejakými výraznými zmenami. Skôr cielime aj na ďalšie typy zákazníkov, ktorí nás vyhľadávajú formou rozvozu. Obľúbené sú naše služby delivery BBDomov alebo firemného občerstvenia BBBox.
Ako sa všeobecne vyvíja trh a konkurencia vo vašom odbore? V čom si podľa vás vaša značka drží konkurenčné výhody?
V BB je to o atmosfére, štýle a tone of voice, ale hlavne, u nás jednoducho viete, čo jete. Zároveň máme širokú ponuku pre všetky typy zákazníkov vrátane bezlepkových produktov. A nesmažíme, to je pre zákazníkov obrovským benefitom. A vlastne je to výhoda aj pre franšízantov.
Komu by ste podnikanie odporučili? Aký typ osobnosti je podľa vás optimálny na to, aby si chytil nové možnosti?
Ako franšízant pre našu značku je potrebný človek s manažérskymi schopnosťami, orientovaný na personalistku a obchodné zručnosti. Hovorí sa, že najvhodnejšími franšízantmi sú bývalí športovci, čo môžem potvrdiť. Ale v našich radoch máme franšízantov aj z úplne odlišných odborov ako šport či gastro. Bývalých vysoko postavených manažérov z bánk, ale aj franšízantov z úplne iných odvetví, ako je gastro. A ide im to skvele. Hlavné je však mať kladný vzťah k značke, pozitívne myslenie a podporu vašich najbližších.

Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
O tom, ako sa brániť plagiátorom značky sme sa v Rozhvoru týždňa rozprávali s Ľuborom Lelovitsom, majiteľom spoločnosti Mr. Kebab. Značky, ktorá sa s týmto problémom vlani stretla.