Bageterie Boulevard má u nás potenciál
Koľko je teraz na Slovensku pobočiek? Chystajú sa nejaké nové?
Zatiaľ čo v Českej republike pokrývame väčšinu krajských miest, na Slovensku je stále priestor pre ďalší rast. Teraz máme tri v Bratislave, v obchodných domoch Central, Eurovea a posledná je nedávno otvorená jednotka v obchodnom dome Bory Mall. Rozhliadame sa aj po ďalších zaujímavých priestoroch.
Kde vidíte nevyčerpaný potenciál na založenie nových franšíz?
Vo väčších obchodných centier hlavného mesta už máme svoje zastúpenie, ale Bageterie Boulevard určite nevyčerpala svoj potenciál. Najmä v niektorých z ďalších miest Slovenska, drive thru prevádzkach a zaujímavých lokáciách pre high streetové jednotky vidím možnosti pre atraktívny biznis, ktorý na Slovensku z môjho pohľadu nie je dostatočne zastúpený. Aktuálne hľadáme napríklad vhodného franšízového partnera pre regionálne časti Slovenska alebo masterfranšízanta pre celú Slovenskú republiku.
Priblížite, ako sa vyvíja trh a tým pádom aj ponuka na pobočkách?
Nepovedala by som, že sortiment prechádza nejakými výraznými zmenami. Skôr cielime aj na ďalšie typy zákazníkov, ktorí nás vyhľadávajú formou rozvozu. Obľúbené sú naše služby delivery BBDomov alebo firemného občerstvenia BBBox.
Ako sa všeobecne vyvíja trh a konkurencia vo vašom odbore? V čom si podľa vás vaša značka drží konkurenčné výhody?
V BB je to o atmosfére, štýle a tone of voice, ale hlavne, u nás jednoducho viete, čo jete. Zároveň máme širokú ponuku pre všetky typy zákazníkov vrátane bezlepkových produktov. A nesmažíme, to je pre zákazníkov obrovským benefitom. A vlastne je to výhoda aj pre franšízantov.
Komu by ste podnikanie odporučili? Aký typ osobnosti je podľa vás optimálny na to, aby si chytil nové možnosti?
Ako franšízant pre našu značku je potrebný človek s manažérskymi schopnosťami, orientovaný na personalistku a obchodné zručnosti. Hovorí sa, že najvhodnejšími franšízantmi sú bývalí športovci, čo môžem potvrdiť. Ale v našich radoch máme franšízantov aj z úplne odlišných odborov ako šport či gastro. Bývalých vysoko postavených manažérov z bánk, ale aj franšízantov z úplne iných odvetví, ako je gastro. A ide im to skvele. Hlavné je však mať kladný vzťah k značke, pozitívne myslenie a podporu vašich najbližších.

Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Najčítanejšie

Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.