gastronómia

gastronómia | 18.06.2020

McDonald´s je môj koníček aj život

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.

gastronómia | 25.02.2020

Nebáť sa, ísť si za svojim a vytvoriť vlastný štýl

Syndróm vyhorenia v jednom odbore ho priviedol k úspechu a podnikaniu v inom. Ako dnes vidí svoje podnikanie pod značkou Mr. Kebab jeho zakladateľ Ľubor Lelovits?

gastronómia | 15.01.2020

S inováciami za zákazníkmi

Ponuka fresh barov UGO sa pred nedávnom rozrástla, a to o UGO Grill sandwiche. Dostupné budú i v tých najmenších franšízových prevádzkach.

gastronómia | 02.01.2020

Šťastná trinástka pre franšízu

Rok 2020 bude u Fruitisima v znamení expanzie. Nové pobočky otvorí na českom, slovenskom aj maďarskom trhu.

gastronómia | 09.12.2019

Franšíza na sladko

Je vašim snom otvoriť si štýlovú kaviareň či cukráreň? Čo hovoríte na to, že by ste sa stali súčasťou siete La Donuteria a predávali donaty, ktoré sú celosvetovo najpredávanejším dezertom?

gastronómia | 13.11.2019

Podnikanie bez plytvania

Originálne poňatie obsluhy reštaurácií EasyBear zaujme hlavne zákazníkov, ich ziskovosť hlavne záujemcov o franšízu.

gastronómia | 28.08.2019

Menej zamestnancov, menej starostí

Myslíte si, že prevádzkovať reštauráciu či bar znamená zamestnávať početný personál? Nemusí to tak byť vždy. Franšíza Easy Wine vie, ako na to a ponúka licenciu pre rozvoj siete na Slovensku.

gastronómia | 23.07.2019

Bar bez alkoholu? Je to možné

Čo je to za nápad otvoriť bar a ponúkať v ňom iba nealkoholické nápoje? Taká by bola typická reakcia ľudí z celého sveta. Jeden takýto funguje v Írsku.

gastronómia | 20.06.2019

McDonald´s dáva do hry nové franšízy

Tuto výnimočnú situáciu môžu využiť podnikatelia, ktorí by sa radi stali franšízantmi tejto svetovej značky. Prax v odbore nie je pritom nutnosťou.

gastronómia | 11.06.2019

S Fruitisimom mierime do nových lokalít

„Profil záujemcov o naše franšízové licencie sa mení, stále častejšie sa hlásia mladí ľudia pod 30 rokov,“ prezradzuje Michal Příhoda, výkonný riaditeľ Fruitisimo Group.

gastronómia | 25.04.2019

Určujeme trendy v gastronómii

Väčšinu pobočiek značky UGO prevádzkujú franšízanti. Chceme, aby ich podiel naďalej rástol, prezrádza Lukáš Prauss, Expansion Director spoločnosti UGO Trade.

gastronómia | 29.10.2018

10 nových pobočiek do konca roka

Poľská sieť pizzerií Da Grasso otvorila v tomto roku na domácom trhu 8 nových reštaurácií a chystá sa otvoriť ďalšie. Franšízantov hľadá aj u nás na Slovensku.

gastronómia | 22.10.2018

Originalita zarába

Ako už názov napovedá, Easy Wine a Easy Beer sú inovatívne gastronomické koncepty, ktoré svojich zákazníkov priťahujú ako magnet. Zhodnú sa na tom ich majitelia aj franšízanti.

gastronómia | 11.10.2018

UGO chystá ďalší rozvoj franšízy

Sieť šalátovní a freshbarov značky UGO tento rok odovzdala celkovo 9 už existujúcich pobočiek do rúk franšízantov. V tomto trende chce pokračovať i na Slovensku.

gastronómia | 04.10.2018

Fantastické americké franšízy

Dáte si Jurský svet či Hviezdne vojny? Americké fastfoody Dairy Queen a Denny’s spojili sily s filmom, aby (nie iba) pobavili svojich hostí.

gastronómia | 02.10.2018

Grandiózny a atypický

Je to viac ako dva roky, čo Starbucks oznámil, že vstúpi na taliansky trh. Prvá kaviareň bola otvorená nedávnov Miláne, v exkluzívnom formáte.

gastronómia | 07.09.2018

Raňajky šampiónov a hra o čas

Raňajky sú pre fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway ich ponúkajú aj ďalšie franšízové značky ako KFC, Bageteria Boulevard či Ugo.

gastronómia | 22.08.2018

Nový McDonald's v novom

Big Mac oslávi 50. narodeniny a globálne vedenie spoločnosti McDonald's sa sťahuje. Po 47 rokoch sa vráti do Chicaga, kde manažérov privíta nové firemné sídlo za 250 miliónov dolárov.

gastronómia | 15.08.2018

Subway víťazí u spotrebiteľov

Podľa pravidelného prieskumu majú zákazníci najlepšie skúsenosti so značkou Subway. Uspel aj celý fast-foodový priemysel.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný