gastronómia

gastronómia | 25.04.2019

Určujeme trendy v gastronómii

Väčšinu pobočiek značky UGO prevádzkujú franšízanti. Chceme, aby ich podiel naďalej rástol, prezrádza Lukáš Prauss, Expansion Director spoločnosti UGO Trade.

Väčšinu pobočiek značky UGO prevádzkujú franšízanti. Chceme, aby ich podiel naďalej rástol, prezrádza Lukáš Prauss, Expansion Director spoločnosti UGO Trade.

gastronómia | 11.10.2018

UGO chystá ďalší rozvoj franšízy

Sieť šalátovní a freshbarov značky UGO tento rok odovzdala celkovo 9 už existujúcich pobočiek do rúk franšízantov. V tomto trende chce pokračovať i na Slovensku.

gastronómia | 04.10.2018

Fantastické americké franšízy

Dáte si Jurský svet či Hviezdne vojny? Americké fastfoody Dairy Queen a Denny’s spojili sily s filmom, aby (nie iba) pobavili svojich hostí.

gastronómia | 02.10.2018

Grandiózny a atypický

Je to viac ako dva roky, čo Starbucks oznámil, že vstúpi na taliansky trh. Prvá kaviareň bola otvorená nedávnov Miláne, v exkluzívnom formáte.

gastronómia | 07.09.2018

Raňajky šampiónov a hra o čas

Raňajky sú pre fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway ich ponúkajú aj ďalšie franšízové značky ako KFC, Bageteria Boulevard či Ugo.

gastronómia | 22.08.2018

Nový McDonald's v novom

Big Mac oslávi 50. narodeniny a globálne vedenie spoločnosti McDonald's sa sťahuje. Po 47 rokoch sa vráti do Chicaga, kde manažérov privíta nové firemné sídlo za 250 miliónov dolárov.

gastronómia | 15.08.2018

Subway víťazí u spotrebiteľov

Podľa pravidelného prieskumu majú zákazníci najlepšie skúsenosti so značkou Subway. Uspel aj celý fast-foodový priemysel.

gastronómia | 09.08.2018

Študentky, ktorých zlákal UGO

Podnikateľskú šancu využili naplno. Franšízantky dvoch slovenských UGO Freshbarov začali s podnikaním hneď po vysokej škole.

gastronómia | 23.07.2018

Franšízy, v ktorých šéfuje telo

Na slovenský trh mieri ďalšia úspešná poľská franšízová značka. Body Chief sa špecializuje na chutné diétne pokrmy v krabičkách, ktoré vozí zákazníkom až domov.

gastronómia | 09.07.2018

Franšízing v Číne: pre aj proti

Franšízový obchodný systém prenikol do komunistickej Číny na konci 90. rokov. Za posledné dva roky tamojší franšízový trh narástol o 22 %.

gastronómia | 17.05.2018

Americki obri opäť spolu

Po 12 rokoch sa opäť spoja McDonald’s a The Walt Disney. Hračky odkazujúce na filmové hity budú deti dostávať k zdravému menu.

gastronómia | 17.05.2018

Da Grasso: Pizza, ktorá spája

Poľská franšízová značka Da Grasso zastrešuje 180 reštaurácií v 118 mestách. Licenciu ponúka aj na Slovensku.

gastronómia | 30.04.2018

Ahoj robot, je čas sa najesť

Franšízové reťazce fast-foodov Denny’s a Dunkin’ Donuts začali prijímať objednávky cez robotických hlasových asistentov.

gastronómia | 20.04.2018

Taco Bell na ceste na vrchol

Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.

gastronómia | 17.04.2018

Subway štartuje veľkú premenu

Americký fastfoodový gigant plánuje vlastné zmenšenie. Franšíz bude ubúdať, sieť by sa tým mala podľa vedenia firmy stabilizovať.

gastronómia | 06.04.2018

Sme trend-setteri zdravej výživy

UGO má v SR a ČR 84 pobočiek, polovica z ich je v rukách franšízantov. O podmienkach spolupráce i trendoch v zdravej výžive hovorí development director UGO Lukáš Prauss.

gastronómia | 25.03.2018

Nadšenie je pre nás viac ako skúsenosti

Koncept reštaurácií Easy Wine &Easy Beer je jednoduchý, inovatívny, a zárobkový. O výhodách podnikania s lotyšskou značkou hovoril franšízový manažér Juris Roganovs.

gastronómia | 19.03.2018

KFC chce vzdelávať Číňanov

Historické tematické reštaurácie KFC v 18 mestách vzniknú pomocou Národného múzea Číny. Majú vzdelávať deti a mládež.

gastronómia | 02.03.2018

Vapiano, recept na úspech

Franšízová sieť so sídlom v Bonne vstúpi na nové trhy, do roku 2020 má mať 330 reštaurácií. Jej popularita v Európe strmo stúpa.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný