gastronómia

gastronómia | 13.11.2019

Podnikanie bez plytvania

Originálne poňatie obsluhy reštaurácií EasyBear zaujme hlavne zákazníkov, ich ziskovosť hlavne záujemcov o franšízu.

Originálne poňatie obsluhy reštaurácií EasyBear zaujme hlavne zákazníkov, ich ziskovosť hlavne záujemcov o franšízu.

gastronómia | 20.06.2019

McDonald´s dáva do hry nové franšízy

Tuto výnimočnú situáciu môžu využiť podnikatelia, ktorí by sa radi stali franšízantmi tejto svetovej značky. Prax v odbore nie je pritom nutnosťou.

gastronómia | 11.06.2019

S Fruitisimom mierime do nových lokalít

„Profil záujemcov o naše franšízové licencie sa mení, stále častejšie sa hlásia mladí ľudia pod 30 rokov,“ prezradzuje Michal Příhoda, výkonný riaditeľ Fruitisimo Group.

gastronómia | 25.04.2019

Určujeme trendy v gastronómii

Väčšinu pobočiek značky UGO prevádzkujú franšízanti. Chceme, aby ich podiel naďalej rástol, prezrádza Lukáš Prauss, Expansion Director spoločnosti UGO Trade.

gastronómia | 29.10.2018

10 nových pobočiek do konca roka

Poľská sieť pizzerií Da Grasso otvorila v tomto roku na domácom trhu 8 nových reštaurácií a chystá sa otvoriť ďalšie. Franšízantov hľadá aj u nás na Slovensku.

gastronómia | 22.10.2018

Originalita zarába

Ako už názov napovedá, Easy Wine a Easy Beer sú inovatívne gastronomické koncepty, ktoré svojich zákazníkov priťahujú ako magnet. Zhodnú sa na tom ich majitelia aj franšízanti.

gastronómia | 11.10.2018

UGO chystá ďalší rozvoj franšízy

Sieť šalátovní a freshbarov značky UGO tento rok odovzdala celkovo 9 už existujúcich pobočiek do rúk franšízantov. V tomto trende chce pokračovať i na Slovensku.

gastronómia | 04.10.2018

Fantastické americké franšízy

Dáte si Jurský svet či Hviezdne vojny? Americké fastfoody Dairy Queen a Denny’s spojili sily s filmom, aby (nie iba) pobavili svojich hostí.

gastronómia | 02.10.2018

Grandiózny a atypický

Je to viac ako dva roky, čo Starbucks oznámil, že vstúpi na taliansky trh. Prvá kaviareň bola otvorená nedávnov Miláne, v exkluzívnom formáte.

gastronómia | 07.09.2018

Raňajky šampiónov a hra o čas

Raňajky sú pre fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway ich ponúkajú aj ďalšie franšízové značky ako KFC, Bageteria Boulevard či Ugo.

gastronómia | 22.08.2018

Nový McDonald's v novom

Big Mac oslávi 50. narodeniny a globálne vedenie spoločnosti McDonald's sa sťahuje. Po 47 rokoch sa vráti do Chicaga, kde manažérov privíta nové firemné sídlo za 250 miliónov dolárov.

gastronómia | 15.08.2018

Subway víťazí u spotrebiteľov

Podľa pravidelného prieskumu majú zákazníci najlepšie skúsenosti so značkou Subway. Uspel aj celý fast-foodový priemysel.

gastronómia | 09.08.2018

Študentky, ktorých zlákal UGO

Podnikateľskú šancu využili naplno. Franšízantky dvoch slovenských UGO Freshbarov začali s podnikaním hneď po vysokej škole.

gastronómia | 23.07.2018

Franšízy, v ktorých šéfuje telo

Na slovenský trh mieri ďalšia úspešná poľská franšízová značka. Body Chief sa špecializuje na chutné diétne pokrmy v krabičkách, ktoré vozí zákazníkom až domov.

gastronómia | 09.07.2018

Franšízing v Číne: pre aj proti

Franšízový obchodný systém prenikol do komunistickej Číny na konci 90. rokov. Za posledné dva roky tamojší franšízový trh narástol o 22 %.

gastronómia | 17.05.2018

Americki obri opäť spolu

Po 12 rokoch sa opäť spoja McDonald’s a The Walt Disney. Hračky odkazujúce na filmové hity budú deti dostávať k zdravému menu.

gastronómia | 17.05.2018

Da Grasso: Pizza, ktorá spája

Poľská franšízová značka Da Grasso zastrešuje 180 reštaurácií v 118 mestách. Licenciu ponúka aj na Slovensku.

gastronómia | 30.04.2018

Ahoj robot, je čas sa najesť

Franšízové reťazce fast-foodov Denny’s a Dunkin’ Donuts začali prijímať objednávky cez robotických hlasových asistentov.

gastronómia | 20.04.2018

Taco Bell na ceste na vrchol

Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.

2
3
4
5
ďalšie  
posledný