gastronómia

gastronómia | 27.09.2021

Podiel franšíz McDonald's narastá

Na Slovensku je veľký potenciál expanzie a tiež dostatočná kúpna sila na to, aby sme ešte rástli, hovorí riaditeľ pre franšízu McDonald´s CZ & SK Radim Foltýn.

Na Slovensku je veľký potenciál expanzie a tiež dostatočná kúpna sila na to, aby sme ešte rástli, hovorí riaditeľ pre franšízu McDonald´s CZ & SK Radim Foltýn.

gastronómia | 17.06.2021

Šalátový biznis

Pobočky značky Salad Box predstavujú zdravú alternatívu k všadeprítomným fastfoodom. Uspieť chce aj na našom trhu.

gastronómia | 07.06.2021

Podnikanie s vlastnou kávou

Milovníci kávy môžu zbystriť. Na slovenský trh mieri nový kaviarenský franšízový koncept Meron. Koľko investujú franšízanti do otvorenia pobočky?

gastronómia | 18.05.2021

Sladké podnikanie

Na slovenský trh mieri ďalšia zahraničná značka. Svoju sieť tu chce vybudovať franšízový koncept Donuteria. Aká investícia čaká na záujemcu o licenciu?

gastronómia | 12.04.2021

Steaková franšíza

Odbor gastronómie sa vplyvom súčasnej situácie zmení. Šancu uspieť získajú nové koncepty, ktoré zaujmú zákazníkov svojou ponukou.

gastronómia | 29.03.2021

Zdravie otvára dvere do budúcnosti gastropodnikania

„Niektoré naše UGO Freshbary prenecháme franšízantom. Môžu rozbehnúť podnikanie za podmienok, ktoré by boli loni nemysliteľné," hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director UGO.

gastronómia | 21.03.2021

Šanca na úspech v gastronómii

Franšíza Burrito Loco sa chce rozšíriť z Prahy aj na Slovensko. Koľko bude stáť franšízantov vstup do podnikania s touto značkou?

gastronómia | 15.03.2021

Dopyt po licenciách posilňuje

„Náklady na rebranding pobočiek nikdy nenesú v plnej miere franšízanti. Podieľame sa na nich aj my a prenajímateľ priestorov,“ hovorí Peter Ondrej, riaditeľ Coffeeshop Company.

gastronómia | 12.03.2021

Pizza Hut na love franšízantov

Známa sieť pizzérií ponúka licencie. Franšízanti, ktorí otvoria pobočku do konca roka 2021 získajú časť investície naspäť.

gastronómia | 01.03.2021

Bezpečný a kvalitný servis je základ

„Rok 2021 bude okrem iného v znamení otvárania nových reštaurácií. Chceme, aby boli všetky od začiatku v rukách franšízantov," hovorí Radim Foltýn, Franchising Director CZ & SK McDonald's.

gastronómia | 03.12.2020

Podnikanie s chuťou trhaného mäsa

Koncept rýchleho občerstvenia Volos chce svojimi pobočkami obsadiť celé Slovensko. Kto sa môže uchádzať o franšízovoú licenciu?

gastronómia | 23.11.2020

Príležitosť pre podnikateľov s nasadením

„Doba je bolestivá, ale o to viac sa snažíme náš koncept upravovať a posúvať ďalej. Spúšťame nové produkty a zaviedli sme nové služby,“ hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.

gastronómia | 16.11.2020

Originalitou za úspechom

Obmedzenie fungovania gastronomických prevádzkach nebude trvať večne. Ak je teda vaším cieľom podnikať v tejto oblasti, je ten správny čas na nájdenie tej pravej franšízy.

gastronómia | 19.10.2020

V každom hlavnom meste Európy

„Slovenský trh už máme pobočkami pokrytý. V Česku, Maďarsku a Poľsku priestor pre nových franšízantov stále je,“ hovorí majiteľ konceptu La Donuteria Peter Straňák.

gastronómia | 01.09.2020

McDonald´s je môj koníček aj život

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.

gastronómia | 14.08.2020

Pekne prepečené podnikanie

Rodinná sieť reštaurácií z Lotyšska Steiku Haoss chce prekročiť hranice krajiny. Ponúka príležitosť pre master-franšízantov.

gastronómia | 03.08.2020

Franšízanti McDonald´s prijímajú zamestnancov

Fastfoodovej sieti sa rýchlo po znovuotvorení reštaurácií vrátili tržby do normálu. Zákazníci zdvojnásobili záujem o McDelivery.

gastronómia | 05.05.2020

Subway finančne uľaví franšízantom

Dlhotrvajúce zníženie tržieb môže byť pre viacero franšízantov likvidačné. Subway im preto znižuje poplatky. Po odvolaní opatrení sa chce vrátiť v plnej sile.

gastronómia | 01.05.2020

Americký sen sa stal na Slovensku skutočnosťou

Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?

2
3
4
5
ďalšie  
posledný