McDonald ‘s na Slovensku rastie
Na mapu bratislavských pobočiek nedávno pribudla nová reštaurácia McDonald's v mestskej časti Bory. Nachádza sa blízko hlavných dopravných ťahov a v pešej dostupnosti zóny Bory Bývanie. Celá franšízová sieť v posledných rokoch kladie veľký dôraz na udržateľnosť a ekológiu. Preto v tejto franšíze nájdete zelenú strechu, odpadové separačné stanice, úsporné osvetlenie a automatický zavlažovací systém, využívajúci dažďovú vodu.
Ďalšie inovácie sa zameriavajú na zákaznícky komfort a čo najlepší zážitok. Napríklad návštevníci môžu využiť interaktívny hudobný systém s možnosťou výberu hudby cez mobilnú aplikáciu či automatický nápojový systém v McDrive pre rýchlejšiu obsluhu. Rodiny s deťmi potom ocenia multimediálny stôl s hrami. „Celá lokalita Bory sa intenzívne rozvíja a verím, že naša nová reštaurácia sem prinesie nielen kvalitné jedlo, ale vytvorí aj príjemné miesto na stretnutia,“ uvádza licenčná partnerka Lucia Matulová.
McDonald's otvorili aj svoju štvrtú prevádzku v Nitrianskom kraji v historických Topoľčanoch, ktorý otvoril dlhodobý licenčný partner značky Zoltán Vido. Nová prevádzka v Topoľčanoch sa zaradí do rodiny reštaurácií novej generácie. Interiér zaujme moderným dizajnovým konceptom „A Touch of Archery“, ktorý kreatívne pracuje s ikonickými zlatými oblúkmi značky. McDonald's myslí aj v prípade tejto pobočky na životné prostredie – reštaurácia bude vybavená úspornými spotrebičmi, LED osvetlením a ekologickými chladivami. Zákazníci budú môcť využívať 8 samoobslužných kioskov, službu Mobile Order & Pay cez aplikáciu MyOrder a tandemový McDrive systém. Rodiny s deťmi určite ocenia vonkajšie ihrisko Playland a digitálne hry v interiéri.
Stať sa franšízantom populárneho fastfoodu je pomerne náročné. Záujemcov najskôr čaká rok pre plné zaškolenie od obsluhy pobočky po manažérsku činnosť. Zmluvy sa uzatvárajú na 20 rokov a lokalitu vždy vyberá franšízor. Nehnuteľnosť potom patrí franšízorovi a franšízantovi ju prenajíma. Franšízant potom na svoje náklady kompletne zariadi reštauráciu a musí počítať s investíciou okolo 1.2 milióna euro, z čoho kapitál franšízanta tvorí asi 500 tisíc euro.

Prečítaj články

McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízing spôsobil revolúciu v globálnom podnikaní tým, že umožnil rýchlu expanziu s osvedčeným obchodným modelom. Objavte najväčšie franšízové siete, ktoré formujú priemyselné odvetvia po celom svete.
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?