Bagetový biznis s franšízou

Na ceste do sveta / Okrem Slovenska a domáceho Česka nájdu zákazníci pobočky Bageterie Boulevard aj v Spojených arabských emirátoch, konkrétne v Dubaji.
Streda
21.06.2023
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
 

Na Slovensku momentálne fungujú tri pobočky tohto gastronomického konceptu a všetky môžu zákazníci nájsť v nákupných centrách v našom hlavnom meste. Ide o centrá Bratislava Central, Eurovea a Aupark. Ambíciou Bagetérie Boulevard je rozšíriť sa aj do ďalších regiónov. Pomôcť by jej v tom mali franšízoví partneri.

Investícia do rozbehnutia podnikania pod hlavičkou Bageterie Boulevard bude stať franšízanta minimálne 100-tisíc eur. Franšízant získa nielen pomoc s rozbehnutím vlastnej franšízovej pobočky, ale aj komplexnú podporu zo strany skúseného partnera, ktorého značka sa v domácom Česku stala už lovebrandom. Pred otvorením pobočky pomáha franšízor svojim budúcim partnerom s vyhľadaním vhodnej lokality pre reštauráciu, zaistí architektonickú štúdiu a projekt prevádzky a následne aj výstavbu a zariadenie na kľúč.

Okrem toho sa franšízor postará aj o nábor a školenie celého personálu, samozrejme vrátane samotného franšízanta. Počas neho je zasvätený do jednotlivých procesov v Batérii Boulevard – od samotnej prevádzky, cez marketing, personalistiku, vernostný systém až po controlling a finančný manažment. Vzhľadom na to, že investícia do franšízy Bageterie Boulevard je pomerne vysoká, ponúka poskytovateľ licencie perspektívnym franšízantom podporu pri zabezpečení financovania pobočky, a to vrátane odporúčaní bankovej inštitúcie.

Štartom to nekončí

Počas spolupráce franšízor zabezpečuje dodávky surovín, obalov, marketingových materiálov, ktoré v prípade Bageterie Boulevard výrazne pomáhajú v budovaní už spomínaného lovebrandu. Práve marketing je pre túto značku veľmi dôležitý, preto aj svojim franšízovým partnerom pomáha s nastavením marketingovej stratégie a tiež pomoc s lokálnym marketingom.

Franšízanti sa môžu spoľahnúť na podporu Area Managera, ktorý je pripravený im pomôcť, a to nielen v prípade, keď nastane nejaký problém. Za svoju investíciu franšízanti získajú aj prístup ku kontrolnému systému pobočky, kompletné softvérové ​​zariadenie zahŕňajúce pokladničný, skladový a objednávkový systém.

To, čo franšízor od svojich partnerov očakáva, je ochota sa denne podieľať na chode jemu zverenej reštaurácie. Nevyhnutnou podmienkou je absolvovanie vyššie spomínaného školenia. Od uchádzačov tiež chce, aby mali skúsenosti s riadením ľudí, ideálne je, ak majú skúsenosti aj s pôsobením v gastronómii.