Guličková zmrzlina ako podnikanie

Zameraní na Európu / Guličková zmrzlina ICE’N’GO sa začala vyrábať v roku 2008 v Maďarsku. Dnes si na nej môžu pochutiť milovníci tejto zmrzliny v 15 európskych krajinách. Na Slovensku od roku 2010.
Nedeľa
11.09.2022
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
 

Počas uplynulých 12 rokov sa predajná sieť ponúkajúca originálne osvieženie v podobe guličkovej zmrzliny rozrástla na celom našom území. K dostaniu je aj vďaka aktivite franšízových partnerov na takmer 80 miestach. Najčastejšie ju nájdeme v lokalitách, kam ľudia chodia za zábavou a odpočinkom.

Práve vhodné umiestnenie v takýchto destináciách je jednou z dôležitých podmienok pre získanie franšízovej licencie. Stánok s veľkosťou 4 až 6 m2 by sa mal nachádzať v turisticky atraktívnych lokalitách ako sú napríklad zoologické záhrady, zábavné centrá, lunaparky, aquaparky, vyhlásené cukrárne, frekventované pláže alebo obľúbené rekreačné strediská. Skrátka všade tam, kde je dostatok ľudí, ktorí majú chuť sa baviť.

Ľuďom na dosah

Záujemca o podnikanie so značkou ICE'N'GO sa musí pripraviť na počiatočnú investíciu vo výške 2 až 7 tisíc eur. Tá zahŕňa dodávku kompletnej predajne, technológií, aj potrebné školenia, vďaka ktorým získa franšízant know-how na úspešné prevádzkovanie jeho pobočky. Samozrejmosťou je odovzdanie prevádzkového manuálu a tiež dokumentácie HACCP, ktorá je nevyhnutná pre podnikanie v odbore gastronómie. Konečná výška investície závisí od výberu konkrétneho predajného zariadenia.

Predajných možností majú uchádzači  ICE'N'GO niekoľko. Od predaja balenej guličkovej zmrzliny v už zavedených prevádzkach, až po mobilné stánky, s ktorými môžu nielen stáť na jednom mieste, alebo vyrážať napríklad na najrôznejšie festivaly, či už hudobné, alebo zamerané na jedlo.


Miesto ako ťahák / Aquaparky, ZOO, zábavné parky aj frekventované výletné ciele – všade tam sa darí konceptu ICE'N'GO a jeho franšízantom.

Populárne na fóre