Guličková zmrzlina ako podnikanie
Počas uplynulých 12 rokov sa predajná sieť ponúkajúca originálne osvieženie v podobe guličkovej zmrzliny rozrástla na celom našom území. K dostaniu je aj vďaka aktivite franšízových partnerov na takmer 80 miestach. Najčastejšie ju nájdeme v lokalitách, kam ľudia chodia za zábavou a odpočinkom.
Práve vhodné umiestnenie v takýchto destináciách je jednou z dôležitých podmienok pre získanie franšízovej licencie. Stánok s veľkosťou 4 až 6 m2 by sa mal nachádzať v turisticky atraktívnych lokalitách ako sú napríklad zoologické záhrady, zábavné centrá, lunaparky, aquaparky, vyhlásené cukrárne, frekventované pláže alebo obľúbené rekreačné strediská. Skrátka všade tam, kde je dostatok ľudí, ktorí majú chuť sa baviť.
Ľuďom na dosah
Záujemca o podnikanie so značkou ICE'N'GO sa musí pripraviť na počiatočnú investíciu vo výške 2 až 7 tisíc eur. Tá zahŕňa dodávku kompletnej predajne, technológií, aj potrebné školenia, vďaka ktorým získa franšízant know-how na úspešné prevádzkovanie jeho pobočky. Samozrejmosťou je odovzdanie prevádzkového manuálu a tiež dokumentácie HACCP, ktorá je nevyhnutná pre podnikanie v odbore gastronómie. Konečná výška investície závisí od výberu konkrétneho predajného zariadenia.
Predajných možností majú uchádzači ICE'N'GO niekoľko. Od predaja balenej guličkovej zmrzliny v už zavedených prevádzkach, až po mobilné stánky, s ktorými môžu nielen stáť na jednom mieste, alebo vyrážať napríklad na najrôznejšie festivaly, či už hudobné, alebo zamerané na jedlo.
Miesto ako ťahák / Aquaparky, ZOO, zábavné parky aj frekventované výletné ciele – všade tam sa darí konceptu ICE'N'GO a jeho franšízantom. Prečítaj články
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Mezinárodná franšízová sieť Extra Services poskytuje služby vo viac ako 15 krajinách EÚ. Teraz hľadá master-franšízanta pre rozvoj značky na Slovensku.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.