Guličková zmrzlina ako podnikanie
Počas uplynulých 12 rokov sa predajná sieť ponúkajúca originálne osvieženie v podobe guličkovej zmrzliny rozrástla na celom našom území. K dostaniu je aj vďaka aktivite franšízových partnerov na takmer 80 miestach. Najčastejšie ju nájdeme v lokalitách, kam ľudia chodia za zábavou a odpočinkom.
Práve vhodné umiestnenie v takýchto destináciách je jednou z dôležitých podmienok pre získanie franšízovej licencie. Stánok s veľkosťou 4 až 6 m2 by sa mal nachádzať v turisticky atraktívnych lokalitách ako sú napríklad zoologické záhrady, zábavné centrá, lunaparky, aquaparky, vyhlásené cukrárne, frekventované pláže alebo obľúbené rekreačné strediská. Skrátka všade tam, kde je dostatok ľudí, ktorí majú chuť sa baviť.
Ľuďom na dosah
Záujemca o podnikanie so značkou ICE'N'GO sa musí pripraviť na počiatočnú investíciu vo výške 2 až 7 tisíc eur. Tá zahŕňa dodávku kompletnej predajne, technológií, aj potrebné školenia, vďaka ktorým získa franšízant know-how na úspešné prevádzkovanie jeho pobočky. Samozrejmosťou je odovzdanie prevádzkového manuálu a tiež dokumentácie HACCP, ktorá je nevyhnutná pre podnikanie v odbore gastronómie. Konečná výška investície závisí od výberu konkrétneho predajného zariadenia.
Predajných možností majú uchádzači ICE'N'GO niekoľko. Od predaja balenej guličkovej zmrzliny v už zavedených prevádzkach, až po mobilné stánky, s ktorými môžu nielen stáť na jednom mieste, alebo vyrážať napríklad na najrôznejšie festivaly, či už hudobné, alebo zamerané na jedlo.

Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.