Guličková zmrzlina ako podnikanie
Počas uplynulých 12 rokov sa predajná sieť ponúkajúca originálne osvieženie v podobe guličkovej zmrzliny rozrástla na celom našom území. K dostaniu je aj vďaka aktivite franšízových partnerov na takmer 80 miestach. Najčastejšie ju nájdeme v lokalitách, kam ľudia chodia za zábavou a odpočinkom.
Práve vhodné umiestnenie v takýchto destináciách je jednou z dôležitých podmienok pre získanie franšízovej licencie. Stánok s veľkosťou 4 až 6 m2 by sa mal nachádzať v turisticky atraktívnych lokalitách ako sú napríklad zoologické záhrady, zábavné centrá, lunaparky, aquaparky, vyhlásené cukrárne, frekventované pláže alebo obľúbené rekreačné strediská. Skrátka všade tam, kde je dostatok ľudí, ktorí majú chuť sa baviť.
Ľuďom na dosah
Záujemca o podnikanie so značkou ICE'N'GO sa musí pripraviť na počiatočnú investíciu vo výške 2 až 7 tisíc eur. Tá zahŕňa dodávku kompletnej predajne, technológií, aj potrebné školenia, vďaka ktorým získa franšízant know-how na úspešné prevádzkovanie jeho pobočky. Samozrejmosťou je odovzdanie prevádzkového manuálu a tiež dokumentácie HACCP, ktorá je nevyhnutná pre podnikanie v odbore gastronómie. Konečná výška investície závisí od výberu konkrétneho predajného zariadenia.
Predajných možností majú uchádzači ICE'N'GO niekoľko. Od predaja balenej guličkovej zmrzliny v už zavedených prevádzkach, až po mobilné stánky, s ktorými môžu nielen stáť na jednom mieste, alebo vyrážať napríklad na najrôznejšie festivaly, či už hudobné, alebo zamerané na jedlo.
Prečítaj články
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Na mrazené dezerty stavil franchisový koncept Ice’n’go. Novo sa nachádza v Katalógu franchis.
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Magazín Enterpreneur vytvoril rebríček TOP 200 Franchis za rok 2014. McDonald’s obhájil svoje prvenstvo.