Guličková zmrzlina ako podnikanie
Počas uplynulých 12 rokov sa predajná sieť ponúkajúca originálne osvieženie v podobe guličkovej zmrzliny rozrástla na celom našom území. K dostaniu je aj vďaka aktivite franšízových partnerov na takmer 80 miestach. Najčastejšie ju nájdeme v lokalitách, kam ľudia chodia za zábavou a odpočinkom.
Práve vhodné umiestnenie v takýchto destináciách je jednou z dôležitých podmienok pre získanie franšízovej licencie. Stánok s veľkosťou 4 až 6 m2 by sa mal nachádzať v turisticky atraktívnych lokalitách ako sú napríklad zoologické záhrady, zábavné centrá, lunaparky, aquaparky, vyhlásené cukrárne, frekventované pláže alebo obľúbené rekreačné strediská. Skrátka všade tam, kde je dostatok ľudí, ktorí majú chuť sa baviť.
Ľuďom na dosah
Záujemca o podnikanie so značkou ICE'N'GO sa musí pripraviť na počiatočnú investíciu vo výške 2 až 7 tisíc eur. Tá zahŕňa dodávku kompletnej predajne, technológií, aj potrebné školenia, vďaka ktorým získa franšízant know-how na úspešné prevádzkovanie jeho pobočky. Samozrejmosťou je odovzdanie prevádzkového manuálu a tiež dokumentácie HACCP, ktorá je nevyhnutná pre podnikanie v odbore gastronómie. Konečná výška investície závisí od výberu konkrétneho predajného zariadenia.
Predajných možností majú uchádzači ICE'N'GO niekoľko. Od predaja balenej guličkovej zmrzliny v už zavedených prevádzkach, až po mobilné stánky, s ktorými môžu nielen stáť na jednom mieste, alebo vyrážať napríklad na najrôznejšie festivaly, či už hudobné, alebo zamerané na jedlo.

Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.