Žena v čele McDonald´s
Nová šéfka českého a slovenského McDonald's a doterajšia CEO McDonald's Ukrajina vo funkcii 1. augusta nahradila Dana Campa, ktorý na tejto pozícii pôsobil od septembra minulého roka. Ten prijal pozíciu Senior Franchising Director v spoločnosti McDonald's USA.
Aktuálne je Yuliya Badritdinova zodpovedná za rozvoj tohto globálneho giganta v troch krajinách – na Ukrajine, v Česku a na Slovensku. Tie sú v globálnej sieti McDonald's súčasťou jednej obchodnej jednotky, ktorých je v rámci európskeho trhu 11. Vo svojej predchádzajúcej vedúcej pozícii v spoločnosti mala na starosti marketing business analyst, korporátnu komunikáciu a ďalej strategické plánovanie pre celý ukrajinský trh. Súčasťou McDonald's Ukrajina je viac ako 11 rokov. Hoci reštaurácie McDonald's zostávajú na Ukrajine zatvorené, zamestnanci, ktorých je viac ako 10 tisíc, dostávajú pravidelný plat a navrch jednorazovú finančnú pomoc.
Aj pod vedením novej generálnej riaditeľky má McDonald's v Česku a na Slovensku ambíciu ďalej rásť. Zatiaľ posledná franšízová pobočka v Česku začala svoju prevádzku na konci júna, a to v juhočeskom Jindřichovom Hradci. Jej majiteľom je skúsený franšízant Michal Mládek, ktorý pred 30 rokmi nechýbal ani pri prvom tuzemskom McDonalde v Prahe. Na Slovensku aktuálne funguje 38 reštaurácií McDonald's.

Prečítaj články

McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízing spôsobil revolúciu v globálnom podnikaní tým, že umožnil rýchlu expanziu s osvedčeným obchodným modelom. Objavte najväčšie franšízové siete, ktoré formujú priemyselné odvetvia po celom svete.
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.
Najčítanejšie

Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Slovensko je zaujímavý trh vďaka menším a stredne veľkým mestám. Tie sú pre naše finančné franšízy tým pravým miestom," hovorí zakladateľ Partners Petr Borkovec.
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?