Franšíza do obchodného centra aj na ulicu
V dnešnom uponáhľanom svete sme často odkázaní na hľadanie rýchleho, chutného, a hlavne kvalitného jedla. Práve kvalita je niečím, na čo sa zakladateľ konceptu Ľubor Lelovits primárne zameral, ktorý prvú pobočku tejto franšízovej siete otvoril v roku 2005 v centre Košíc. Jej úspech znamenal, že v roku 2006 čoskoro nasledovala ďalšia prevádzka, ktorú nájdete v nákupnom centre GALÉRIA v Košiciach. V súčasnej dobe na domácom slovenskom trhu fungujú štyri pobočky, okrem dvoch košických môžu špeciality reštaurácií Mr. Kebab ochutnať aj zákazníci v Žiline a Prešove.
Cieľom majiteľa konceptu je rozšíriť sieť aj do ďalších slovenských miest. A pomôcť v tom majú práve franšízanti. Ako hovorí sám zakladateľ značky Ľubor Lelovits, franšíza Mr. Kebab je vhodná pre podnikateľov, ktorí majú chuť a odhodlanie samostatne riadiť svoje podnikanie, tvrdo pracovať, neustále sa zdokonaľovať a učiť sa. Musia byť tiež ochotní prijať pravidlá konceptu a spoločne s franšízorom a ďalšími franšízantmi budovať silnú značku.
Franšízové reštaurácie Mr. Kebab môžu nájsť svoje miesto v najrôznejších lokalitách. Môžu byť súčasťou nákupných centier a ich food courtov, v samostatných kamenných priestoroch v blízkosti rušných peších ulíc aj ako mobilné jednotky. V závislosti od veľkosti a formátu podniku sa celková investícia do franšízy pohybuje v priemere okolo 40 až 80 tisíc eur. Podľa údajov spoločnosti sa odhadovaná návratnosť investície pohybuje od 2 do 3 rokov. V celkovej investícii je zahrnutý jednorazový franšízový poplatok vo výške 10 000 eur. S franšízovou spoluprácou sú pre partnerov spojené ďalšie náklady v podobe mesačného franšízového poplatku vo výške 5 % z tržieb. Na oplátku franšízová centrála Mr.Kebab pomáha partnerom nájsť ideálne miesto a uľahčuje vytvorenie a otvorenie vlastného podniku.
Na ceste za hranice
Ambíciou vedenia Mr.Kebab je preniknúť aj do ďalších krajín, a to vrátane susedného Česka, kde hľadá master-franšízanta, ktorý by zastrešil rozvoj franšízových pobočiek po celej krajine. Ten si najprv otvorí vlastnú vzorovú prevádzku, ktorá bude do budúcnosti slúžiť aj ako školiaca pobočka. Rovnako čiastočne prevezme zásobovanie českých prevádzok originálnymi produktmi Mr. Kebab. S pomocou franšízora si bude musieť prenajať skladové priestory na priebežné skladovanie mrazeného, chladeného a suchého tovaru a zaistí logistiku zavážania jednotlivých prevádzok z tohto skladu.
Poskytovateľ licencie zároveň v Českej republike víta aj záujem zo strany uchádzačov o licenciu, ktorí by radi otvorili iba jednu pobočku vo svojom meste. „Individuálne každého uchádzača o licenciu posúdime, zistíme, v ktorom regióne uvažuje o otvorení prevádzky a nakoľko to myslí vážne. Pokiaľ to pôjde, radi pomôžeme s rozbehnutím, aj keď nebudú mať ambície stať sa master-franšízantom,“ hovorí Ľubor Lelovits a dodáva: "Chceme vybudovať silnú sieť a známu značku. Na dosiahnutie nášho cieľa sú nevyhnutní tí správni partneri. Spoločne, so správnymi znalosťami a odhodlaním, uspejete."

Prečítaj články

„Po dobu 6 mesiacov v čase pandémie sme franšízantom neúčtovali žiadne franšízové poplatky," prezrádza majiteľ a zakladateľ siete Mr. Kebab Ľubor Lelovits.
„Doba je bolestivá, ale o to viac sa snažíme náš koncept upravovať a posúvať ďalej. Spúšťame nové produkty a zaviedli sme nové služby,“ hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.
Syndróm vyhorenia v jednom odbore ho priviedol k úspechu a podnikaniu v inom. Ako dnes vidí svoje podnikanie pod značkou Mr. Kebab jeho zakladateľ Ľubor Lelovits?
Pri expanzii franšízy do zahraničia je nutné venovať pozornosť nie iba podnikateľskému modelu, ale aj vzťahom s franšízantmi.
Na český trh vstupuje oficiálne franšízová sieť Mr. Kebab zo Slovenska. Nové pobočky otvorí v Kladne a Českých Budejoviciach.
Najčítanejšie

Ako vytvoriť prosperujúcu franšízovú sieť? Prinášame rady a tipy ako zaistiť hladkú prevádzku siete, a docieliť dlhodobý úspech.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Japonec si všíma čisté topánky, Arab a Rus značky hodiniek. Aziati preferujú v obchodných vzťahoch odstup, Američania majú radi integráciu. A uprostred toho sme my, čo sa snažíme vyhnúť prešľapu pri obchodnom jednaní.
Česká franšízová značka detskej konfekcie sa po 25 rokoch skúseností chystá vstúpiť na rumunský trh.
Populárne na fóre
Pizza Hut budúcnosti
Dobrý deň priatelia, som taký šťastný, že som dostal pôžičku od pôžičkovej firmy pána Jamesa Moora, videl som v televízii odporúčanie, že pôžičková firma...
Pizza Hut budúcnosti
To je dobrá správa od LendingTree inc, ponúkame všetky typy pôžičiek na uspokojenie vašich želaných túžob. Či už ide o pôžičku na začatie nového podnikania,...
McDonald´s je môj koníček aj život
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...
McDonald´s je môj koníček aj život
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...
McDonald´s je môj koníček aj život
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...
Pizza Hut na love franšízantov
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...
Šanca na úspech v gastronómii
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...
Bezpečný a kvalitný servis je základ
NALIEHAVÁ PONUKA PÔŽIČIEK S NÍZKOU ÚROKOVOU SADZBOU 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizícia podnikateľského úveru a všetkých ďalších súvisiacich pôžičiek KRISTOVSKÉ...