Originalitou za úspechom

Potvrdená spolupráca / Franšízor značiek Easy Wine a Easy Beer uzatvára s franšízovými partnermi zmluvu na 10 rokov. Investícia činí približne 150 tisíc eur. Očakávaná návratnosť investície sa pohybuje v horizonte 14 až 30 mesiacov.
Pondelok
16.11.2020
Obmedzenie fungovania gastronomických prevádzkach nebude trvať večne. Ak je teda vaším cieľom podnikať v tejto oblasti, je ten správny čas na nájdenie tej pravej franšízy.
 

V kríze snáď viac ako kedykoveľke inokedy platí, že úspech dosiahnu tí, ktorí sú originálni. To platí o pôvodom lotyšských franšízových konceptoch Easy Bear a Easy Wine. A nejde iba o originalitu smerom k zákazníkom, keďže každý hosť po príchode do reštaurácie dostane od obsluhy magnetickú kartu s virtuálnymi peniazmi, ktorá mu umožní načapovať si nápoje zo špeciálne navrhnutej a vyrobenej steny. Nemusí čakať na príchod obsluhy, aby si objednal, a môže pred rozhodnutím, čo bude celý večer piť, ochutnať niekoľko vzoriek a vybrať si ten nápoj, ktorý mu najviac vyhovuje.

Tento systém je výhodný aj pre majiteľov  franšízovej pobočky, pretože vďaka nemu majú dokonalý prehľad o spotrebe a zásobách. Každý vypitý mililiter je totiž automaticky zaznamenaný, spotreba a náklady sú sledováné neustále. Nižšie sú tiež nároky na personál, pobočka nemusí zamestnávať toľko čašníkov či servírok. Rýchlejšia je tiež obsluha zákazníkov, čo sa premieta aj do ich konečného účtu.

Záujemca o licenciu pre Easy Bear či Easy Wine sa musí pripraviť na investíciu vo výške zhruba 150 tisíc eur. Polovica vynaložených prostriedkov ide do zariadenia prevádzky vrátane zariadeniu baru a kuchyne. Podľa vedeniu konceptu majitelia franšíz dosahujú zisk už do dvoch mesiacov po otvorení. Franšízor od nich tiež počas prvých troch mesiacov nevyžaduje platenie franšízových poplatkov. Všetky informácie a procesy nutné pre zabezpečenie chodu reštaurácií oboch typov sú presne popísané vo franšízovom manuáli, ktorý franšízant vďaka spolupráci s tymito značkami získa. Tiež sa franšízanti môžu oprieť o podporu franšízora, a to hlavne, čo sa  týka dôkladného školenia.

V pobočkách Easy Wine môžu hostia ochutnať 60 rôznych druhov vína, v Easy Beer 200 druhov piva. „To predstavuje veľmi zaujímavú príležitosť pre tých, čo chcú napríklad ochutnať drahé víno a nikdy by si nekúpili celú fľašu, ktorá môže stáť aj viac ako 30 eur. Ak sa na to pozrieme z podnikateľského hľadiska, je veľmi náročné dosiahnuť úspech ak predávate iba exkluzívne drahé vína. Väčšina ľudí totiž pije víno v strednej cenovej kategórii, takže sme s ohľadom na to koncipovali našu ponuku,“ dopĺňa Peteris Ozols, CEO a COO konceptov Easy Wine a Easy Beer.


Kontrola díky technologiím / Práci franšízantům usnadňuje speciálně vyvinutý software, který je propojen s prodejním systémem a sleduje úhrady kartou, spotřebu, loajalitu zákazníků a také stav pokladny. Umožňuje monitorování prodejů a spotřeby z jakéhokoli místa na zemi díky internetovému připojení na počítači nebo prostřednictvím chytrého mobilního telefonu či tabletu. Kontrolu fungování pobočky tak může franšízant sledovat prakticky kdykoli a odkudkoli.