S inováciami za zákazníkmi

Zamerané na franšízu / Vznik siete UGO sa datuje od roku 2006, kedy bola otvorená prvá prevádzka. K UGO Freshbarom sa následne pridal koncept reštaurácií UGO Šalátovne. Od roku 2012 je súčasťou veľkej rodiny KOFOLA a.s.
Streda
15.01.2020
Ponuka fresh barov UGO sa pred nedávnom rozrástla, a to o UGO Grill sandwiche. Dostupné budú i v tých najmenších franšízových prevádzkach.
 

Manažment siete UGO veľmi silno vníma, že už dlhodobo rastie dopyt po ponuke kvalitného jedla, a to aj na miestach, kde zákazníci mohli nájsť donedávna iba stánky s párkami v rožku. „Vďaka tomuto projektu je možné dostať ponuku teplého jedla aj do miest, kde to predtým nebolo možné. Projekt UGO Grill zabezpečuje našim franšízantom kompletný servis. Od zaistenia technológie, jej prípadného financovania, servisu, dodávok produktov až po predajnú podporu na celoštátnej a lokálnej úrovni,“ hovorí Stanislav Pekárek, Head of Marketing spoločnosti UGO trade.

Jednotlivé pobočky v Česku a na Slovensku budú postupne zariaďované novou technológiou, ktorá im umožní uspokojiť priania zákazníkov ohľadom čerstvo pripraveného kvalitného jedla. Filtruje paru a pachy a preto je vhodná aj pre jednotky situované vo voľnom priestore. Produkty sú predpripravené u dodávateľa, zamestnanci pobočky s ich výrobou nemajú žiadnu prácu. Stačí im sandwich iba vytiahnuť z chladničky, vložiť na minútu do grilu a následne do obalu. To všetko rýchlo a ako už bolo povedané, s ohľadom na kvalitu a čerstvosť. „V prvej vlne sme UGO Grill nasadili do vlastných freshbarov, teraz pracujeme na zavedení do freshbarov našich franšízových partnerov. V ďalšej fáze prídu na rad šalátovne,“ dopĺňa Stanislav Pekárek s tým, že náklady spojené s implementáciou tejto technológie sa líšia podľa toho, ako rozsiahle úpravy je potrebné realizovať pre ich spustenie.

Spustenie novej technológie do prevádzky však nie je jediným krokom, ktorý v tomto ohľade UGO plánuje. Inovácie totiž vedenie spoločnosti považuje za kľúčové na dosiahnutie úspechu. V súčasnosti pracuje na vývoji ďalších produktov do portfólia UGO Grill, vďaka ktorým osloví ďalšie zákaznícke segmenty a uspokojí ich požiadavky čo sa týka jedla.

Väčšinu z viac ako 80 fresh barov a šalátovní UGO prevádzkujú franšízoví partneri, a to v pomere 60 % ku 40 %. Cieľom spoločnosti UGO trade je, aby ich podiel aj v do budúcnosti rástol, preto ponúka záujemcom okrem nových lokalít aj odpredaj už fungujúcich, rozbehnutých pobočiek, a to napr. v Bratislave. 


Nové technológie na tanieri / „Projekt UGO Grill zabezpečuje našim franšízantom kompletný servis. Od zaistenia technológie, jej prípadného financovania, cez servis, dodávky produktov až po marketingovú podporu na celoštátnej a lokálnej úrovni,“ vysvetľuje Stanislav Pekárek, Head of Marketing UGO trade.