Marvel v službách značky DQ

Franšízová sieť Dairy Queen predstavila v týchto dňoch v USA svoju špeciálnu májovú ponuku, inšpirovanú pokračovaním úspešného sci-fi spoločnosti Marvel Strážcovia galaxie. Vanilková zmrzlina bola doplnená kúskami karamelu a čokolády, a vzniknutý nový ľadový dezert - tzv. Blizzard® - má chuťovo pripomínať brownies. Dairy Queen sa špecializuje na chladené produkty ako je zmrzlina, ovocné a ľadové šťavy a nápoje, ovocné smoothies, ovocné poháre so zmrzlinou a mrazené torty rôznych chutí.
Rodinný rýchly servis v americkom štýle, doplnený o ponuku sladkostí a dezertov, pôsobí na globálnom trhu už takmer 80 rokov. Dairy Queen je teda rovnako stará ako Tina Turner, či Chuck Norris, a v USA je súčasťou národnej stravovacej kultúry. Svetovo známe sú práve ich zmrzlinové dezerty nazývané Blizzard®, ktoré konzumuje napríklad Warren Buffet. Sieť má celkovo okolo siedmich tisíc franšízových reštaurácií v Spojených štátoch amerických a 29 v ďalších krajinách, Európa na ich zoznamu dosiahnutých lokalít doteraz chyba.
Nie rýchle, ale zábavné jedlo
V raste Dairy Queen pomohlo okrem iného rozšírenie sortimentu, najväčší úspech oslavuje koncept reštaurácií Grill & chill. Jedálny lístok DQ® tvoria chutné hamburgery (medzi nimi i najznámejší Flamethrower Grill Burger®), kuracie kúsky, šaláty, tortily a sendviče. Oproti klasickým fastfoodom v reštauráciách Diary Queen roznáša pokrmy k stolom obsluha. Firmu prezentuje okrem iného motto "Not fastfood, but fun food" (Nie rýchle, ale zábavné jedlo).
DQ® hľadá partnerov medzi silnými úspešnými firmami a podnikateľmi, ktorí už majú skúsenosti v odvetviach spojených s jedlom a pitím (gastronómia, stravovanie, maloobchod, distribúcia), poprípade v iných, súvisiacich odboroch - obchodné reťazce, lekárne, kiná, zábavné parky, ihriská, čerpacie stanice, a pod. Prípadný franšízant sa musí pripraviť na následné povinné podpísanie exkluzívnej zmluvy na regionálne zastúpenie (Franchise Area Development). Investícia za reštauráciu Grill & chill® je od 1,1 milióna dolárov, priemerný ročný výnos na reštauráciu býva v priemere 1,3 miliónov amerických dolárov. Počiatočná kapitálová investícia je vždy závislá na podmienkach v konkrétnom regióne.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Najčítanejšie

TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?