Marvel v službách značky DQ

Franšízová sieť Dairy Queen predstavila v týchto dňoch v USA svoju špeciálnu májovú ponuku, inšpirovanú pokračovaním úspešného sci-fi spoločnosti Marvel Strážcovia galaxie. Vanilková zmrzlina bola doplnená kúskami karamelu a čokolády, a vzniknutý nový ľadový dezert - tzv. Blizzard® - má chuťovo pripomínať brownies. Dairy Queen sa špecializuje na chladené produkty ako je zmrzlina, ovocné a ľadové šťavy a nápoje, ovocné smoothies, ovocné poháre so zmrzlinou a mrazené torty rôznych chutí.
Rodinný rýchly servis v americkom štýle, doplnený o ponuku sladkostí a dezertov, pôsobí na globálnom trhu už takmer 80 rokov. Dairy Queen je teda rovnako stará ako Tina Turner, či Chuck Norris, a v USA je súčasťou národnej stravovacej kultúry. Svetovo známe sú práve ich zmrzlinové dezerty nazývané Blizzard®, ktoré konzumuje napríklad Warren Buffet. Sieť má celkovo okolo siedmich tisíc franšízových reštaurácií v Spojených štátoch amerických a 29 v ďalších krajinách, Európa na ich zoznamu dosiahnutých lokalít doteraz chyba.
Nie rýchle, ale zábavné jedlo
V raste Dairy Queen pomohlo okrem iného rozšírenie sortimentu, najväčší úspech oslavuje koncept reštaurácií Grill & chill. Jedálny lístok DQ® tvoria chutné hamburgery (medzi nimi i najznámejší Flamethrower Grill Burger®), kuracie kúsky, šaláty, tortily a sendviče. Oproti klasickým fastfoodom v reštauráciách Diary Queen roznáša pokrmy k stolom obsluha. Firmu prezentuje okrem iného motto "Not fastfood, but fun food" (Nie rýchle, ale zábavné jedlo).
DQ® hľadá partnerov medzi silnými úspešnými firmami a podnikateľmi, ktorí už majú skúsenosti v odvetviach spojených s jedlom a pitím (gastronómia, stravovanie, maloobchod, distribúcia), poprípade v iných, súvisiacich odboroch - obchodné reťazce, lekárne, kiná, zábavné parky, ihriská, čerpacie stanice, a pod. Prípadný franšízant sa musí pripraviť na následné povinné podpísanie exkluzívnej zmluvy na regionálne zastúpenie (Franchise Area Development). Investícia za reštauráciu Grill & chill® je od 1,1 milióna dolárov, priemerný ročný výnos na reštauráciu býva v priemere 1,3 miliónov amerických dolárov. Počiatočná kapitálová investícia je vždy závislá na podmienkach v konkrétnom regióne.
Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.