Zmrzlináreň na kľúč
Pôvodom poľský koncept, ktorý na tamojšom trhu pôsobí viac ako 8 rokov, má po celom Poľsku šesť vlastných a 17 franšízových pobočiek. So svojím konceptom tak chce vstúpiť aj na náš trh, kde hľadá záujemcov o franšízové licencie, ktorí by si chceli splniť svoj sen a otvoriť si stánok so zmrzlinou.
Od klasických zmrzlinových stánkov sa pobočky značky LODOstrefa líšia najmä svoju ponukou. Zákazník si môže vybrať, či má chuť na zmrzlinu taliansku, či americkú, alebo by radšej ochutnal obľúbené granity či gofry. "Za 8 rokov sme vybudovali základ konceptu založený na skúsenostiach v oblasti výroby a predaja zmrzlinových strojov. Tieto znalosti sme využili na vytvorenie svojich vlastných kioskov, rovnako ako nás to viedlo k rozšíreniu siete skrze franšízových partnerov," hovorí Joanna Misiakowska zo spoločnosti LODOstrefa.
Záujemcov o franšízu LODOstrefa nečakajú nijako závratné investície. Firma od svojich franšízantov nechce ani licenčný poplatok, ani nevyberá poplatok marketingový. Jediným poplatkom, ktorý potom franšízanti hradí, je franšízové fee v hodnote 500 zlotých za sezónu, čo je zhruba 124 eur.
Vďaka pripojenie sa k systému LODOstrefa získa podnikateľ podporu zo strany franšízora najmä v oblasti marketingu. Samozrejmosťou sú potom tiež pravidelné dodávky ingrediencií pre výrobu zmrzliny a doplnkového sortimentu. "V rámci spolupráce od nás franšízant získa plne vybavený stánok, ktorý je možno v podstate ihneď začať prevádzkovať," dopĺňa Misiakowska.
Prečítaj články
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Najčítanejšie
Franchising – čo to je?
/03.10.2013
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Zákazník k nám prichádza pre riešenie a istotu, nielen pre farbu,“ hovorí manažérka franšízy Dom Farieb Lucia Bovan.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.