Zmrzlináreň na kľúč

Pôvodom poľský koncept, ktorý na tamojšom trhu pôsobí viac ako 8 rokov, má po celom Poľsku šesť vlastných a 17 franšízových pobočiek. So svojím konceptom tak chce vstúpiť aj na náš trh, kde hľadá záujemcov o franšízové licencie, ktorí by si chceli splniť svoj sen a otvoriť si stánok so zmrzlinou.
Od klasických zmrzlinových stánkov sa pobočky značky LODOstrefa líšia najmä svoju ponukou. Zákazník si môže vybrať, či má chuť na zmrzlinu taliansku, či americkú, alebo by radšej ochutnal obľúbené granity či gofry. "Za 8 rokov sme vybudovali základ konceptu založený na skúsenostiach v oblasti výroby a predaja zmrzlinových strojov. Tieto znalosti sme využili na vytvorenie svojich vlastných kioskov, rovnako ako nás to viedlo k rozšíreniu siete skrze franšízových partnerov," hovorí Joanna Misiakowska zo spoločnosti LODOstrefa.
Záujemcov o franšízu LODOstrefa nečakajú nijako závratné investície. Firma od svojich franšízantov nechce ani licenčný poplatok, ani nevyberá poplatok marketingový. Jediným poplatkom, ktorý potom franšízanti hradí, je franšízové fee v hodnote 500 zlotých za sezónu, čo je zhruba 124 eur.
Vďaka pripojenie sa k systému LODOstrefa získa podnikateľ podporu zo strany franšízora najmä v oblasti marketingu. Samozrejmosťou sú potom tiež pravidelné dodávky ingrediencií pre výrobu zmrzliny a doplnkového sortimentu. "V rámci spolupráce od nás franšízant získa plne vybavený stánok, ktorý je možno v podstate ihneď začať prevádzkovať," dopĺňa Misiakowska.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.