Zmrzlináreň na kľúč

Pôvodom poľský koncept, ktorý na tamojšom trhu pôsobí viac ako 8 rokov, má po celom Poľsku šesť vlastných a 17 franšízových pobočiek. So svojím konceptom tak chce vstúpiť aj na náš trh, kde hľadá záujemcov o franšízové licencie, ktorí by si chceli splniť svoj sen a otvoriť si stánok so zmrzlinou.
Od klasických zmrzlinových stánkov sa pobočky značky LODOstrefa líšia najmä svoju ponukou. Zákazník si môže vybrať, či má chuť na zmrzlinu taliansku, či americkú, alebo by radšej ochutnal obľúbené granity či gofry. "Za 8 rokov sme vybudovali základ konceptu založený na skúsenostiach v oblasti výroby a predaja zmrzlinových strojov. Tieto znalosti sme využili na vytvorenie svojich vlastných kioskov, rovnako ako nás to viedlo k rozšíreniu siete skrze franšízových partnerov," hovorí Joanna Misiakowska zo spoločnosti LODOstrefa.
Záujemcov o franšízu LODOstrefa nečakajú nijako závratné investície. Firma od svojich franšízantov nechce ani licenčný poplatok, ani nevyberá poplatok marketingový. Jediným poplatkom, ktorý potom franšízanti hradí, je franšízové fee v hodnote 500 zlotých za sezónu, čo je zhruba 124 eur.
Vďaka pripojenie sa k systému LODOstrefa získa podnikateľ podporu zo strany franšízora najmä v oblasti marketingu. Samozrejmosťou sú potom tiež pravidelné dodávky ingrediencií pre výrobu zmrzliny a doplnkového sortimentu. "V rámci spolupráce od nás franšízant získa plne vybavený stánok, ktorý je možno v podstate ihneď začať prevádzkovať," dopĺňa Misiakowska.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?