Bratislavský McDonald's v novom

Franšíza na vzostupe / McDonald's má v Bratislave 17 pobočiek. Na Slovensku je celkovo 41 reštaurácii a v pláne je až päť ďalších.
Pondelok
18.09.2023
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
 

V nákupnom centre Eurovea 2 v Bratislave sa nachádza najväčšia reštaurácia McDonald's na Slovensku. Pýši sa však aj iným prvenstvom – je jedna z prvých reštaurácií, ktoré sú vyhotovené v modernom dizajne Luna. Nový koncept sa postupne objavuje v reštauráciách McDonald's po celom svete a Slovensko a Česko sú medzi prvými. Dizajn sa opiera o okrúhle a polkruhové tvary, ktoré symbolizujú spájanie. Do interiéru sa zapájajú vo forme sedadiel, stolov a celkovej architektúry priestoru. K tej prispievajú aj priehľadné deliace priečky. Pri stole vyčlení priestor vašej skupiny, ale nebráni ani kontaktu s ostatnými. „Luna vytvára vzdušné a priateľské prostredie. Cieľom dizajnérov bolo vytvoriť priestor na zdieľanie momentov života s priateľmi a rodinou. Nový dizajn navodzuje pocit súdržnosti, pričom dbá na praktickosť,“ vysvetľuje Lucia Poláčeková, PR manažérka pre McDonald's ČR/SR.

Ako sa darí McDonald's na Slovensku?

Spoločnosť McDonald's pôsobí na slovenskom trhu od roku 1995 a teraz tu nájdeme 41 reštaurácií, z ktorých sa 17 nachádza v Bratislave a ostatné vo väčších a známych mestách, ako Banská Bystrica, Nitra, Trnava a tiež na niekoľkých diaľniciach. Väčšinu z nich prevádzkuje dvanásť licenčných partnerov. Tento rok McDonald's otvorili dve nové prevádzky (Dolný Hričov, Pezinok) a rozšírili práve spomínanú pobočku v Eurovea 2. Do konca roku 2023 plánujú otvoriť na Slovensku ďalšie. „Vďaka lojalite zákazníkov a investíciám do rozvoja podnikania sa nám kontinuálne darí posilňovať predajné kanály, rozširovať naše služby a zlepšovať zákaznícku skúsenosť. Našim plánom je otvárať 3 až 5 prevádzok ročne po celom Slovenskom a aktuálne vyhľadávame atraktívne miesta pre možnú výstavbu,“ dodáva Lucia Poláčeková, PR manažérka pre McDonald's ČR/SR. Cieľom spoločnosti McDonald's je postupne franšízovať celý slovenský trh. Dôvodom je najmä lokálny prístup, na ktorom si spoločnosť zakladá.

Tretinu licenčných partnerov zastupujú ženy

Za najväčšou pobočkou v Eurovea 2 stojí Katarina Balogová a je jednou z troch žien, ktoré na Slovensku statočne zdolávajú všetky výzvy podnikania. V niektorých oblastiach dokonca o niečo citlivejšie alebo detailnejšie. Všetky tieto ženy, ktoré riadia obľúbené reštaurácie, sa zhodujú, že je to práca postavená na dôvere, tímovom duchu a stabilnom, desaťročiami overenom podnikateľskom systéme.


Nový koncept dizajnu / Interiér reštaurácie je inšpirovaný stretávaním, priateľstvom a tvarmi Mesiaca.