Sme na ceste za hranice
Aký bol rok 2022 pre značku Kaliforňan?
Rok 2022 bol pre Kaliforňana veľmi významný, pretože sme oficiálne založili vlastný franšízový koncept. Po rapídnej expanzii v Bratislave sme lokálny rast ustálili na ôsmich prevádzkach a začali sme sa venovať budovaniu značky, ktorá je uznávaná aj za hranicami hlavného mesta. Naše úsilie sa vyplatilo a tento rok plánujeme pomocou franšízových partnerov otvárať prevádzky v nových mestách nie len na Slovensku ale aj v Čechách.
Boli ste úspešní pri hľadaní nových franšízantov pre rozvoj vašej siete na Slovensku? V ktorých lokalitách nájdeme nové pobočky?
Kaliforňan je klasické obedové bistro, ktoré nájdete na vysoko frekventovaných miestach v okolí kancelárskych a rezidentských budov. Najväčší potenciál preto vidíme vo väčších slovenských mestách ako je Trenčín, Trnava, Nitra, Košice alebo Žilina. Zopár z týchto lokalít sa môže tešiť na svojho lokálneho Kaliforňana už tento rok, do niektorých miest stále hľadáme toho správneho franšizantu. Aj napriek tomu že ekonomická situácia v Európe je momentálne turbulentná, šikovných ľudí s podnikateľským duchom to neodradí, čo jednoznačne cítime aj na dopyte po našich franšízach.
Ako ťažké je z vášho pohľadu nájsť v súčasnosti kvalitných franšízantov v oblasti gastronómie?
Podľa toho čo spoločnosti hľadajú. Pre nás je dôležitý práve ten podnikateľský duch a vášeň pre životný štýl, ktorý Kaliforňan reprezentuje. Prvoplánovo nehľadáme niekoho s rokmi skúseností v gastre ale niekoho, komu môžeme dôverovať. Krása franšízového konceptu je práve v tom, že franšízant je často prvo-podnikateľ - človek, ktorý je ambiciózny a túži po vlastnom biznise ale chce minimalizovať risk. Aj keď kandidátov je veľa, tých kvalitných si treba vyberať, pretože práve na nich bude stáť úspech konceptu.
Musí mať franšízant vašej značky skúsenosti v gastronómii alebo sa všetko potrebné naučí na školení?
Nemusí, všetko ho naučíme počas školenia a pomocou detailne vypracovaných manuálov. Na našich súčasných partneroch vidíme, že predchádzajúce skúsenosti z gastra ani zďaleka neurčujú úspech biznisu. Väčšiu váhu kladieme na osobné vlastnosti - v gastre sa robí najlepšie ľudom čo sú spoločenskí, zhovorčiví a majú okolo seba radi ruch a zábavu.
Ako dlho trvá zaškolenie nového franšízanta a čo sa počas neho naučí?
Na pokrytie manažmentu prevádzok ako aj kuchyne by sme odporúčali minimálne štyri týždne. Ale franšízanti sa u nás nemusia báť, prvotným školením naša výpomoc nekončí a prevádzky podporujeme počas celého partnerstva.
Aké sú plány na rozšírenie konceptu Kaliforňan na rok 2023?
Tento rok sa sústreďujeme na úspešné otvorenie franšízových prevádzok, čo bude naša prvá expanzia mimo Bratislavy. Plánujeme otvoriť minimálne štyri nové prevádzky v troch lokalitách. Našim dlhodobým cieľom je otvoriť prevádzky vo všetkých väčších mestách na Slovensku a pokračovať v zahraničí. Európe sa nebránime. Okrem geografickej expanzie pracujeme aj na našom menu, ktoré sa mení sezónne a obsahuje zväčša lokálne ingrediencie. Týmto dokážeme nielen udržať záujem ľudí, ale tak isto aj ponúknuť dobré jedlo za rozumné ceny.
Prečítaj články
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Obohatiť gastronomický trh plánuje svojou ponukou bowl koncept Kaliforňan, bistro, ktoré zmenilo pojem ‘slovenský fast-food‘. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Populárne na fóre
Koop Nembutal, Adderall, Ketamine (WhatsApp: +33605811506)
Koop Nembutal, Adderall, Ketamine (WhatsApp: +33605811506) Onze Nembutal (Pentobarbital Natrium), mis geen speciale aanbiedingen, bestel Nembutal (Pentobarbital Natrium)...
Jsjsjjs
(+966505195917) Where to buy Abortion pills in middle east?(+966505195917) Abortion pills in al Farwaniyah, Kuwait |abortion pills in Al Asimah, Kuwait |(+966505195917)abortion...
Amitumu
Amina
+256754810143 $$ SPIRITUAL QUICKEST DEATH SPELL / REVENGE SPELL CASTER IN AUSTRALIA, NORWAY, ITALY, POLAND, SWEDEN *$$ DEATH SPELLS/ MARRIAGE SPELL CASTER REVIEW, WITCHCRAFT, PSYCHIC, MAGIC FORUM, BLACK MAGIC IN UK, BELGIUM - POTRAVINY A ZDRAVIE
+256754810143 $$ SPIRITUAL QUICKEST DEATH SPELL / REVENGE SPELL CASTER IN AUSTRALIA, NORWAY, ITALY, POLAND, SWEDEN *$$ DEATH SPELLS/ MARRIAGE SPELL CASTER REVIEW, WITCHCRAFT,...
Arby’s bude mať divoké krídla
Mam to rat
McDonald´s členom SFA
dobry den ako je to vlastne s kupou licencie na mcdonalds na slovensku? lebo na cechach su o tom clanky ale tu neviem ci je to vobec mozne ? dakujem