Na expanziu na Slovensko sme pripravení
Fanúšikovia mexickej kuchyne, resp. jej formy Tex mex, ktorá je typická pre juhozápad USA, sa môžu v Česku zastaviť v pobočkách konceptu Burrito Loco už aj v Brne a Zlíne. Ambíciou siete je svojimi špecialitami potešiť milovníkov jedla nielen v ďalších krajských mestách v ČR, ale aj na Slovensku. Pomôcť by jej v tom mali práve franšízoví partneri.
Koncept Burrito Loco vznikol v roku 2012 v Českej republike a nejde o žiadnu zahraničnú franšízu. Za týmto nápadom stoja dvaja Američania dlhodobo žijúci v Prahe – podnikateľ Glenn Spicker a šéfkuchár Scott Kelly. Teraz je podľa vedenia konceptu na čase aj expanzia za hranice Česka. „Logisticky sme na vstup na Slovensko pripravení. V prvej fáze by sme radi najskôr otvorili pobočku v Bratislave, prípadne potom v Košiciach a ďalších krajských mestách,“ hovorí spolumajiteľ Burrito Loco Ján Matoušek s tým, že celkovo vidí na slovenskom trhu potenciál pre 10 pobočiek.
Záujemca o franšízu si môže vybrať z niekoľkých typov pobočiek, ktoré by chcel pod hlavičkou Burrito Loco prevádzkovať. Líšia sa svojim umiestnením. V centre mesta či v inej frekventovanej lokalite to je Street Bistro, v prípade obchodných centier je potom vhodný formát Food Court. Príležitosť stať sa súčasťou tejto progresívnej značky majú aj majitelia už fungujúcich reštaurácií, a to vďaka konceptu „ghost kitchen“, vďaka ktorému si môžu rozšíriť ponuku a podporiť tak napríklad svoj rozvoz.
Podnikanie v gastre za 100 tisíc eur
Poskytovateľ licencie hľadá vo svojich budúcich franšízantov podnikavosť, pracovitosť, vášeň pre TEX-MEX kuchyňu, a hlavne schopnosť dotiahnuť veci do konca. Pre záujemcov o podnikanie pod značkou Burrito Loco nie je potrebné, aby mali dlhoročné skúsenosti v gastronómii, hoci sú samozrejme plusom. Koncept je nastavený tak, že kuchársku stránku podnikania má na starosti franšízor cez dodávky kľúčových surovín, ktoré sú pripravené podľa jeho receptúr centrálne, čo zároveň zaisťuje rovnakú kvalitu a chuť na každej z prevádzok.
Vstupný poplatok za licenciu Burrito Loco vyjde franšízista 10 až 20 tisíc eur. Ďalej musí byť pripravený investovať minimálne 80 tisíc eur do svojej novej pobočky. Pravidelné mesačné poplatky sa pohybujú od 5 do 9 % z čistých predajov. Ako franšízor upozorňuje, podmienky sa snažia vždy pre každú lokalitu nastaviť individuálne tak, aby bola prevádzka franšízanta už od začiatku zisková.

Prečítaj články

Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Laici aj podnikatelia so skúsenosťami z oblasti gastronómie. Tí všetci sa môžu stať franšízantmi značky iBoxík. Aká investícia na nich čaká?
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.
Franšíza Burrito Loco sa chce rozšíriť z Prahy aj na Slovensko. Koľko bude stáť franšízantov vstup do podnikania s touto značkou?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.