Šťastná trinástka pre franšízu

Kúzlo spolupráce / Značka Fruitisimo spolupracuje so silnými obchodnými partnermi. Koncept je možné umiestiť aj do väčších predajných formátov, formou tzv. Shop-in-Shop. Aktuálne ponúka spojenie napr. so značkou Sklizeno, čím môže vzniknúť tzv. double-franšízový koncept, kde franšízant profituje z dvoch značiek na jednom mieste, s jedným personálom.
Štvrtok
02.01.2020
Rok 2020 bude u Fruitisima v znamení expanzie. Nové pobočky otvorí na českom, slovenskom aj maďarskom trhu.
 

Počas tohto roka sa vedenie siete sústredilo hlavne na inovácie, nové produkty a zlepšovanie prevádzkových záležitostí týkajúcich sa súčasnej siete. Expanzia teda nebola tak masívna ako v predchádzajúcich rokoch, keď prevádzku zahájilo 6 nových pobočiek. Štyri z nich otvorili Fruitisimo na domácom trhu, ďalšie dve v Maďarsku. Z hľadiska hospodárskych výsledkov bol podľa výkonného riaditeľa spoločnosti Fruitisimo Group Michala Příhody tento rok rekordný v histórii celej firmy.

V júni Michal Příhoda v rozhovore pre portál Franchising.sk prezradil, že by s konceptom rád expandoval do nových lokalít, kde je možné prevádzkovať pobočku Fruitisimo či nový formát Fruitisimo BistroCafé. Ide predovšetkým o lokality kancelárskych komplexov či nemocníc a veľkých polikliník. A ako sa zdá, táto stratégia sa oplatila. „Z hľadiska výsledkov sa novým lokalitám či novým typom Bistro Café darí čím ďalej tým lepšie. A práve preto sa stále viac zameriavame na získavanie nových príležitostí v týchto projektoch, čo prebieha pozvoľne, resp. by sme boli radi, keby to išlo rýchlejšie. Rešpektujeme však, že pre nové typy prenajímateľov, hlavne v zdravotníctve, je Fruitisimo stále nová záležitosť, s ktorou sa postupne zoznamujú,“ hovorí Michal Příhoda s tým, že záujem franšízantov o tieto projekty sa stále zvyšuje. Častým efektom býva situácia, kedy nový záujemca zo začiatku uvažuje iba o štandardnom nákupnom centre, avšak po bližšom zoznámení sa s novými projektmi sa jeho záujem konvertuje do jedného z nich.

A aké sú plány Fruitisima pre nadchádzajúci rok? Na už spomínaných troch trhoch, kde má značka v súčasnosti svoje zastúpenie, chystá ďalšie rozširovanie. Počas roka 2020 by malo zahájiť prevádzku 13 nových pobočiek. Tým by však expanzia skončiť nemala. Pripravuje sa totiž vstup na ďalšie európske trhy. K už avizovanému Nemecku pribudlo aj Poľsko. „To sme síce plánovali o 1 až 2 roky neskôr, naskytli sa však zaujímavé príležitosti, ktoré náš vstup na tento trh urýchlili,“ vysvetľuje Michal Příhoda.

Okrem expanzie sa Fruitisimo pripravuje spustiť ďalší nový projekt, ktorý bude zameraný hlavne na remeselnú zmrzlinu, na tzv. Fruitisimo Gelateriu. Zákazníci budú mať širší výber našej ručne vyrábanej zmrzliny, bude v ponuke veľa špeciálnych príchutí, v niektorých projektoch uvažuje vedenie konceptu aj o výrobe zmrzliny priamo na pobočke. Tento projekt tiež rozšíri spektrum možností pre nových, ale aj súčasných franšízantov.


Správne nastavenie / Franšíza Fruitisimo je vhodná prakticky pre každého, kto má zdravého podnikateľského ducha, to správne obchodné nadšenie, stotožňuje sa s filozofiou a stratégiou produktov značky Fruitisimo a samozrejme disponuje dostatočným vstupným kapitálom