Da Grasso: Pizza, ktorá spája

Úspešnú pizzeriu nerobí iba kvalitné jedlo. V dobrej pizzerii je tiež jedinečný prístup k zákazníkom. Tvrdia to majitelia najväčšej poľskej franšízovej siete talianskych reštaurácií Da Grasso. Spoločnosť, ktorá pôsobí na domácom trhu už od roku 1996, sa snaží vo svojich reštauráciách vytvoriť pre hostí maximálne priateľskú atmosféru tak, aby mali pocit, že sedia na večeri či popíjajú víno u svojho kamaráta doma. Svojich hostí titulujú preto majitelia značky špeciálnym termínom Pizza Friend.
Pokrmy z De Grasso majú jednoducho povedané spájať ľudí. Majitelia sú presvedčení, že prostredníctvom spoločného stolovania je možné posilňovať medziľudské vzťahy, či už rodinné, medzi kolegami na pracovisku, pretože sa pri ňom cítia dobre. Vo svojej ponuke sa špecializujú na taliasku pizzu vyrobenú z vlastného cesta. Poznávacím znamením pokrmov Da Grasso sú pôvodné omáčky. Orientuje sa predovšetkým na rodiny s deťmi, ale ajna tímy zamestnancov, ktorým poskytuje možnosť organizovania firemných akcií.
Komplexná podpora
Od konkurenčných značiek sa pizzerie Da Grasso odlišujú najmä unikátnym franšízovým systémom. Ten poskytuje franšízantom úspešnej značky komplexnú podporu prostredníctvom Centrálneho nákupného systému, marketingovú podporu v rámci celej siete a pomoc administrátora, ktorý franšízantov sprevádza od prvého momentu, a je mu k dispozícii počas celej spolupráce. Na Slovensku má Da Grasso zatiaľ jednu franšízu a hľadá pre svoju expanziu ďalších partnerov.
Celkové investičné náklady na obstaranie franšízy sa odhadujú na asi 35 tisíc eur v závislosti od veľkosti reštaurácie a stavu priestorov. V mestách s minimálnym počtom obyvateľov 20 tisíc je potrebné zaistiť priestory s veľkosťou minimálne 100 m2. Každú lokalitu centrála v spolupráci s uchádzačom dôkladne analyzuje. Franšízanti odvádzajú mesačný poplatok vo výške 300 až 500 eur. Od centrály v Lodži získavajú zoznam osvedčených dodávateľov, bezplatné školenia, podporu od skúsených obchodníkov a marketingové nástroje vrátane vlastných webových stránok.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.