Coffeeshop Company

Informácie o franchisovém systému
popis franchisového systému
TIZIA, s.r.o. je Master Franchisee značky Coffeeshop Company v Poľsku, Maďarsku, Českej republike a na Slovensku od roku 2007.
Koncept Coffeeshop Company vznikol v roku 1999 v Rakúsku pod spoločnosťou Schärf Coffee, ktorá má 60-ročnú históriu v dovoze a pražení kávy a výroby espresso strojov. Od otvorenia prvej kaviarne vo Viedni sa značka postupne rozšírila až do 28 krajín sveta. Na Slovensku začal koncept prevádzkovať svoju prvnú kaviareň v roku 2007.
Kvalita tejto tradičnej značky je tvorená s tradičnou pridanou hodnotou podávania kávy cez plný servis na prevádzkach a využitia moderných trendov prípravy kávových špecialít s použitím vlastnej technológie. Koncept vsádza na to, že se káva stává súčasťou životného štýlu a je spojená so špecifickou kultúrou. Coffeeshop Company prináša atmosféru viedenskej kaviarne spojenú s klasickým ale moderným interiérom a vynikajúcou obsluhou hostí.
Franchisové pobočky
- Slovensko: 24 kaviarní
- Česká republika: 9 kaviarní
- Maďarsko 12 kaviarní
- Poľsko 2 kaviarne
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Podpora pri výbere lokality, negociácia podmienok nájmu, investičný a finančný plán, realizácia „na kľúč”.
- Školenia a tréning vo vlastných prevádzkach, mystery shopping.
- Marketingová podpora.
- Kompletná logistika, controling.
Nevyhnutná investícia na začiatku
Hodnota licencie platnej na 10 rokov je závislá od veľkosti a typu konceptu a pohybuje sa od 5.000 do 15.000 EUR bez DPH.
Investícia do kaviarne závisí od lokality, priestoru, veľkosti či typu konceptu, bližšie informácie poskytneme na konkrétnu lokalitu a priestor, ale najnižšia úroveň je od 30.000 EUR až do najvyššej v hodnote 120.000 EUR.
Mesačný franchisový poplatok je 2% z obratu.
Základné požiadavky
Ponúkame rôzne typy konceptov a naše kaviarne vieme umiestniť do malých lokácií (tzv. typ "TO GO" - kde je nevyhnutný len priestor od cca 5m2) až po veké ľokácie (typu "Lounge" - s priestorem až do 250m2).
Kandidát sa musí stotožniť s princípmi a s manuálom nášho konceptu, uvedených vo franchisingovej a obchodnej zmluve.
Kandidát musí být pripravený na financovanie celého projektu
Informácie o franchisorovi
Tizia , spol.r.o
Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava
+421 907 818 274
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Lukáš Jagnešák – Area Manager SK
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?
„Náklady na rebranding pobočiek nikdy nenesú v plnej miere franšízanti. Podieľame sa na nich aj my a prenajímateľ priestorov,“ hovorí Peter Ondrej, riaditeľ Coffeeshop Company.

Fastfoodový gigant zahajuje kvôli procesu ukončenia podnikania v Rusku. Tamojší trh opúšťa po 30 rokoch.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov.
„Ak chcete byť najlepší, musíte mať všetky najlepšie znalosti a prax,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development spoločnosti Meron.
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.
„V rámci stratégie sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovať zisk,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.

Chcú Rusi napodobiť McDonald's? Mierne upravené logo a názov Strýčko Váňa by mohli nahradiť značku tejto globálnej siete v Rusku.
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
V súťaži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvíťazila Austrálska značka Boost Juice.
Reštaurácie McDonald´s na Slovensku v minulom roku obslúžili viac ako 12,5 milióna zákazníkov. Svoj podiel na tom mali aj nové franšízové pobočky.
Lotyšská franšízová sieť reštaurácií SteikuHaoss má plán, ako nakŕmiť Európu. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Ani dlhoročné skúsenosti s franšízovým rozvojom vás nemusia ochrániť pred problémami na nových trhoch. Vie o tom aj celosvetovo obľúbená kaviarenská sieť.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.