Pohostinstvo novej generácie
Keď sa pred niekoľkými rokmi franšízový koncept EasyWine objavil v Rige, hlavnom meste Lotyšska, stal sa tento bar s reštauráciou tak populárny, že tvorcovia konceptu rýchlo vytvorili i alternatívu Easy Beer v podobe pivných barov. Riaditeľ spoločnosti Peterise Ozolse oznámil, že úspešný koncept plánuje uviesť čoskoro do prevádzky novú generácu formátov pre predaj whisky a miešaných koktejlov. "Easy Wine a Easy Beer sú inovatívne a plne funkčné koncepty, využívajúce inteligentné riešenia, ktoré zlepšia zákaznícky zážitok," hovorí Ozols.
Popularita značiek viedla k expanzii, v súčasnosti vedenie spoločnosti ponúka licencie podnikateľom po celej Európe. "Čo nás zásadne odlišuje od konkurencie, je že sme schopní svojim franšízantom zaručiť dobrý príjem a trvalý rast ich podnikania," zdôrazňuje Peteris Ozols. V čom je koncept inovatívny? Predovšetkým v platbách a objednávkach hostí v reštauráciách. Pri vstupe do lotyšských sietí reštaurácií značiek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník špeciálnu predplatiteľskú kartu, ktorá obsahuje virtuálne peniaze. Zákazníci si môžu zakúpiť ľubovolný nápoj po naskenovaní karty na výdajnom automate, a až neskôr zaplatiť na pokladni.
Spokojní hostia i podnikatelia
"Najmenšie množstvo piva, ktoré si zákazník môže objednať v štandardnej reštaurácii, je 300 ml. Zákazník si nápoj kúpi a zaplatí, či už ho vypije, alebo nie. U nás má ale možnosť si naliať a nápoj najskôr ochutnať i v menšom množstve. To znamená, že si každý môže naplniť pohár pitím, ktoré mu bude chutiť," vysvetľuje generálny riaditeľ skupiny reštaurácií Peter Ozols. "Hosť platí až na konci večera pri odchode z reštaurácie. V praxi sa ukázalo, že tento spôsob platby výrazne podporuje výdaje. Zvyšujúce sa výdaje tiež zvyšujú zárobky," dodáva.
Easy Wine má v ponuke 60 druhov vín. "Náš koncept je príležitosťou ochutnať dobré a veľmi drahé víno i vďaka tomu, že si môžete natočiť iba jeden pohár. Naše výsledky ukazujú, že ľudia radi experimentujú a skúšajú nové možnosti," hovorí Ozols. Ponuka reštaurácií Easy Beer je ešte väčšia - až 200 druhov. „Koncept Easy Wine a Easy Beer je schopný dosiahnuť úspech v celej Európe. Je to unikátne, technologicky vyspelé, efektívne riešenie, firma je vedená veľmi skúseným tímom. Franšízoví partneri obdržia podrobný, vysoko sofistikovaný finančný model a silnú podporu vo všetkých oblastiach podnikania," potvrdzuje franšízový konzultant Juris Roganovs, ktorý sa podieľal na rozvoji značky a príprave na medzinárodnú expanziu.
Prečítaj články
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.